MarcelK1970 Geplaatst 4 november 2012 Rapport Share Geplaatst 4 november 2012 Dat ik maar begin. Uit mijn bed gevallen.... Die nachtdienst heeft mijn slaapritme weer verknald. Lag er gister om 9 uur in, werd om 2 uur vanacht wakker en maar draaien, ben er maar uit gegaan. Straks een leuk dagje met mijn lieve kleine meid, hoop dat het weer een beetje meewerkt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarcelK1970 Geplaatst 4 november 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 4 november 2012 Trouwens... Goedenmorgen allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 4 november 2012 Rapport Share Geplaatst 4 november 2012 mannen broeders een goeie moggeuh, lekker bakkie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 4 november 2012 Rapport Share Geplaatst 4 november 2012 Nou Marcel, al die verschillende diensten zouden mij echt wel opbreken op ten duur. Was vroeger tenminste wel zo. Ben nu al blij als ik wat uren slaap maak. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarcelK1970 Geplaatst 4 november 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 4 november 2012 Tnx A3;) Gaat hoe dan ook leuk worden, binnen of buiten, maar ze is graag buiten. En dat is wel een goed idee trouwens, uurtje met haar het bos in, laten zien waar die ouwe van haar altijd rondspookte in zijn jeugd;) Jij ook veel plezier met je zoontje. Nou Diesel, na 25 jaar ploegendienst(ik begon op mijn 18e)begin ik het wel zat te worden, vooral het omschakelen is een ramp geworden. Moeite met een nachtdienst heb ik verder niet, maar de week erna ben ik een wrak omdat onze diensten nogal krom zijn. Aankomende week moet ik weer om 0600U beginnen waar je normaal een middagdienst zou hebben in normale ploegendienst. Niet echt een lekkere omschakeling. Maar ja, ik heb werk, en heel leuk werk verder, dus ik mag absoluut niet klagen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 4 november 2012 Rapport Share Geplaatst 4 november 2012 Ja het bos is mooi nu en blijft op kinderen altijd grote aantrekkingskracht hebben, ach op volwassene ook eigenlijk. Hier in de buurt voornamelijk alleen loofbos, dat is dan wel weer jammer, zelf vind ik dat een paar naaldbomen er ook wel bij horen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mark Geplaatst 4 november 2012 Rapport Share Geplaatst 4 november 2012 Morge luitjes, Ook ik ben uit mijn bed gevallen. Ik zit nog in mijn werkritme dus dat is niet zo verbazend. Normaal ben ik al om 4 uur aan het fietsen om gleuven te vullen. Eerst maar ff een bakkie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarcelK1970 Geplaatst 4 november 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 4 november 2012 Je hebt een grote mate van vrijheid en je werkt heel zelfstandig A3. Dat is dan weer het leuke van ploegendienst. Als wij nachtdienst hebben houden we met 2 man die fabriek draaiende. Er komt 1200 ton product per 24 uur uit die fabriek, je kunt dus nagaan dat dat een enorm proces is. En dat met zijn 2en draaiende houden is een hele uitdaging. Gaat natuurlijk grotendeels via PLC besturing, maar regelmatig ben je ook aan het sleutelen als een machine kapot is, of probeer je computerstoringen op te lossen via omwegen. Komt een grote mate van technische creativiteit bij kijken, en dat maakt het erg leuk. Plus je ploegentoeslag natuurlijk;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 4 november 2012 Rapport Share Geplaatst 4 november 2012 Ach A3 jij kan natuurlijk zelf nu ook ploegendienst gaan werken als je zou willen en dan ook geen vervelende reistijden bijna ;-) Tjah Marcel dat hebben van (leuk) werk is tegenwoordig ook al heel wat he. Maar volgens mij zijn het toch ook de oudere werknemers die er last mee krijgen door de jaren heen. Maar ook idd als je kleine kinderen hebt, weet nog wel van me vader dat hij dat toch wel lastig vond, nou waren wij misschien, door het gemis van een bos, wel overdreven druk ;-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 4 november 2012 Rapport Share Geplaatst 4 november 2012 Nou dat klikt idd niet als een saaie dienst dan Marcel, dat scheeld idd echt wel Mark kon je nou voorlopig niet bij je werkgever terecht dan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 4 november 2012 Rapport Share Geplaatst 4 november 2012 Ja A3 hier midden tussen de veengebieden/bossen idd, ook totaal anders dan de hollandse bossen die ik gewend was. Niet minder mooi hoor, hier achter ons huis begint ook een stuk natuur bos, maar is nog heel jong bos. Was vroeger begraast heide veld, maar zo'n 20 jaar geleden hebben ze het laten verwilderen ivm de veenbranden hier in de buurt, gelukkig ook minder geworden, want zijn bijna niet te bestrijden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mark Geplaatst 4 november 2012 Rapport Share Geplaatst 4 november 2012 Jazeker ik ben gisteren weer begonnen . Nou slaap er niet slechter door hoor, ben eigenlijk wel gewend aan 4 uurtjes per nacht. Ging er gisteren om 22:00 in dus eigenlijk heb ik uitgeslapen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 4 november 2012 Rapport Share Geplaatst 4 november 2012 Hee, das mooi...mannen onder elkaar! Goeiemorgen Uhm..zullen we het eens over vrouwen hebben? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mark Geplaatst 4 november 2012 Rapport Share Geplaatst 4 november 2012 Hier overgens weinig bos, wel veel water, maar de boot ligt al op het droge Dat heb je in het Friese land. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mark Geplaatst 4 november 2012 Rapport Share Geplaatst 4 november 2012 haha Har waar wilde je beginnen....... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 4 november 2012 Rapport Share Geplaatst 4 november 2012 Nou Har, moggeuh, ja heb ik ook nog nooit meegemaakt zo zonder vrouwen zo 's-ochtends Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 4 november 2012 Rapport Share Geplaatst 4 november 2012 Het raakt me, wat er gisteren geschreven is door vrouwen. Vooral over de moederlijke gevoelens...de moeilijkheden met de kinderen, de partner(s).. Ze zitten toch in een ander pakket dan wij heren, niet? Zal later toelichten wat ik precies bedoel. Nu effe mannenklets. Ik heb ook ploegendiensten gedraaid, als chauffeur reed ik mensen naar- en van luchthavens. De ene dag 's nachts, de andere weer 's middags....het wisselde continu en daardoor kwam ik bijna nooit aan de 40 uur. Toch was het leuk werk. Heel wat afgekletst en daardoor mensenkennis opgedaan. Het waren dan ook lange ritten, naar Schiphol/Düsseldorf of Zaventem. Had er 1 jaar bij waarin ik bijna een ton verreden heb (100.000 km). Was eigenlijk gekkenwerk maar kom nu eenmaal tot rust als ik rij. Heb het na 2 jaar op moeten geven...de wisselende diensten nekten me. Was van 2000 tot 2002. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarcelK1970 Geplaatst 4 november 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 4 november 2012 Ben in mijn jeugd een weekje wezen logeren in drenthe bij familie van een vriend. Die mensen woonde in the middle of nowhere midden in het veen, en die hadden een soort van uitkijktoren bij de boerderij staan. Wij hebben natuurlijk met zijn 2en de hele week in die toren geslapen:) Als je bij hun achter de boerderij doorliep zat je al in het veen, en er liep een smokkelroute in de buurt, dus je kan je voorstellen dat wij als 12 jarige daar een leuke tijd hebben gehad. Ook hun hoogblonde dochter was erg leuk trouwens:) Jeugdherinneringen, erg mooi.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 4 november 2012 Rapport Share Geplaatst 4 november 2012 Originally posted by: A3Misschien omdat iedereen alleen koffie voor zichzelf heeft gezet vanochtend? Dan komen de vrouwen hun bed niet uit natuurlijk.quote> LOL ja dat zal ut zijn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 4 november 2012 Rapport Share Geplaatst 4 november 2012 Originally posted by: HarHet raakt me, wat er gisteren geschreven is door vrouwen. Vooral over de moederlijke gevoelens...de moeilijkheden met de kinderen, de partner(s)..Ze zitten toch in een ander pakket dan wij heren, niet?Zal later toelichten wat ik precies bedoel..quote> Nou als ik Marcel zo heb gelezen is dat toch niet zoveel anders Har, tjah alleen dat het dan vaderlijke gevoelens heet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 4 november 2012 Rapport Share Geplaatst 4 november 2012 Mijn vriendin staat meestal pas rond negenen op..ze slaapt niet écht door. We slapen mede daarom apart, want ik kan me toch zagen! Heb al van alles geprobeerd...maar er zit een constructiefoutje in die neus van mij Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 4 november 2012 Rapport Share Geplaatst 4 november 2012 Ja Marcel dat zijn mooie (blonde) herrineringen he, is ook geinig als mensen hier langskomen beginnen ze ook allemaal dit soort verhalen te vertellen Ook de kiddoos hebben vaak opeens geen interesse meer voor hun neemmeepjoetrs en verschijnen er opeens zwaarden en pijl en boog erg leuk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 4 november 2012 Rapport Share Geplaatst 4 november 2012 Ik heb geen kinderen op de wereld gezet Diesel dus ik begeef me op onbekend terrein. Ga het toch proberen, omdat ik in de 7 jaar dat ik de AA heb bezocht er veel over gehoord heb van zowel mannen als vrouwen. Natuurlijk is de band die een vader met zijn kind heeft ook instinctief..maar bij de moeder komt dat nog heftiger naar boven. Zal in stukkies schrijven, want we motten ook nog wat aan mannenklets overhouden, niet? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 4 november 2012 Rapport Share Geplaatst 4 november 2012 Zo heren, stoere verhalen .... .... maar nog niet in staat om even een grote pot koffie te zetten... Goede morgen dan maar A3, Diesel, Har, Marcel en mark . Lekker doorgaan met OH-en, dan zorg ik wel even voor een bakkie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarcelK1970 Geplaatst 4 november 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 4 november 2012 Op je zij gaan liggen Har. Bepaalde gevoelens voor je kind zullen altijd hetzelfde zijn, het maakt dan niet veel verschil of je man of vrouw bent. Een man zal alleen niet zo snel over zijn gevoelens praten, misschien dat het daarom zo lijkt. Wat wel verschil maakt, een moeder heeft veel eerder een band met het kindje, zij is degene die het draagt en voed na de geboorte(bij borstvoeding) Een vader bouwt vaak pas een echte band op als de baby begint te reageren(te lachen en te kruipen). Dat is mijn ervaring tenminste. Daarna is er in mijn ogen weinig verschil tussen man of vrouw als het gaat om de liefde voor je kind. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden