Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Goedemorgen,

Nu hoop ik dat jullie een beter ochtend hebben. Ik heb een soort paniekaanval en heb heeeel veel zin in drank. Gelukkig heb ik niets in huis. Misschien is het straks anders.

Iedereen een goede en rustige dag!

:present:

• Antwoorden 194
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Geplaatst

Gisteren weer in slaap gevallen en me niet droog afgemeld, gelukkig wel gebleven.

Moet zeggen dat mijn dag- nachtritme nog niet geheel in orde is.

De klachten van Lidia herken ik ook wel erg goed bij mijzelf nu.

Voel me nog lang niet fit. De hele dag moe, moe en nog eens moe.

Maar dat gaat wel over. Je kan natuurlijk niet verwachten dat na al die roofbouw op je lichaam je weer in 1 keer topfit bent.

Gewoon maar even aan toegeven.

DAGPACT:

Hanneke

Aicha

Geplaatst

Goedemorgen lieve mensen!

Vroeg uit de veren.

Manlief moet naar kaakchirurg en ik ga mee...

Hanneke,

Het dagpact staat niet los van de draad van de dag.

Dus je kunt op deze draad het dagpact opstarten.

Oh ik zie dat Aicha het al heeft gedaan.:D

Geplaatst

gewoon app. snelheid en nee prut nie hoor, zolang filter nie scheurt, of verstopt zit, of er speciaal in gedaan wordt, of dat dit nog in ut koppie zat, of juist in ut koppie gedaan werdt voor ut effect etc ettc

verwenkippie

Geplaatst

Was nog niet helemaal goed wakker geloof ik. Heb het weer hersteld maar hoop dat er wel weer een hoop dagpacters bijkomen.

Nu eerst maar eens koffie.

Joy een slingertje voor haar 1e week :musicnote::heart::light::sun::present::musicnote::heart::light::sun::present::musicnote::heart::light::sun::present::musicnote::heart::light::sun::present::musicnote::heart::light::sun::present::musicnote::heart::light::sun::present::musicnote::heart::light::sun::present::musicnote::heart::light::sun::present:

Toppie hoor.

En Zonnetjes voor haar 3 maanden::musicnote::sun::moon::present::):musicnote::sun::moon::present::):musicnote::sun::moon::present::):musicnote::sun::moon::present::):musicnote::sun::moon::present::):musicnote::sun::moon::present::):musicnote::sun::moon::present::):musicnote::sun::moon::present::):musicnote::sun::moon::present::):musicnote::sun::moon::present::):musicnote::sun::moon::present::):musicnote::sun::moon::present::)

Geplaatst

Madelief ik weet niet precies hoe lang jij al droog staat nu maar voor jouw ook een slinger. Dat heb je maar mooi voor elkaar gekregen in zo'n moeilijke tijd waarin je toen zat :present::sun::):present::sun::):present::sun::):present::sun::):present::sun::):present::sun::):present::sun::):present::sun::):present::sun::):present::sun::):present::sun::):present::sun::):present::sun::)

Geplaatst

Aicha,

Dank je!

Das lief zomaar een slinger!:D

Igor,

Haha, nee keuken is nu te klein!

Draak,

Ik heb er al 3 op!

Koffie is mijn nieuwe verslaving.

Zo sterk ,ogelijk. :P

Mensen tast toe, er staat genoeg!

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...