Travel Geplaatst 21 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2012 Lavendelke, mijn eigen bed slaapt toch het lekkerst! Heb heerlijk uitgeslapen, zo'n hele week in historisch Istanbul is redelijk slopend. Heuvel op, heuvel af dus ik kan zo mee met de 7 heuvelen route mensen. Maar ik ga weer uitloggen want morgen weer centjes verdienen. Voor de volgende trip:D Welterusten allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pjotr59 Geplaatst 21 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2012 Ook ik meld mij, met gemengde gevoelens, af. Droog gebleven. Nu nog even mijzelf vergrijpen aan toastjes en een versgeperst sapje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madeleine Geplaatst 21 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2012 Vandaag heb ik mij niet aangemeld bij het dagpact. Vergeten. Maar ik heb het droog gehouden. En nu ga ik proberen te slapen. Welterusten iedereen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 21 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2012 op bed maar verder lezen; wat verder weg vd koelkast:D slaap lekker:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pjotr59 Geplaatst 21 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2012 Jane, wat is er mis met die koelkast? Ik kan er uren in wroeten om er allerlei lekkere dingen te vinden. Er zojuist weer een heerlijk frans kaasje en een garnalensalade uitgevist. Ga nog even helemaal los voordat de drukke werkweek weer aanbreekt:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 21 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2012 met die koelkast is niks mis met mij wel en mijn snaaigedrag had een vleesloze dag (gebeurt niet vaak) en zat inene toch de chorizo aan plakjes te snijden (na de chocolade, dropjes en sesampretzels) maar goed, morgen spinnen dus weer truste heintje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden