lavendel1 Geplaatst 12 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 12 oktober 2012 Zou ik ook doen Gwen! Ik vermoed trouwens dat Mick Jagger met zn afgetraind body ook naar AA gaat ;-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madeleine Geplaatst 12 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 12 oktober 2012 Originally posted by: gwenMadeleine, niet schrikken, als je in de kroeg komt...Of juist wel, goeie ervaring.quote> Ze zijn allemaal al dronken. En ik sta er nuchter dom tussen te kijken. Paar jaar geleden ook zo'n avond gehad. Vond er niets aan. Na drie redbull en maagzuur, ben ik toen ook maar snel overgestapt op bier. Dat doen we nu niet, want dan gaan we naar huis. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 12 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 12 oktober 2012 Hahaha, Laafje, ik zie je daar rondhuppelen met mos in je haar , met die kabouter achter je aan, die zonder paddestoel dus. Aiaiai... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madeleine Geplaatst 12 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 12 oktober 2012 Bonnie was toch ziek? Als ze zou gaan drinken, dan zou het haar dood worden? Nou, dan wordt het dus gewoon afwachten tot dat bericht. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lavendel1 Geplaatst 12 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 12 oktober 2012 wouw madeleine, ben even onder de indruk..... dat van die toestemming was maar een grapje, hoor kan je even meedromen met wie je op een eventuele AAmeeting zou kunnen zitten laat me raden: Johnny Depp? misschien? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 12 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 12 oktober 2012 Ik heb liever stoere , droge alcoholisten als hero. Zoals......Nick. Arme Bonnie... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madeleine Geplaatst 12 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 12 oktober 2012 Waar ben je van onder de indruk, Lavendel? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lavendel1 Geplaatst 12 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 12 oktober 2012 ja Gwen, het zou toch een moeilijke keuze geworden zijn mocht ik kiezen huppelen in het bos met een kabouter of puppelen in de roadcar met een stone ;-)) Madeleine, nuchter in de nacht in een kroeg zitten is één van de betere anti drank remedies vind ik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 12 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 12 oktober 2012 Van je maquillage, vermoed ik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lavendel1 Geplaatst 12 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 12 oktober 2012 Madeleine, ik was onder de indruk van je opsommig smeerseltjes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 12 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 12 oktober 2012 Wat denk je zelf, Laafje? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madeleine Geplaatst 12 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 12 oktober 2012 Een paar weken geleden werd ik 36 jaar geschat, terwijl het daarvoor nog 24 jaar was en ik eigenlijk 30 jaar ben. Dus ik dacht, ga nu eens geplamuurd naar de kroeg. Het is net Barbie hier, maar dan zonder te bruine kop. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lavendel1 Geplaatst 12 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 12 oktober 2012 ik vind het enorm knap als superbekende mensen erin slagen om nuchter te worden/zijn ze kunnen zo een enorm voorbeeld in positieve zin zijn tante Tina Tuner is me zo een soul denk ik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madeleine Geplaatst 12 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 12 oktober 2012 Ik vind het leerzamer als ze het leven laten, eigenlijk. Ik vind het eigenlijk wel schokkend dat Bonnie weer begonnen is met drinken. Hoeveel is je leven dan nog waard als je alcohol belangrijker vindt dan leven. Tja, ik dronk niet omdat ik dood wilde. Al wist ik wel dat als ik er niet mee zou stoppen, dat er gevolgen zouden zijn. Ook een reden waarom ik op een gegeven moment echt wilde stoppen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 12 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 12 oktober 2012 Slaap zacht, Dinah. Tweet van Nick, "zit met een rawcocoasmoothie in bad nieuwe lyrics te bedenken". Ook leuk.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 12 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 12 oktober 2012 Waar is Jen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 12 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 12 oktober 2012 Madeleine, ff vraagje: Sta je nou in de kroeg met een eipet/foon whatsapp-ever, of ben je nog thuis? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lavendel1 Geplaatst 12 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 12 oktober 2012 Zo is het Madeleine. Mn luikjes vallen toe, meiden. Bedankt voor de gezellige babbel en ook ik heb stof tot dromen hierbij een slaapliedje van tina turners nieuwe stijl ( voor wie er van houdt ) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lavendel1 Geplaatst 12 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 12 oktober 2012 ja, vraag ik me ook af: jen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 12 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 12 oktober 2012 Madeleine, wat een kadoo dat je dat nu hier zit te typen, voor jezelf, voor je dierbaren! Je drinkt gewoon vandaag niet. Wow. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 12 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 12 oktober 2012 Hoi Witte, Droom ze,Lavendel. Heb je geen tinten grijs meer voor nodig! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 12 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 12 oktober 2012 hahaha grijze tinten humor... Hoi Gwen, wat ben je nog laat? (gelukkig nog iemand wakker) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 12 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 12 oktober 2012 Witte, ik lees diagonaal vliegensvlug op het rookdraadje.... What can I say? Maar jij bent verlost van die vieze rooktoestanden, al een heel jaar! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 12 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 12 oktober 2012 Jaaa tof he... Ik ben er zo trots op.. trots staat nergens voor maar zo voelt t toch ff;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 12 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 12 oktober 2012 Ja, laat voor mij... Ik ben een beetje hyperdepyp en moet dus nodig opslomen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden