Spring naar bijdragen

maandag 12 november


Romualdus

Aanbevolen berichten

Goede morgen allemaal,

Zo de Nasi Goreng is achter de kiezen als ontbijt met heerlijk vers tropisch fruit.

Hier is het al 08.10 in de morgen en de zon schijnt al heerlijk op mijn bol.

Voor jullie straks een lekkere verse bak koffie, ik zal hem hier niet zetten en virtueel naar jullie sturen want dan is hij koud als jullie opstaan.

Een fijne droge dag gewenst en als jullie moeten werken, veel sterkte.

Romualdus

Indonesiƫ

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 340
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Mogguh...bedankt voor de koffie

Ik dacht al dat ik er vroeg bij was

Zo even een krentebol en een beker melk verorberen,ff de motor weer op gang helpen

Regenseizoen zal wel afgelopen wezen in Indonesie..

Nou ik ga ff de maalsteentjes poetsen en op naar een nieuwe werkdag

Fijne dag nog allemaal

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen iedereen,

Vandaag ga ik er weer het beste van maken. Slecht geslapen vannacht door een knallende ruzie met mijn moeder. Zal jullie het hele verhaal besparen. Maar ze is goed in manipuleren en spelletjes spelen. tenminste zo ervaar ik dat. En dat maakt me woedend.

Er zijn mensen die zeggen: Ach, maak je niet druk. Het is een oud mens. Daar achteraan kan komen dat ik lief voor haar behoor te zijn. Ze is toch je moeder.

Ik weet dat niet. Als iemand oud is hoef je hem/haar toch niet opeens te behandelen als een kind??? Dan neem je haar toch ook niet helemaal serieus? Mijn moeder is zeker niet dement. Dan zou het helemaal anders zijn.

Als ik aan mijn moeder denk denk ik vaak: Een vos verliest wel zijn haren maar niet zijn streken.

Genoeg. Ik neem even afstand. Zij haar leven. Ik het mijne. moeilijk voor haar te accepteren. Maar zo is het toch.

Sorry voor mijn verhaal op jullie nuchtere maag :o

Maar voor mij zitten er alweer een paar uur op.

Een fijne dag en tot later.

:present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Morge mensen,

Slim om even afstand te nemen Han! Denk dat dat het verstandigste is om te doen.

@romualdus, Moet er niet aan denken op de lege maag haha ik hou het even bij koffie en een bammetje op de fiets zo als ik de kranten ga bezorgen.

Dat ga ik nu dan ook even doen en even lekker genieten van de stilte op straat.

Tosso!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Moggeuh A3, ach jawel hoor al iets beter hoor, misschien toch maar iets eerder naar de HA ervoor, want blijft wel heel lastig zeg, ook met eten enzo, maar bedankt.

Ja hoor zou het ook wel lekker vinden een nasi goreng, maar voor mij niet zo pedis, kan me maag niet meer zo goed tegen. Nou vond ik het altijd wel lekker om te beginnen met een fruit ontbijt, nou hing dat ook wel van de koffie (tubroek) af die ze ergens schonken.

Nou de koffie is doorgelopen, ja duurt ff die slow he ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

psies A3 nasi goreng eigenlijk ook nix anders dan rijst met kliekjes he ;)

Ach het is of blijft heel vervelend, er zit gewoon rechts een dikke ontsteking, die dus ook op me gehoorbuis drukt, dus ook net of je ook oorontsteking hebt en met oog dus ook zoiets pfff.

Nou genoeg daarover hoor, want ja ken sinds weekend koffie ook weer naar binnenkrijgen dus heee :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

MadeLief hoop dat je een " vertrouwd" iemand hebt/krijg die bij het gesprekk dan aanwezig is. Maar vandaag dan gesprek en toch samen in huis geweest dit weekend, hoef nie te antwoorden hoor, maar lijkt me lastig. Ach joh ik maak wel nieuw bakkie voor je, heb trouwens nog halve choco taart staan, voor de kilodraadjes he :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ook goedemorgen, wil jullie nog lezen...maar eerst koffie!!!!!!!

Heb me toch geslapen...19.30 moest ik naar bed, viel om!

Ik dacht dat wordt een vroegertje maar nee, heb tot 6.00 aan een ruk geslapen...gelukkig.

Was nodig maar wel jammer, had gisteren nog op enkele mensen willen reageren 's avonds, doe dat nu vandaag.

Wat was het lekker gisteren buiten...we zijn de hele middag aan de wandel geweest...lekker in de :rose:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Apple: Wat fijn dat het zo precies past! Ik vond ook veel herkenning in wat jij schreef en we blijken dus overeenkomsten te hebben. Goed dat je ermee aan de slag gaat, suc6 :present:!

@Madelief: jij hebt me het weekje wel achter de rug, heavy! Fijn dat je er weer nuchter voor wilt gaan..ik hoop dat je een goed gesprek hebt.

@Diesel: niet kapot te krijgen dat motortje van jou ;) Altijd leuk je te lezen...

Oh, ik zal wat ik gisteren heb geschreven bij Wie is Wie plaatsen...mooi dat het jullie zo geraakt heeft en bedankt voor de reacties :musicnote:

Heeft mij ook goed gedaan om het te schrijven, moest even een traantje wegpinken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...