mark Geplaatst 10 november 2012 Rapport Share Geplaatst 10 november 2012 Goede morgen, Ik zet hier even een pot koffie neer voor de vroeg komers. De kranten zijn laat dus zal ik ook pas weer laat thuis zijn Fijne dag alvast. ps wat typt dat min op zo'n telefoon... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 10 november 2012 Rapport Share Geplaatst 10 november 2012 Je klinkt goed Apple...steady she goes Morguh brandende lampies, eerst koffie!!!!!!!!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 10 november 2012 Rapport Share Geplaatst 10 november 2012 ...eerst bijlezen, de lang-dradige dag van gister..phoeh 500 en nog wat Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 10 november 2012 Rapport Share Geplaatst 10 november 2012 Goedemorgen luitjes. Ik heb even een grote pot verse koffie gezet. Tis nog steeds helemaal donker. Net nog regende het ook, maar nu is het weer droog. Vandaag weer een drukke dag, dus lang kan ik hier niet blijven hangen. Heb in vogelvlucht de draad van gisteren doorgenomen en zie dat Madelief weer thuis is. Das mooi, lekker in je eigen omgeving weer kunnen bouwen. Zag dat ook Wijfie nu het koppie van Fleur heeft geadopteerd, goh, wat mis ik haar hier toch nog steeds Jen, heel veel sterkte deze dagen... Kirk's gezin helemaal op eigen benen.... mooi Kirk, heerlijk.. De rest ben ik al weer kwijt ben ik bang, of ga er maar niet op in..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 10 november 2012 Rapport Share Geplaatst 10 november 2012 goede morgen frummels. doe maar een lekker bakkie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 10 november 2012 Rapport Share Geplaatst 10 november 2012 Moggeuh Ge fröbelde, ja lekker bakkie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 10 november 2012 Rapport Share Geplaatst 10 november 2012 Morgu dear Diesel en dear Igor, Ik ga snel aan de slag hier, moet om negen uur ergens zijn en moet me nog aankleden, hond uitlaten en blablablabla..... Laterrrrrrrrrrrrrrr. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 10 november 2012 Rapport Share Geplaatst 10 november 2012 ik zal over gister wel ff nog reageren op de draad an gister , doe ik vanmiddag wel *toch maar vast gedaan*. Kunnen we de dagdaad vandaag er ook nie mee ver "pesten". Maar moet eerst vloer gaan bekijken en ophalen als het wat is. Zijn wel rode Apple maa kan je niet laten omzomen, want zijn ouwe tegels dus ben benieuwd en een end jouw kant op Vonnn hoe noordelijk weet ik nog nie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 10 november 2012 Rapport Share Geplaatst 10 november 2012 Vonn je lijkt vandaag < weekend, drukker dan door de weeks, ook al eerder op Fijne dag nog moggeuh Igor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 10 november 2012 Rapport Share Geplaatst 10 november 2012 moggeuh A3, dus vandaag niet je trappetje op ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 10 november 2012 Rapport Share Geplaatst 10 november 2012 Goedemorgen lieve mensen, Diesel, Yvonne, A3, Igor, Yvonne, Apple, Har, Mark. Nu koffie.. Ik zal een extra pot slow met filters enzo zetten. De nespresso wordt me te prijzig, sorry frummers. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 10 november 2012 Rapport Share Geplaatst 10 november 2012 @Jen: Stom van mij gisterenmorgen...heb je helemaal niet gevraagd hoe het met je vader gaat en naar je werk gevraagd...we hadden het dan ook over een ander onderwerp en is me dat ontschoten. Sterkte met je vader en werk ze aan je presentatie @Kirky: fijn man, die zware last van jullie nek! Altijd lache met jou trouwens...je hebt exact de juiste avatar gekozen @Madelief: Goed dat je een sponsor hebt nu in deze moeilijke tijd en toch zelf aan de bel hebt getrokken eergisteren. Enfin, je was al aan het drinken voordat je aan die bel trok, maar vergeef het jezelf hè? Sterkte de komende tijd. @Lytse: complimenten hoor dat je met de bus rammelt en daarnaast ook nog hier op zoveel mensen reageert...hartverwarmend @Johan W: had je gisterenmorgen nog op de koffie uitgenodigd en gehoopt dat je aan zou schuiven; zag je lampie branden. Wil best op je antwoorden maar doe dat het liefst als we tegelijkertijd hier zijn. Alle anderen...phoeh...wat zijn er dat veel, haast niet te doen iedereen een weerwoordje te geven, maar zoals eerder gezegd fijn dat jullie hier allemaal zijn. Er wordt hier zoveel gedeeld waaruit ik voor mijzelf wat kan halen...dank! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 10 november 2012 Rapport Share Geplaatst 10 november 2012 Nou een pot vol koffie, ik me kippies er maar eens uitaten en wie weet tot later weer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 10 november 2012 Rapport Share Geplaatst 10 november 2012 hoeist met je keel diesel? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 10 november 2012 Rapport Share Geplaatst 10 november 2012 Hee, d'r is hier een overkill aan koffie!! Eerst de oude op, kost klauwen met geld...weten jullie wel hoe duur de koffie is tegenwoordig?! Ja Diesel, hoe ist met de gezondheid? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 10 november 2012 Rapport Share Geplaatst 10 november 2012 Ach elke dag iets bete thnxr, maar had spoelspul gekregen en opeens keel heel dik week gelee, ni ontsteking alsof ik migraine begin hep met zenuw ontsteking op rechts bleuhh en stijf van de pijnstillers nu nog. Maar gaat elke dag iets beter hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 10 november 2012 Rapport Share Geplaatst 10 november 2012 Diesel, hoe gaat het met je ogen en keel? En je kippies? Leggen ze nog een beetje? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 10 november 2012 Rapport Share Geplaatst 10 november 2012 Ja terwijl ik niet tegen pijnstillers kan (eigenlijk) vandaar dat drank voorheen zo'n uitkomst was. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 10 november 2012 Rapport Share Geplaatst 10 november 2012 moggeuh Gwen, ach kippies in de rui en leggen dus al 2 maanden niet, maar ze beginnen er wel steeds iets beter weer uit te zien, zo in de rui geef je er nog geen kwartje voor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 10 november 2012 Rapport Share Geplaatst 10 november 2012 Ai, klinkt pijnlijk. Naar Diesel. Beterschap ermee... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 10 november 2012 Rapport Share Geplaatst 10 november 2012 Lieve Igor! Gefeliciteerd, vandaag een volle week nuchter. Voelt ook beter, denk ik? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 10 november 2012 Rapport Share Geplaatst 10 november 2012 nou diesel voor jou dan maar een kopje kamillethee. jen sterkte met je pa. kirky wat moet dan een blijheid geven om langs de stadsbank te lopen i.p.v naar binnen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 10 november 2012 Rapport Share Geplaatst 10 november 2012 Oh ja, Diesel, da's waar. Kipjes in de rui zijn héél verfromfraaid. Parelhoentjes trouwens ook. Pauwen gaan gewoon dood, met dit weer. Die horen in India. Dat vertel ik mijn ouders, maar ze zijn koppig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 10 november 2012 Rapport Share Geplaatst 10 november 2012 Diesel, kan je niet wat van die heerlijk verse eitjes voor ons bakken? Mmmm... Sterkte met je wat brakke lijf! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 10 november 2012 Rapport Share Geplaatst 10 november 2012 Stom, lees weer niet goed...ze zijn van de leg :$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden