Spring naar bijdragen

Vrijdag 12 oktober 2012


Yvonne

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 286
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Jij ook een goede morgen A3.

Sorry, maar heb alleen gewone doorloopkoffie. Wel lekkere hoor: Mocca van Egberts Douwe:)

Als je echt espresso wilt hebben moet je even op Diesel wachten, die heeft zijn huis omgebouwd tot regelrechte koffieshop ;)

Wat hebben jullie vroeg herfstvakantie dan?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

HIhi, weet je gelijk waar ik woon.... het noorden dus.

Hoop voor de kinders dat de regen komende week weer weggetrokken is, kunnen ze lekker buiten spelen.

Wat koffie betreft: heb ook jaren zo'n apparaat met pads gehad, maar miste toch wel gewone koffie en toen hij het op een goede dag begaf heb ik de originele Egbert Douwe koffiezetter aangeschaft. Na 25 jaar punten sparen (voornamelijk op de thee dan, hahaha) kreeg ik wel 14 euro korting op het ding.

Maar ja, wilde toch één keer in mijn leven een echte D.E. :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeiemorgen! Ik ben al buiten geweest! Moest man naar het station brengen, was ècht te nat om te fietsen. War een weer zeg. Brrr. Inderdaad, vandaag laatste dagje werk. Kan niet lang blijven kletsen en sla de koffie over omdat m'n tijdschema nu een beetje van slag is. Eerst maar even douchen en wakker worden.

Fijne dag. Enneh... Bekijk het van de zonnige kant, de meeste regen valt naast je!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Helemaal blij Diesel.

Tis zo'n lief en oprecht mens.

Ik zou er vrede mee hebben als zij zelf niet meer zou willen posten hier, ieder moet tenslotte doen wat hij of zij zelf prettig vindt, maar een ban vind ik verschrikkelijk.

En dan nog wel zo lang en in mijn ogen ook volledig onterecht.

Maar goed daar hebben we het maar niet meer over he? :D

Ik ben in ieder geval blij dat ze er weer is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tjah of wij in het noorden wonen is nie altijd duidelijk, zeker bij het KNMI nie zeg. Als het in het noorden regent vries het bij ons. lekker briesje, wind stil hier pfff, MAAR wel dezelfde week herfst vakantie ;)

Goeden Moggeuh vanuit ut zuiden van Drenth, waar het nu dus nog droog is, verwacht morge pas regen, maar dat zal dus wel nie, mot zo de was nog ophangen tenslotte :(

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou Diesel, daar ze je wat... volgens mij bestaan wij soms helemaal niet voor het KNMI... wordt er voor het noorden regen en kou voorspeld, zitten wij lekker in de tuin...

Droog weer voor het noorden, hebben wij sneeuw...

Ik woon dus in het noordwesten van Friesland.

En ik stuur de regen wel ff jouw kant op, hoef je niet meer te twijfelen of het wel of niet gaat regenen vandaag ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ja daarom moest ik die boterlebbertjes ook van me moes uitknippen en leende me oma mij daarom ook soms ;), maar daarom dacht me moes wel aan me met pigelmee dingetjes ;) me oma nie :(

Ja dat bedoel ik Vonnn, het weer wordt hiervoor nie besteld ofzo, ja en dan hebben wij hier dat rare landklimaat, kunnen beter naar het duitse weer kijken denk ik soms, maar jah......

Link naar opmerking
Deel via andere websites

MOrgu Madelief, ristretto?? :huh:

Pas maar op, straks geeft Diesel je nog een bak oploskoffie (waar overigens ook vaak niets mis mee is hoor).

Precies Diesel... gewoon aan elkaar mikken die handel, als er maar twee gaten voor je armen en een gat voor je hoofd overblijven.

Wel lief van jouw moeke dan. En wat gek dat je oma niet aan je dacht, je zou toch denken dat juist oma's dat doen??

En als jij inderdaad heel dicht tegen de Duitse grens aan woont... ja dan pas het duitse weer misschien veel beter..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen gefrummelde :D

wat een baggerweer

zal dochter straks vies tegenvallen

na 12 dagen Curacao

dus waarschijnlijk straks wel even de kachel aan

hoewel ik denk dat ze wel helemaal brak en af zal zijn

lange reis en daar was het 6 uur vroeger

dus ze heeft er al een hèèl lange dag opzitten als ze straks landt

werkse voor wie straks nog mogen

voor sommige het laatste dagje

anderen misschien nog weekenddienst of nachtdienst

ach, als het je maar van de drank houdt hè ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...