Hanneke Geplaatst 26 september 2012 Rapport Share Geplaatst 26 september 2012 Goedemorgen, Nu hoop ik dat jullie een beter ochtend hebben. Ik heb een soort paniekaanval en heb heeeel veel zin in drank. Gelukkig heb ik niets in huis. Misschien is het straks anders. Iedereen een goede en rustige dag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 26 september 2012 Rapport Share Geplaatst 26 september 2012 Goedemorgen Hanneke, heb je enig idee waar die paniekaanval vandaan komt? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 26 september 2012 Rapport Share Geplaatst 26 september 2012 goede morgen frummels. hanneke even de gedachtte ergens anders op proberen te zetten. op koffiiiiiiieeee bv Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 26 september 2012 Rapport Share Geplaatst 26 september 2012 Moggeuh meiden, hoop dat ut een beetje gaat ne Hanneke. Neem ff rustig wat te drinken en er komen zo meer mensen hier. Kan helpen om van je af te schrijven nu Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 26 september 2012 Rapport Share Geplaatst 26 september 2012 Gisteren weer in slaap gevallen en me niet droog afgemeld, gelukkig wel gebleven. Moet zeggen dat mijn dag- nachtritme nog niet geheel in orde is. De klachten van Lidia herken ik ook wel erg goed bij mijzelf nu. Voel me nog lang niet fit. De hele dag moe, moe en nog eens moe. Maar dat gaat wel over. Je kan natuurlijk niet verwachten dat na al die roofbouw op je lichaam je weer in 1 keer topfit bent. Gewoon maar even aan toegeven. DAGPACT: Hanneke Aicha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 26 september 2012 Rapport Share Geplaatst 26 september 2012 Ha Igor, was speciaal ook vooe jou "slow koffie" aan ut zetten, dit komt weer helemaal in Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 26 september 2012 Rapport Share Geplaatst 26 september 2012 Goedemorgen lieve mensen! Vroeg uit de veren. Manlief moet naar kaakchirurg en ik ga mee... Hanneke, Het dagpact staat niet los van de draad van de dag. Dus je kunt op deze draad het dagpact opstarten. Oh ik zie dat Aicha het al heeft gedaan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 26 september 2012 Rapport Share Geplaatst 26 september 2012 Nou Aicha, ik zit ook nog te wachten op een stuk extra energie pffff O je hebt genoeg ruimte gehouden voor een lange lijst op ut dagpact Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 26 september 2012 Rapport Share Geplaatst 26 september 2012 Moggeyh Lieffie, hou jij je koffiezetapp. maar benee, heb vernomen dat dat helemaal weer hip wor Nou succes dan he, bij twijfel extra spuitje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 26 september 2012 Rapport Share Geplaatst 26 september 2012 diesel hoe slow is die koffie? want zoveel tijd heb ik niet s'morgens. en er zit toch geen prut onderin hoop ik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 26 september 2012 Rapport Share Geplaatst 26 september 2012 gewoon app. snelheid en nee prut nie hoor, zolang filter nie scheurt, of verstopt zit, of er speciaal in gedaan wordt, of dat dit nog in ut koppie zat, of juist in ut koppie gedaan werdt voor ut effect etc ettc verwenkippie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 26 september 2012 Rapport Share Geplaatst 26 september 2012 Maar weet wel dat sommige mensen nie tegen prut kennen en er erg last van hun nieren van krijgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 26 september 2012 Rapport Share Geplaatst 26 september 2012 Was nog niet helemaal goed wakker geloof ik. Heb het weer hersteld maar hoop dat er wel weer een hoop dagpacters bijkomen. Nu eerst maar eens koffie. Joy een slingertje voor haar 1e week :light::light::light::light::light::light::light::light: Toppie hoor. En Zonnetjes voor haar 3 maanden: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 26 september 2012 Rapport Share Geplaatst 26 september 2012 Ha Drakie! Er staan nu 3 soorten apparaten in de keuken... Slow, senseo en een espresso.... Keuze genoeg? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 26 september 2012 Rapport Share Geplaatst 26 september 2012 joy super zonnetjes go go meid 3 maand Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 26 september 2012 Rapport Share Geplaatst 26 september 2012 Nou weer een boel jubilarissen goed hoor , alles goei, ook met zoonlief ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 26 september 2012 Rapport Share Geplaatst 26 september 2012 Madelief ik weet niet precies hoe lang jij al droog staat nu maar voor jouw ook een slinger. Dat heb je maar mooi voor elkaar gekregen in zo'n moeilijke tijd waarin je toen zat Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 26 september 2012 Rapport Share Geplaatst 26 september 2012 nou madelief heb je zo'n grote keuken... of heb je nu geen ruimte meer voor iets anders Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 26 september 2012 Rapport Share Geplaatst 26 september 2012 tjah Lieffie , is wat al die apparatuur, je hebt een extra keuken bijna nodig voor al die apparaten die we tegenwoordig in huis hebben he Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 26 september 2012 Rapport Share Geplaatst 26 september 2012 Is er nu al koffie??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 26 september 2012 Rapport Share Geplaatst 26 september 2012 Nou Igor zal zeker nie alles op hebben gedronken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 26 september 2012 Rapport Share Geplaatst 26 september 2012 en Made haar eigen bakkie "speciaal" Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 26 september 2012 Rapport Share Geplaatst 26 september 2012 Nou Diesel waar heb je de koffie dan verstopt? Zie em nergens. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 26 september 2012 Rapport Share Geplaatst 26 september 2012 ik dacht dat diesel hem alleen voor mij had gezet. :$ op dus. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 26 september 2012 Rapport Share Geplaatst 26 september 2012 Aicha, Dank je! Das lief zomaar een slinger! Igor, Haha, nee keuken is nu te klein! Draak, Ik heb er al 3 op! Koffie is mijn nieuwe verslaving. Zo sterk ,ogelijk. Mensen tast toe, er staat genoeg! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden