Romualdus Geplaatst 12 november 2012 Rapport Share Geplaatst 12 november 2012 Goede morgen allemaal, Zo de Nasi Goreng is achter de kiezen als ontbijt met heerlijk vers tropisch fruit. Hier is het al 08.10 in de morgen en de zon schijnt al heerlijk op mijn bol. Voor jullie straks een lekkere verse bak koffie, ik zal hem hier niet zetten en virtueel naar jullie sturen want dan is hij koud als jullie opstaan. Een fijne droge dag gewenst en als jullie moeten werken, veel sterkte. Romualdus Indonesiƫ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 12 november 2012 Rapport Share Geplaatst 12 november 2012 Mogguh...bedankt voor de koffie Ik dacht al dat ik er vroeg bij was Zo even een krentebol en een beker melk verorberen,ff de motor weer op gang helpen Regenseizoen zal wel afgelopen wezen in Indonesie.. Nou ik ga ff de maalsteentjes poetsen en op naar een nieuwe werkdag Fijne dag nog allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hanneke Geplaatst 12 november 2012 Rapport Share Geplaatst 12 november 2012 Goedemorgen iedereen, Vandaag ga ik er weer het beste van maken. Slecht geslapen vannacht door een knallende ruzie met mijn moeder. Zal jullie het hele verhaal besparen. Maar ze is goed in manipuleren en spelletjes spelen. tenminste zo ervaar ik dat. En dat maakt me woedend. Er zijn mensen die zeggen: Ach, maak je niet druk. Het is een oud mens. Daar achteraan kan komen dat ik lief voor haar behoor te zijn. Ze is toch je moeder. Ik weet dat niet. Als iemand oud is hoef je hem/haar toch niet opeens te behandelen als een kind??? Dan neem je haar toch ook niet helemaal serieus? Mijn moeder is zeker niet dement. Dan zou het helemaal anders zijn. Als ik aan mijn moeder denk denk ik vaak: Een vos verliest wel zijn haren maar niet zijn streken. Genoeg. Ik neem even afstand. Zij haar leven. Ik het mijne. moeilijk voor haar te accepteren. Maar zo is het toch. Sorry voor mijn verhaal op jullie nuchtere maag Maar voor mij zitten er alweer een paar uur op. Een fijne dag en tot later. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mark Geplaatst 12 november 2012 Rapport Share Geplaatst 12 november 2012 Morge mensen, Slim om even afstand te nemen Han! Denk dat dat het verstandigste is om te doen. @romualdus, Moet er niet aan denken op de lege maag haha ik hou het even bij koffie en een bammetje op de fiets zo als ik de kranten ga bezorgen. Dat ga ik nu dan ook even doen en even lekker genieten van de stilte op straat. Tosso! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Romualdus Geplaatst 12 november 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 november 2012 Mark, Er zijn genoeg west-Europeanen die er niet aan moeten denken om de dag te starten met een pitttige Nasi Goreng. Ik kan het je van harte aanbevelen in de warmte. Succes met de krantenbezorging. Selamat Pagi (ik wens u een goede dag) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 12 november 2012 Rapport Share Geplaatst 12 november 2012 Goeie Moggeuh Gefrƶbelde, voor Romu goeie middag, waar zit je nu dan? Ja weer maandag en verschillende mensen ook weer een bepaalde tijd droog, mooi hoor:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 12 november 2012 Rapport Share Geplaatst 12 november 2012 Goedemorgen lieve mensen! Doe mij ook maar een pittige nasi. Rom, ik weet precies waar je zit! Werkse, en doe de groeten aan mijn vrienden daar! Maar eerst maar een sterk bakkie koffie in het koude Hollandse. Wakker door een nachtmerrie.... pffff is niet fijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 12 november 2012 Rapport Share Geplaatst 12 november 2012 Moggeuh A3, ach jawel hoor al iets beter hoor, misschien toch maar iets eerder naar de HA ervoor, want blijft wel heel lastig zeg, ook met eten enzo, maar bedankt. Ja hoor zou het ook wel lekker vinden een nasi goreng, maar voor mij niet zo pedis, kan me maag niet meer zo goed tegen. Nou vond ik het altijd wel lekker om te beginnen met een fruit ontbijt, nou hing dat ook wel van de koffie (tubroek) af die ze ergens schonken. Nou de koffie is doorgelopen, ja duurt ff die slow he Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 12 november 2012 Rapport Share Geplaatst 12 november 2012 pff hier dus ook aan ut dubbelen, besmettelijk? Nou ken ik wel ff die :present: aan Madel geven Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 12 november 2012 Rapport Share Geplaatst 12 november 2012 Dank Drakie! En beterschap met je keel. Dat gaat wel erg lang duren he? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 12 november 2012 Rapport Share Geplaatst 12 november 2012 MadeLief kan je een beetje je rust vinden zo thuis? Kan je een beetje je draai vinden. Beter maar wel heel vervelend dat je wakker werdt door nacht paard, maar is beter dan van zeepaard, want dan is dat minder droog Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 12 november 2012 Rapport Share Geplaatst 12 november 2012 psies A3 nasi goreng eigenlijk ook nix anders dan rijst met kliekjes he Ach het is of blijft heel vervelend, er zit gewoon rechts een dikke ontsteking, die dus ook op me gehoorbuis drukt, dus ook net of je ook oorontsteking hebt en met oog dus ook zoiets pfff. Nou genoeg daarover hoor, want ja ken sinds weekend koffie ook weer naar binnenkrijgen dus heee Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 12 november 2012 Rapport Share Geplaatst 12 november 2012 Drakie, Nee mijn draai nog niet gevonden. Er moeten nog wat dingen worden besproken. Ook hulp inschakelen vandaag. In het weekend hebben die mensen ook vrij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 12 november 2012 Rapport Share Geplaatst 12 november 2012 Ja, nou hoop dat je het een beetje voor elkaar krijgt meis, dat je dus weer een eerlijke nieuwe start positie voor je eigen gevoel krijgt he en niet op diezelfde "ouwe baan " he Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 12 november 2012 Rapport Share Geplaatst 12 november 2012 goede morgen frummels. doe mij maar een bakkie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 12 november 2012 Rapport Share Geplaatst 12 november 2012 ja hoor Igor, Bak voor jou , moggeuh meiz Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 12 november 2012 Rapport Share Geplaatst 12 november 2012 MadeLief hoop dat je een " vertrouwd" iemand hebt/krijg die bij het gesprekk dan aanwezig is. Maar vandaag dan gesprek en toch samen in huis geweest dit weekend, hoef nie te antwoorden hoor, maar lijkt me lastig. Ach joh ik maak wel nieuw bakkie voor je, heb trouwens nog halve choco taart staan, voor de kilodraadjes he Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 12 november 2012 Rapport Share Geplaatst 12 november 2012 Ook goedemorgen, wil jullie nog lezen...maar eerst koffie!!!!!!! Heb me toch geslapen...19.30 moest ik naar bed, viel om! Ik dacht dat wordt een vroegertje maar nee, heb tot 6.00 aan een ruk geslapen...gelukkig. Was nodig maar wel jammer, had gisteren nog op enkele mensen willen reageren 's avonds, doe dat nu vandaag. Wat was het lekker gisteren buiten...we zijn de hele middag aan de wandel geweest...lekker in de Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 12 november 2012 Rapport Share Geplaatst 12 november 2012 Ja hoor Borr, moet je dan ook maar bakkie troost? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 12 november 2012 Rapport Share Geplaatst 12 november 2012 @Apple: Wat fijn dat het zo precies past! Ik vond ook veel herkenning in wat jij schreef en we blijken dus overeenkomsten te hebben. Goed dat je ermee aan de slag gaat, suc6 ! @Madelief: jij hebt me het weekje wel achter de rug, heavy! Fijn dat je er weer nuchter voor wilt gaan..ik hoop dat je een goed gesprek hebt. @Diesel: niet kapot te krijgen dat motortje van jou Altijd leuk je te lezen... Oh, ik zal wat ik gisteren heb geschreven bij Wie is Wie plaatsen...mooi dat het jullie zo geraakt heeft en bedankt voor de reacties Heeft mij ook goed gedaan om het te schrijven, moest even een traantje wegpinken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 12 november 2012 Rapport Share Geplaatst 12 november 2012 Nee kan nie hoor Borr Maar je kan dan toch gewoon opschenken. Zo zelf met kokend water, zoals oma zeg maar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 12 november 2012 Rapport Share Geplaatst 12 november 2012 Maar Bor, verschrikkelijk!! Dat wens je je grootste vijand nog niet toe, een kapot koffiezetapparaat Ha, ga eerst eens bijlezen, het 2e bakkie, en mijn pijp opsteken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 12 november 2012 Rapport Share Geplaatst 12 november 2012 Ja zou jammer zijn als die verhalen ergens verloren gaan Har. Kan ook andere bewegen om in de pen te kruipen, euuhhh beetje vreemde uitdrukking, maar toch Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 12 november 2012 Rapport Share Geplaatst 12 november 2012 Nou van het mooie weer van gister en de heldere nacht is zo te zien nix meer over, hier tenminste dan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 12 november 2012 Rapport Share Geplaatst 12 november 2012 hoezo nep koffie Borrie? hangt er toch vanaf welke koffie je gebruikt en als je die neemt die in je app. doet dan toch nix mis mee Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden