Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 321
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Geplaatst

Op gegeven ogenblik, ik werkte toen nog in de kroeg, zitten er jongens van verschillende motorclubs aan de bar, ja ook van de bekendste en zitten we in erg serieuze discussie en komt de eigenaresse binnen. Ze staat bij mij achter de bar en volgt de discussie ff doet ook een duit in het zakkie en begint opeens te bulderen van het lachen.

Zo van "moetten ze nu eens zo'n filmploeg naar binnen sturen hier, weten ze waar het in de motorwereld over gaat, het wassen van hun shirts met (club)versiering :) En wij waren echt serieus, maar was wel erg leuk en grappig

Geplaatst

Ah maar Smikk daar ging het nou niet om waarom ik het vertelde, was meer het wassen opzich in dit geval, ja "normaal" doe ik dat nooit hoor ;) Maarja ben zeefdrukker ook geweest dus stukje werk zeg maar ;) pfffff LOL

Geplaatst

Ja laten we dat maar doen, morgeuh weer vroeg op.

Slaap wel he en tot morgen ofzo, Marcel ook sukses met gesprek bij de baas he

Tjah Smikkie, bij dr. Terror al het best gewenst dan maat ;) Hoop dat je morgen dan nog kompleet bent hoor, LOL

Geplaatst

ja er motte wel drukknoppen zijn he, anders geen "echte" machine he en ook minimaal 1 grote rooie ;)

Ja maar daarom kan je bij bv het vroegere unilever dat zijn in de vette, voedsel of chemie etc etc

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...