Nessie Geplaatst 23 september 2012 Rapport Share Geplaatst 23 september 2012 nee heb niemand Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Joy Geplaatst 23 september 2012 Rapport Share Geplaatst 23 september 2012 Ah, gefeliciteerd dan nog. Ken dat wel, moe maar niet slapen. Goed dat je niks gedronken hebt! Vond je dat moeilijk! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nessie Geplaatst 23 september 2012 Rapport Share Geplaatst 23 september 2012 nee Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Joy Geplaatst 23 september 2012 Rapport Share Geplaatst 23 september 2012 Je kinderen ook niet? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nessie Geplaatst 23 september 2012 Rapport Share Geplaatst 23 september 2012 die hebben eigen leven,ig ik ben overbodig... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nessie Geplaatst 23 september 2012 Rapport Share Geplaatst 23 september 2012 niets Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Joy Geplaatst 23 september 2012 Rapport Share Geplaatst 23 september 2012 Oh, sorry dat ik dat niet wist Dinah. Goed zeg! Lijkt me heerlijk als je dat kan zeggen. Ken die situatie nog niet, nuchter op een feest. Lijkt me heel raar. Zoon ligt in zijn nest trouwens. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nessie Geplaatst 23 september 2012 Rapport Share Geplaatst 23 september 2012 het was goed voor de dagen dat ik hier was maar ondanks dat gaat het niet. dank voor jullie liefs, en nee niet bezopen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Joy Geplaatst 23 september 2012 Rapport Share Geplaatst 23 september 2012 Truste Dinah! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Joy Geplaatst 23 september 2012 Rapport Share Geplaatst 23 september 2012 Nessie, als de problemen zomdiep zitten kunnen we jendaar niet bij helpen. Maar we kunnen je wel helpen in je strijd tegen alcohol. Dus hier blijven komen is echt belangrijk voor je denk ik. Doen hoor! En probeer echt ff te slapen nu. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nessie Geplaatst 23 september 2012 Rapport Share Geplaatst 23 september 2012 ja idd Dinah, hoor hier niet thuis, sorry dat ik jullie allen lastig viel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Joy Geplaatst 23 september 2012 Rapport Share Geplaatst 23 september 2012 Morgen is het weer anders Nessie. Ik ga ook slapen, hoop jij ook. Truste meid. Zal aan je denken! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nessie Geplaatst 23 september 2012 Rapport Share Geplaatst 23 september 2012 zoals ik al zei, sorry dat ik hier voorbij kwam... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PKR Geplaatst 23 september 2012 Rapport Share Geplaatst 23 september 2012 @Nessie Gewoon langs blijven komen hoor!! Je hoeft je hier nergens voor te schamen. Je bent toch naar het forum gegaan en dat is een pluim waard. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 23 september 2012 Rapport Share Geplaatst 23 september 2012 Lidia, trek het je niet zo aan. Het was als en kwinkslag bedoeld en ja ik vind het bewonderenswaardig, hoe jij alles van A tot Z leest. Nergens lees je van mij dat ik van mening ben dat je geheugen na zoveel jaar drinken niet meer in orde zou zijn. Ik weet dat je begaan bent, anders las je ook vast niet alles, Dus wat mij betreft no hard feelings en niet meteen een deuk oplopen, zonde!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
truitje Geplaatst 23 september 2012 Rapport Share Geplaatst 23 september 2012 nee ik bedoel alcoholverslaafd en geloof daar zal Jezus nit blij mee zijn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden