pjotr59 Geplaatst 15 november 2012 Rapport Share Geplaatst 15 november 2012 Jen, met mij gaat het ook goed. even niet op het forum geweest. Had het zoooooooooooooo druk met werk. Heb ik veel dingen gemist? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pjotr59 Geplaatst 15 november 2012 Rapport Share Geplaatst 15 november 2012 Lenie, het gaat top. Enne, volgens mij ben jij net zo'n plakker als ik................ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 15 november 2012 Rapport Share Geplaatst 15 november 2012 even wel... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 16 november 2012 Rapport Share Geplaatst 16 november 2012 m'n suiker was veel en veel te hoog, dus die moest even zakken voordat ik ga slapen dat kan wel een uurtje duren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 16 november 2012 Rapport Share Geplaatst 16 november 2012 het is bijna goed Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 16 november 2012 Rapport Share Geplaatst 16 november 2012 ik vind het goed zat.. verlang naar m'n bed...truste Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pjotr59 Geplaatst 16 november 2012 Rapport Share Geplaatst 16 november 2012 snap het, en dan is het toch gewoon fijn dat je nog iemand treft. Ik ben er nog zo laat omdat ik tot 11 uur gewerkt heb. Moet ook even afkoelen..dus jij in het lichamelijke en ik in het geestelijke. Ergens treffen we elkaar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 16 november 2012 Rapport Share Geplaatst 16 november 2012 Goh Pjotr, wat je gemist hebt, weet ik natuurlijk niet. Is het goed dat je het druk hebt met werk? Voor jou bedoel ik dan. Sommigen vinden dat geweldig, voor anderen is het een valkuil. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pjotr59 Geplaatst 16 november 2012 Rapport Share Geplaatst 16 november 2012 Jen, voor mij is het goed.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pjotr59 Geplaatst 16 november 2012 Rapport Share Geplaatst 16 november 2012 als jij denkt dat het goed is dan = het goed. trusten Lenie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 16 november 2012 Rapport Share Geplaatst 16 november 2012 Fijn, je doet je werk dus graag? Ik hoop dat ik dat binnenkort ook kan zeggen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 16 november 2012 Rapport Share Geplaatst 16 november 2012 Slaapwel Leen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 16 november 2012 Rapport Share Geplaatst 16 november 2012 Even een stoute posting: alcohol en intelligentie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pjotr59 Geplaatst 16 november 2012 Rapport Share Geplaatst 16 november 2012 binnenkort een nieuwe / andere baan dan jen??????????????? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pjotr59 Geplaatst 16 november 2012 Rapport Share Geplaatst 16 november 2012 voor de achterblijvers: trusten.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 16 november 2012 Rapport Share Geplaatst 16 november 2012 Klopt pjotr. Ik heb al drie en half jaar niet gewerkt (ziekteuitkering) en was sinds juli een baan aan het zoeken. Binnenkort is het zover. Combinatie van zeer blij en verschrikkelijk nerveus... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden