Rudy Geplaatst 10 november 2012 Rapport Share Geplaatst 10 november 2012 Hallo Rudy hoe is het met je? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lavendel1 Geplaatst 10 november 2012 Rapport Share Geplaatst 10 november 2012 Vandaag is het voor mij een heel ondersteunend dagdraadje: Krekel en Wervelwind: jullie blazen me omver door jullie vastberadenheid Johan je open antwoord en de reactie van anderen daarop, vind ik zo warm en hoop dat in RL ook meer te mogen zien. Lytse, ontfermster der ontfermers. Denk af en toe met je gouden hart ook aan jezelf. Een saunaatje zoals wervelwind zou je lijfje misschien ook wel goed doen? Dan vergeet ik nog mijn dagelijkse inspirator te feliciteren, met haar prachtige postings, dag na dag: ♥♥♥♥ Gwen ♥♥♥ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rudy Geplaatst 10 november 2012 Rapport Share Geplaatst 10 november 2012 Ja wel goed he. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rudy Geplaatst 10 november 2012 Rapport Share Geplaatst 10 november 2012 Tja wat is goed? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rudy Geplaatst 10 november 2012 Rapport Share Geplaatst 10 november 2012 Nou ik heb vanmiddag de auto gewassen en dat geeft een goed gevoel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lavendel1 Geplaatst 10 november 2012 Rapport Share Geplaatst 10 november 2012 Hallo Rudy hoe gaat met je? ( echooo.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarcelK1970 Geplaatst 10 november 2012 Rapport Share Geplaatst 10 november 2012 Originally posted by: RudyKan misschien beter een chat met mezelf beginnen.?quote> Rudy ik maak er zo een voor je, wat dacht je van www.rudy1op1.nl ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rudy Geplaatst 10 november 2012 Rapport Share Geplaatst 10 november 2012 Ik vergeet dat ik had afgesproken te gaan koken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rudy Geplaatst 10 november 2012 Rapport Share Geplaatst 10 november 2012 Ja zeg nu zijn jullie te laat . Maar wel grappig MarcelK Nee ik moet echt aan de slag. Saluut Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 10 november 2012 Rapport Share Geplaatst 10 november 2012 Goedemiddag allemaal:rose: Rudy:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madeleine Geplaatst 10 november 2012 Rapport Share Geplaatst 10 november 2012 Ik ben verslaafd aan de Supermarkt en aan boodschappen doen. Want zojuist stond ik er alweer. Of ik wil gewoon continu dichtbij het verboden product zijn? Och, ben thuis met wat ik moest hebben, ga zo koken en droog de avond in. Nog maar drie uur overwinnen. Zag dat ze nog voldoende voorraad hadden van datgene dat ik graag lust (in de aanbieding). Dus zitten en wachten. En eten, want mijn maag rommelt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sabine81 Geplaatst 10 november 2012 Rapport Share Geplaatst 10 november 2012 Originally posted by: RudyIk denk dat ik maar eens met de avond maaltijd begin voor te bereiden.Sabine bracht me op een idee.t Water liep me uit de mond bij het lezen ervan.Zalm dus, ja een stukje zalm van een goeie leverancier.Eetsmakelijk en heb het goed met elkaar.quote> Zalm is ook een verslaving Rudy.. goddelijk spul en ubergezond! Wat wil een mens nog meer, genieten, genieten, genieten! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 10 november 2012 Rapport Share Geplaatst 10 november 2012 Middag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rudy Geplaatst 10 november 2012 Rapport Share Geplaatst 10 november 2012 Das weer het andere uiterste Hannah. Weer een beetje opgeknapt? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rudy Geplaatst 10 november 2012 Rapport Share Geplaatst 10 november 2012 Middag Lenie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 10 november 2012 Rapport Share Geplaatst 10 november 2012 lekker dagje gehad vandaag. heerlijk op stap geweest met m'n beste vriend. samen m'n schuur grofvuil-vrij gemaakt. samen boodschappen gedaan...al met al een lekker trut dagje...zalig! zo eitjes bakken voor de kids...hadden ze trek in. op zaterdag mag dat van mij ;-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lavendel1 Geplaatst 10 november 2012 Rapport Share Geplaatst 10 november 2012 ik liep langs een restaurant waar het leeggoed klaar stond om opgehaald te worden in een flits telde ik de lege wijnflessen: een stapel van 4 x 24 flessen = 96 dat was mijn verzet van een kleine twee maanden tot over een tijd ik viel bijna flauw als ik die berg zag staan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 10 november 2012 Rapport Share Geplaatst 10 november 2012 was het ook Hannah. het was zoiezo lekker om even weg te zijn uit m'n flat. heerlijk de hele middag bouwmarkten afgestrund. hij heeft een eigen bedrijf...er moesten spullen gehaald worden. ja was even lekker. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 10 november 2012 Rapport Share Geplaatst 10 november 2012 oh....kids zijn thuis. even aan de slag.. fijne avond! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 10 november 2012 Rapport Share Geplaatst 10 november 2012 Goedemiddag, wil graag ook op Rudy reageren: Interessante dialoog was dat...Rudy, dieeeep! Goh ja, vliegende schotels..it was I...die ondefinieerbaar rondvloog Zaten zeker manische trekjes bij. Zie ze nog wel eens vliegen hoor, maar probeer ze dan te vangen en zet ze netjes buiten...de vliegen dan Mijn reflexen zijn er op vooruit gegaan...kan ook weer een aardig potje pingpongen Tsja, lange verhalen Rudy, was vooral op zoek naar mijzelf...heb pas in alle rust mezelf gevonden! Dank voor jullie respons, Rudy en BamBam.. heb er wat aan! Hoe is het trouwens echt met je Rudy Je auto poetsen op zaterdag...tsss, moet niet gekker worden! taalvoutje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
krekel Geplaatst 10 november 2012 Rapport Share Geplaatst 10 november 2012 Originally posted by: RudyNou ik heb vanmiddag de auto gewassen en dat geeft een goed gevoel.quote> Hallo Rudy hoe is het nu met je is de auto lekker schoon? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 10 november 2012 Rapport Share Geplaatst 10 november 2012 Ben d'r weer weg van, mijneigengemaaktetomatensoepmetchampignonsveelknoflookversetomatengetrokkensoepvlees métballenbaminestjetaugèversepreiénanderezelfgesnedensoepgroentenscheutjeketjapén2lepeltjessambal is ontdooid. Toedels! Zo dan Hannah, is idd beter! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rudy Geplaatst 10 november 2012 Rapport Share Geplaatst 10 november 2012 Nou Krekel eigenlijk heb ik maar gewoon iets verzonnen om het gesprek met mezelf gaande te houden. Mijn auto ziet er niet uit. En met dit weer laat ik dat maar zo. Dat wil wel zeggen dat mijn dwangmatigheid om aan het auto wassen te slaan bij het zien van eerste beste vuiltje is verdwenen. Geen ergernis of schuldgevoel maar gewoon tevreden, het is maar een ding. Onthechten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rudy Geplaatst 10 november 2012 Rapport Share Geplaatst 10 november 2012 Daar heb je wel een heel lang soepbord voor nodig Har? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rudy Geplaatst 10 november 2012 Rapport Share Geplaatst 10 november 2012 Lenie in the mood. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden