Jen Geplaatst 18 september 2012 Rapport Share Geplaatst 18 september 2012 "De man die werk vond", vond ik goed. Ik geloof niet dat het een goeie voetballer was, PKR. Of vergis ik me? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PKR Geplaatst 18 september 2012 Rapport Share Geplaatst 18 september 2012 Las net op wikipedia dat hij wel succesvolle voetballer was Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 18 september 2012 Rapport Share Geplaatst 18 september 2012 Welk boek van H.B. is ook weer dat 'ie in een band zit als drummer. Hij raakt in 't gehele boek geen drumstokje aan! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 18 september 2012 Rapport Share Geplaatst 18 september 2012 Hm, een "vrij succesvolle voetballer" lees ik. Hij was bij mijn weten ook een "vrij goed drummer". En hij was de zoon van een veehandelaar. 'k Weet niet, is die pagina door een voetbalfanaat geschreven, of spreekt hier mijn desinteresse in sport? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 18 september 2012 Rapport Share Geplaatst 18 september 2012 Ex-drummer wellicht? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 18 september 2012 Rapport Share Geplaatst 18 september 2012 :DGoede morgen Jen, PKR en Gunn... Jullie houden het aardig vol deze nacht/ochtend. Zitten we toch met een luxeprobleem: we hebben nu twee draden die open zijn. Dinsdag is officieel begonnen.... Op de andere draad staan verse koffie en thee voor jullie klaar hoor:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 18 september 2012 Rapport Share Geplaatst 18 september 2012 Neen, 'k heb 't opgezocht. Vrouwen met een IQ. Daar heb 'k dubbel om gelegen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 18 september 2012 Rapport Share Geplaatst 18 september 2012 ah die heb ik niet gelezen. Is 't een aanrader of is ie gedateerd? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 18 september 2012 Rapport Share Geplaatst 18 september 2012 Lieve Gunn, Sjaak en Jen zitten inmiddels op de 'dinsdagdraad'.... kom daar ook maar naar toe hoor... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 18 september 2012 Rapport Share Geplaatst 18 september 2012 Tsja, hij is gedateerd. Ergens medio/eind jaren negentig. Maar sinds jij zegt dat z'n oeuvre de laatste tijd belabberd slecht is, dan kan Vrouwen met een IQ alleen maar meevallen. Ik heb er van gesmuld! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 18 september 2012 Rapport Share Geplaatst 18 september 2012 Gedateerd heeft zijn voordelen, dan haal ik hem in de bibliotheek. De vrouw die geen werk vond moet ook wat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden