Har Geplaatst 4 november 2012 Rapport Share Geplaatst 4 november 2012 Mooi Yvonne...uh zwart, met 2 scheppies suiker...daarna mag je best aanschuiven hoor! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 4 november 2012 Rapport Share Geplaatst 4 november 2012 Zul je toch nog even geduld moeten hebben Har, de boel moet nog doorlopen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mark Geplaatst 4 november 2012 Rapport Share Geplaatst 4 november 2012 Morge Yvonne, hier ook graag zwart met 1 klontje, en wolkom Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarcelK1970 Geplaatst 4 november 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 4 november 2012 Ik zit al aan mijn 5e bakje koffie:huh: Maar doe er nog maar een, drupje melk en 2 klontjes graag;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 4 november 2012 Rapport Share Geplaatst 4 november 2012 Originally posted by: YvonneZul je toch nog even geduld moeten hebben Har, de boel moet nog doorlopen. quote> Lekker, slow koffie dus..heb je de bonen handmatig gemalen? Zou helemaal fantastisch zijn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 4 november 2012 Rapport Share Geplaatst 4 november 2012 Sterker nog Har, eigenhandig opgekweekt en gebrand Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 4 november 2012 Rapport Share Geplaatst 4 november 2012 De vrouwen waar ik het net over had (AA) kwamen vaak uit op compensatiedwang omdat ze vonden door hun drankgelagen de kids in de steek te hebben gelaten...vraag me af of de dames hier dat (al) kunnen bevestigen. Heb jij kinderen Von? Ik weet het, moet jullie allemaal nog leren kennen.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 4 november 2012 Rapport Share Geplaatst 4 november 2012 Zit je lekker op koffie te wachten, thnx Vonnn ook voor uitnodiging gister he , komt er op z'n gemakkie een uil langs zweven, is toch weer imposant hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 4 november 2012 Rapport Share Geplaatst 4 november 2012 Nog effe een hug voor Rudy, fantastisch nieuws man! Kirky, weer een beetje bijgetrokken?...uhm, is pas van toepassing als je weer onder ons bent natuurlijk;) @Lenie: laat je nog wat horen vandaag? @ ...alle mensen die het gisteren moeilijk hebben gehad met drank, idem! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 4 november 2012 Rapport Share Geplaatst 4 november 2012 Heb je er ook koekjes bij Yvonne, of als je toch bezig bent, doe maar een uitsmijter ham...graag Je bent immers van de multitasking nietwaar? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 4 november 2012 Rapport Share Geplaatst 4 november 2012 Hee, Von...we wachten! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 4 november 2012 Rapport Share Geplaatst 4 november 2012 Morguh Apple Eenzaam/samen met 1 onbetrouwbare vriend, wat je zegt Dat geeft inderdaad te denken.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 4 november 2012 Rapport Share Geplaatst 4 november 2012 Zo, de koffie staat voor jullie neus heren, zelf maar even melk en suiker in mikken hoor. Normaal gesproken zorgt Igor voor de broodjes en zo, maar heb de overn aan staan om broodjes af te bakken, dus ik mik er wel een paar extra in voor jullie, wel zelf beleggen, en voor uitsmijters heb ik geen tijd vanmorgen, jammer de bammer dus. En wat betreft kinders Har, ja, ik heb twee heerlijke meiden die allebei al een aardig poosje op zichzelf wonen. En ik heb gelukkig geen schuldgevoelens hun kant uit wat betreft drank. Ik heb sowieso nooit overdag gedronken. En van wat ik 's avonds naar binnen werkte hebben de kinderen volgens mij geen nadelige gevolgen ondervonden. In een hoop verhalen die ik hier in de loop van de tijd heb gelezen herken ik mezelf ook absoluut niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 4 november 2012 Rapport Share Geplaatst 4 november 2012 Har toch, ongeduldig manneke, de beker staat voor je neus!!! En ik moet tussendoor ook aan de slag hier, heb een berg broodjes die straks klaar moet hebben.. Apple ook goedemorgen, en uiteraard voor jou ook een bak koffie... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarcelK1970 Geplaatst 4 november 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 4 november 2012 Ja, drinken maakt alleen Apple. Waar ik vooral van schrok is het feit dat ik mezelf ook een enorme looser vond toen ik nog dronk. Iedere dag weer dat enorme schuldgevoel en iedere dag weer tegen jezelf zeggen, stop nu eens eikel. En dan toch weer steeds terug naar die drank, iedere avond weer. Maar ik wil het vergeten, ik wil mezelf niet meer schuldig voelen, ik ben opgestaan en begonnen aan een nieuw leven. Ik kan me nog jaren schuldig blijven voelen maar dat maakt het allemaal niet beter of laat de jaren ervoor niet verdwijnen. zoals ik het op het jaarpackt ook al zei, 28-08-2012 is mijn nieuwe verjaardag. Mijn leven is op die dag opnieuw begonnen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 4 november 2012 Rapport Share Geplaatst 4 november 2012 Maar effe over mijzelf...ben ongeduldig, Yvonne Zit nu voor het eerst van mijn leven bijna 4 maanden happy te wezen (bipolair, hypomane fase). Beschouw het als een klein wonder. Laatste 2 jaar was het 7 weken op, 5 weken af..continu precies hetzelfde ritme...over leven van dag tot dag gesproken...heb het wel moeten leren. Geen verwachtingen maar leven met de dag...is ook op een depressie van toepassing voor mij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 4 november 2012 Rapport Share Geplaatst 4 november 2012 Originally posted by: YvonneHar toch, ongeduldig manneke, de beker staat voor je neus!!! En ik moet tussendoor ook aan de slag hier, heb een berg broodjes die straks klaar moet hebben..Apple ook goedemorgen, en uiteraard voor jou ook een bak koffie...quote> Meid, je gaat goehoed! Broodjes is ook goed, bedank!Fijn dat je het goed het met je dochters Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 4 november 2012 Rapport Share Geplaatst 4 november 2012 dat moet heerlijk zijn Har. En heeft dat ook te maken met het niet drinken? Dat hypomane is dan zeker een lichte vorm van hypomaan zijn? Anders lijkt het me voor jouw partner bijna niet vol te houden toch? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarcelK1970 Geplaatst 4 november 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 4 november 2012 Mogge Hannah, Von doet de koffie.. Ik hoop voor je dat het zo blijft Har. Niets is rotter dan een depressie. Misschien helpt het je ook dat je hier een beetje van je af kan schrijven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 4 november 2012 Rapport Share Geplaatst 4 november 2012 Ha, die Hannah Voorlopig kan ik ze nog wel geven aan het vrouwvolk wat hier op komt dagen...heb nog aardig wat in de vaas staan. Hoeist? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 4 november 2012 Rapport Share Geplaatst 4 november 2012 Originally posted by: YvonneHar toch, ongeduldig manneke, de beker staat voor je neus!!! En ik moet tussendoor ook aan de slag hier, heb een berg broodjes die straks klaar moet hebben..Apple ook goedemorgen, en uiteraard voor jou ook een bak koffie...quote> LOL Vonn laat je nie op je kop zitten hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 4 november 2012 Rapport Share Geplaatst 4 november 2012 Verdorie, Hannah over het hoofd gezien Maar uiteraard ook een heel goede morgen hoor Hannah, ook een bakkie, of komt de koffie je neusgaten al uit? HIhi Diesel, nee hoor, ik laat me niet op mijn kop zitten, ik kan niet heksen;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 4 november 2012 Rapport Share Geplaatst 4 november 2012 Originally posted by: Hannah1Weet je nog dat je me vroeger altijd met de hamer op de kop sloeg als ik niet in bed kon komen?quote> Weten we gelijk waar die rare vorm vandaag komt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 4 november 2012 Rapport Share Geplaatst 4 november 2012 Originally posted by: Yvonnedat moet heerlijk zijn Har. En heeft dat ook te maken met het niet drinken? Dat hypomane is dan zeker een lichte vorm van hypomaan zijn? Anders lijkt het me voor jouw partner bijna niet vol te houden toch?quote> Een lichte vorm ja en het heeft niets met drinken te maken...is er niet uit ontstaan.Ben ermee geboren, alleen heeft het zoals gezegd de afgelopen 2 jaar die vorm gekregen.Mijn lief en ik hebben beide ons pakkie aan en passen wonderwel bij elkaar.De oudgedienden hier weten dat ik me nogal van de ene in de andere relatie gestort heb; het zijn wel lange relaties geweest die niet écht konden standhouden omdat broeder drank zich altijd weer opdrong.Met N. heb ik een 24-7 relatie, al wisselen we van flat. De eerste 24-7 van mijn leven! Kan me eindelijk écht comitten, want de liefde wordt niet meer verstoord. De 2 andere relaties hebben 22 en 7 jaar geduurd en zijn nu vriendschappen geworden...op gezonde afstand, maar toch betrokken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 4 november 2012 Rapport Share Geplaatst 4 november 2012 Mooi Apple, ja dat kan allemaal wat kopzorgen geven en malende nachten wakker liggen. Maar je pakt het goed op zo meiz, dus het is het waard, tuurlijk kan je dat nooit helemaal achter je laten, maar je kan de rest idd aanpakken en er van gaan genieten, nog een bakkie dan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden