Diesel Geplaatst 14 november 2012 Rapport Share Geplaatst 14 november 2012 Ja kunnen het ook over het wassen van shirts met opdruk hebben hoor Ach van alle markten thuis Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarcelK1970 Geplaatst 14 november 2012 Rapport Share Geplaatst 14 november 2012 Ook zo een die over het weer praat zoals die van Madeleine? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 14 november 2012 Rapport Share Geplaatst 14 november 2012 Op gegeven ogenblik, ik werkte toen nog in de kroeg, zitten er jongens van verschillende motorclubs aan de bar, ja ook van de bekendste en zitten we in erg serieuze discussie en komt de eigenaresse binnen. Ze staat bij mij achter de bar en volgt de discussie ff doet ook een duit in het zakkie en begint opeens te bulderen van het lachen. Zo van "moetten ze nu eens zo'n filmploeg naar binnen sturen hier, weten ze waar het in de motorwereld over gaat, het wassen van hun shirts met (club)versiering En wij waren echt serieus, maar was wel erg leuk en grappig Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 14 november 2012 Rapport Share Geplaatst 14 november 2012 Ja is wel groot verschil tussen HAsen he Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 14 november 2012 Rapport Share Geplaatst 14 november 2012 Nou ik probeer dat duiken te laten, kruip er zo wel weer in. Voordat me honden me door hebben, anders willen ze weer naar buiten toe Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 14 november 2012 Rapport Share Geplaatst 14 november 2012 Ha Jopie, alles weer rustig in de stad ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarcelK1970 Geplaatst 14 november 2012 Rapport Share Geplaatst 14 november 2012 Ja ik nok hem zo. Morgen om half een gesprek met de baas:P Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 14 november 2012 Rapport Share Geplaatst 14 november 2012 Ah maar Smikk daar ging het nou niet om waarom ik het vertelde, was meer het wassen opzich in dit geval, ja "normaal" doe ik dat nooit hoor Maarja ben zeefdrukker ook geweest dus stukje werk zeg maar pfffff LOL Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 14 november 2012 Rapport Share Geplaatst 14 november 2012 Ja laten we dat maar doen, morgeuh weer vroeg op. Slaap wel he en tot morgen ofzo, Marcel ook sukses met gesprek bij de baas he Tjah Smikkie, bij dr. Terror al het best gewenst dan maat Hoop dat je morgen dan nog kompleet bent hoor, LOL Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarcelK1970 Geplaatst 14 november 2012 Rapport Share Geplaatst 14 november 2012 Ook iemand van 12 ambachten 13 ongelukken Diesel? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 14 november 2012 Rapport Share Geplaatst 14 november 2012 Ja Jopie das echt waar he, stil beton is dan erg vreemd he Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 14 november 2012 Rapport Share Geplaatst 14 november 2012 Nou meer veel gedaan omdat ik dingen een nieuwe uitdaging vond, ben alleen altijd barkeeper gebleven , soort rooie draad erdoorheen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 14 november 2012 Rapport Share Geplaatst 14 november 2012 Ja Jopie bovenop het best te vertrouwen joh ? LOL Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarcelK1970 Geplaatst 14 november 2012 Rapport Share Geplaatst 14 november 2012 Truste mop:D Je kunt beter heel veel half iets kunnen dan een ding heel goed Diesel;) Ik ben ook te bed, spreek jullie morgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 14 november 2012 Rapport Share Geplaatst 14 november 2012 Marcel, jij ook veel soorten werk gedaan dan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 14 november 2012 Rapport Share Geplaatst 14 november 2012 OK slaap wel allemaal en als het morgen, als jullie wakker worden mistig is......................dat klopt is echt mist dan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarcelK1970 Geplaatst 14 november 2012 Rapport Share Geplaatst 14 november 2012 Altijd proces operator geweest, alleen wel heel veel verschillende dingen daarin gedaan, van chemie tot voedsel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 14 november 2012 Rapport Share Geplaatst 14 november 2012 OK, maar bij sommige bedrijven hebben ze dat allemaal in hun pakket he Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarcelK1970 Geplaatst 14 november 2012 Rapport Share Geplaatst 14 november 2012 operator is een verzamelnaam voor mensen die machines/fabrieken bedienen. Een knopjesdrukkert zou het ook kunnen heten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarcelK1970 Geplaatst 14 november 2012 Rapport Share Geplaatst 14 november 2012 Maar ik duik er echt in, anders zit ik die kerel morgen zo wazig aan te kijken. Tot morgen;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 14 november 2012 Rapport Share Geplaatst 14 november 2012 ja er motte wel drukknoppen zijn he, anders geen "echte" machine he en ook minimaal 1 grote rooie Ja maar daarom kan je bij bv het vroegere unilever dat zijn in de vette, voedsel of chemie etc etc Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 14 november 2012 Rapport Share Geplaatst 14 november 2012 Ja ik ook weg slaapse he, moggeuh staat er wel weer verse koffie droom mooi Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden