snoepje Geplaatst 13 november 2012 Rapport Share Geplaatst 13 november 2012 Originally posted by: RunningliesjeSowath heeft helemaal gelijk.Hoe moeilijk het ook voor je is Snoep!Ik denk aan je, en als je trek krijgt, meld je dan hier, altijd welkom!quote> dank je en de rest ook:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 13 november 2012 Rapport Share Geplaatst 13 november 2012 Snoep:heart: alsjeblieft laat het uit je hoofd om door te gaan met iemand die te veel drinkt. Je wilde iemand die niet dronk, eerste leugen, en ook nog 10 op een dag, als het halve liters zijn is het toch 5 liter op een dag. Dat red ik niet eens. Het ligt aan jou? tweede leugen. Snoepje, je bent me heel dierbaar, wees dat ook voor jezelf. Je hebt al de nodige antwoorden gehad las ik en alles is waar wat ze schrijven. Twijfel alsjeblieft niet aan jezelf. Nee is Nee en het gevoel slijt wel weer, eerder dan je denkt. Je hoeft hem niet zielig te vinden hoor en er bij te blijven. Zijn eigen keuze. Zorg voor je zelf en kies voor jezelf nu het nog kan Love ye Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 13 november 2012 Rapport Share Geplaatst 13 november 2012 Niet makkelijk hoor Snoep Keuze tussen geweten en gevoel Ga voor je gevoel lief:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 13 november 2012 Rapport Share Geplaatst 13 november 2012 je maak me aan het huilen.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 13 november 2012 Rapport Share Geplaatst 13 november 2012 En ik bedoel dat je gevoel hierin niet goed is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 13 november 2012 Rapport Share Geplaatst 13 november 2012 ik heb inderdaad veel medelijden met hem nu en heb het gevoel dat ik hem laat stikken dat is mijn zwakke punt..me eigen weg cijferen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 13 november 2012 Rapport Share Geplaatst 13 november 2012 Ik wil je niet aan het huilen maken hoor, echt niet. Alles wat ik wil is dat je ogen opengaan. Verliefdheid gaat over, ook als de relatie aanhoud, en dan? Heb je dan een goede basis? Nee in dit geval niet. Hij aan de drank, jij aan de drank. Snoepje waarom heb je je aangemeld bij dit forum ooit? Jij zonder drank toch? Als je het zelf wel doet is het je eigen schuld, maar laat je niet door een ander in de luren leggen. Verder met hem gaan is de kat op het spek binden, en dat wil je niet Nu loslaten geeft ook verdriet hoor, maar je weet nu nog waar je mee bezig bent. Dit is een land met ook veel kerels zonder alcohol, vind daar 1 van. Zelf een drankprobleem hebben is erg, maar leven met iemand met een drankprobleem is nog erger lijkt me. Hou je haaks hoor:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rudy Geplaatst 13 november 2012 Rapport Share Geplaatst 13 november 2012 Snoep er is al veel geschreven, goede raad. Kies voor jezelf Snoep. Blijf jezelf trouw. Een relatie beëindigen blijft pijnlijk en verdrietig. Kies voor de korte pijn. Samen leven met een iemand die permanent te veel drinkt is niet mogelijk. Dat is ook wat jezelf voelt. Het blijft botsen, ook als je uit solidariteit een drankje mee drinkt. Waarom wij telkens de verkeerde mensen kiezen voor een relatie komt denk ik omdat wij iets in hen herkennen, waar we mee kunnen omgaan. Over mee kunnen praten en op verliefd worden. Verliefd worden op uiterlijkheden. Maar verliefdheid is wat anders dan liefde. De verliefdheid eindigt, de liefde niet. Daar mee kunnen omgaan is een ander paar mouwen. Ik wens je sterkte met het verwerken van de verbroken relatie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rudy Geplaatst 13 november 2012 Rapport Share Geplaatst 13 november 2012 Dag Rapilos, fijne avond. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rudy Geplaatst 13 november 2012 Rapport Share Geplaatst 13 november 2012 MM veel plezier vanavond samen met je lief, goed dat je droog bent gebleven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 13 november 2012 Rapport Share Geplaatst 13 november 2012 Hoi allemaal trouwens:sun: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rudy Geplaatst 13 november 2012 Rapport Share Geplaatst 13 november 2012 Hey Abert dat heb je mooi gezegd:moon: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rudy Geplaatst 13 november 2012 Rapport Share Geplaatst 13 november 2012 Hallo Spike, gaat het goed met je? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 13 november 2012 Rapport Share Geplaatst 13 november 2012 Ned 1 earthflight gaaf om te zien vind ik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 13 november 2012 Rapport Share Geplaatst 13 november 2012 jullie hebben me vandaag goed geholpen als ik toch zwak wordt ga ik deze draad maar even herlezen dank jullie wel:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rudy Geplaatst 13 november 2012 Rapport Share Geplaatst 13 november 2012 Wat bedoel je met elasticiteit Spike? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rudy Geplaatst 13 november 2012 Rapport Share Geplaatst 13 november 2012 Ja Albert alweer vergeten dat dat was, move on Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 13 november 2012 Rapport Share Geplaatst 13 november 2012 Heftige dag vandaag, maar wilde toch even laten weten hoe mijn sollicitatie is verlopen... Verliep naar mijn gevoel supergoed, mezelf goed kunnen presenteren en goed kunnen verwoorden waar ik voor sta en hoe ik mijzelf in de functie van teamleidster zie... Is wel eens anders geweest !!! ;) Krijg volgende week te horen of ik door ben voor het tweede en laatste gesprek voordat er definitief een beslissing wordt genomen en ik heb er goed vertrouwen in dat ik op mag voor dat tweede gesprek... Verder vandaag helaas wel afscheid moeten nemen van een collega/vriendin die gezien haar disfunctioneren overgeplaatst gaat worden naar een ander team waar ze gelukkig nog de kans krijgt om te laten zien wat ze kan en wat ze waard is. Gaat niet in de kouwe kleren zitten dit soort dingen, met name omdat ik de bui al wel zag hangen... Nu net terug van een meeting van de AA, als zekerheid ingebouwd en morgen lekker genieten van een dagje met mn dochter in de stad. Thnx Kohtje nog voor je reactie, en ik weet het "het werkt als je eraan werkt" en dat doe ik dus nog steeds:sun: Lytse, thnx:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 13 november 2012 Rapport Share Geplaatst 13 november 2012 Bijna Spike, nog 20 cm maar wel met armsgaten:huh: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lavendel1 Geplaatst 13 november 2012 Rapport Share Geplaatst 13 november 2012 hey Snoep alles is hier al verteld denk ik nog even dit, mijn eeuwige 'truc' zeg tegen jezelf dat je voor een maand even afstand neemt van hem extra voor jezelf zorgt en dan evalueert wellicht kan je dan duidelijker en hopelijk nuchter zien hoe hij is, hoe jullie relatie is ik heb zelf meerdere keren, in mijn ogen, toffe mannen gehad, allen met een drankprobleem, lijkt nogal een klassieker te zijn....ons aangetrokken voelen tot datgene we het beste kennen ik heb meestal veel water bij de figuurlijke wijn gedaan en alles leek zo mooi zolang er maar goed veel wijn was... ik heb ook vastgesteld dat onder de alcoholi's vele echt boeiende mensen zitten hele gevoelige, lieve, gekwetste, intelligente mensen om één of andere reden hebben die dan net datzelfde probleem misschien is het net voor hen extra moeilijk om zichzelf te kunnen zijn als ik ze nu zie, heb ik medelijden met hen, en doet het pijn om hem zo bezig te zien, aftakelen, langzaam maar zeker, zeker weten maar ik kan niet meer doen dan afstand nemen en zelf het goede voorbeeld zijn bij sommigen zaait dat iets, anderen keren hun hoofd, het is een triest verhaal, dat is zo je hebt maar 2 keuzes mee ten onder gaan of uit het zinkend schip springen, meer is er niet maar dat verhaal ken je wellicht wel ik wou dit toch even kwijt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rudy Geplaatst 13 november 2012 Rapport Share Geplaatst 13 november 2012 Bedankt Spike, duidelijk. Succes ermee. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 13 november 2012 Rapport Share Geplaatst 13 november 2012 Originally posted by: lavendel1hey Snoep alles is hier al verteld denk iknog even dit, mijn eeuwige 'truc'zeg tegen jezelf dat je voor een maand even afstand neemt van hemextra voor jezelf zorgten dan evalueertwellicht kan je dan duidelijker en hopelijk nuchter zien hoe hij is, hoe jullie relatie isik heb zelf meerdere keren, in mijn ogen, toffe mannen gehad, allen met een drankprobleem, lijkt nogal een klassieker te zijn....ons aangetrokken voelen tot datgene we het beste kennenik heb meestal veel water bij de figuurlijke wijn gedaanen alles leek zo mooizolang er maar goed veel wijn was...ik heb ook vastgesteld dat onder de alcoholi's vele echt boeiende mensen zittenhele gevoelige, lieve, gekwetste, intelligente mensenom één of andere reden hebben die dan net datzelfde probleemmisschien is het net voor hen extra moeilijk om zichzelf te kunnen zijnals ik ze nu zie, heb ik medelijden met hen, en doet het pijn om hem zo bezig te zien, aftakelen, langzaam maar zeker, zeker wetenmaar ik kan niet meer doen dan afstand nemen en zelf het goede voorbeeld zijnbij sommigen zaait dat iets, anderen keren hun hoofd, het is een triest verhaal, dat is zoje hebt maar 2 keuzesmee ten onder gaan of uit het zinkend schip springen, meer is er nietmaar dat verhaal ken je wellicht welik wou dit toch even kwijt quote> ik spring eruit Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 13 november 2012 Rapport Share Geplaatst 13 november 2012 Originally posted by: spikezo leuk dat je breit AR,ik knutsel aan een spreiquote> Ook leuk Spike, maar als is zoiets nu voor Will zou breien zou ze haar bedenkingen hebben;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rudy Geplaatst 13 november 2012 Rapport Share Geplaatst 13 november 2012 Fijne avond allemaal. En hou het droog. Blokken kaas op tafel. Salami aan een prikker. Cola in een groot glas. De benen gestrekt. Dekentje erover. Nergens meer aan denken. Gewoon lekker tv kijken. Heb het goed met elkaar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 13 november 2012 Rapport Share Geplaatst 13 november 2012 Ik ga nog even bankhangen en zo naar bed truste allemaal:lips: tot morgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden