mark Geplaatst 15 november 2012 Rapport Share Geplaatst 15 november 2012 Morge frummers. Dacht open de dag alvast voor de vroege vogels. Voor degene die als eerste komt, koffie staat klaar, je moet alleen het apparaat even aanzetten! Meld me na de krantjes weer. Dagpact: Mark Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hanneke Geplaatst 15 november 2012 Rapport Share Geplaatst 15 november 2012 Goedemorgen, Nog een vroege vogel. Dank voor de koffie Mark. Ik wens iedereen een heel mooie dag. Ik ga er weer het beste van maken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 15 november 2012 Rapport Share Geplaatst 15 november 2012 Moggeuh freubelaars, zo de eerste zijn uitgevlogen, ach komen wel weer terug, zal je zien Nou dan en maar eerst verse koffie, T & vooruit dt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 15 november 2012 Rapport Share Geplaatst 15 november 2012 Goedemorgen, koffie en een stichtelijk woord, goed begin van de ochtend:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 15 november 2012 Rapport Share Geplaatst 15 november 2012 Zonnetjes heel veel sterkte meiz, zoveel in je he :musicnote:huggg Jen gefeliciteerd, meiz Heb nie alles kunnen lezen, maar dit wel gezien, nou fijne dag allemaal en sterkte en gefeliciteerd Heee Romu waar hang je nu uit ??? Of weer allerlei lekkers aan het snoepen Hoop het voor je joh. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 15 november 2012 Rapport Share Geplaatst 15 november 2012 Haa A3 ach jij doet het toch ook stabiel lekker door , ja hopenlijk, was gister heerlijk weer Kameo, moggeuh meiz Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 15 november 2012 Rapport Share Geplaatst 15 november 2012 Je krabbelt dus gestaag verder A3, je gaat goed he? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 15 november 2012 Rapport Share Geplaatst 15 november 2012 Tjonge, voel mij net een oud vrouwtje, zo stram, strompelend naar de keuken om koffie te halen. Hoop dat de spieren wat losser worden vandaag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 15 november 2012 Rapport Share Geplaatst 15 november 2012 O maar dan kunnen we een stram oud Hollands dansje doen saampies Kameo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 15 november 2012 Rapport Share Geplaatst 15 november 2012 Met klompen draak? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 15 november 2012 Rapport Share Geplaatst 15 november 2012 Ja of dat dat er nou beter uitziet dan ....? Misschien met een gepunnikt bovenkant, want ik krijg vaak last van me wreef as ik op houten klompe loop, nou ja eigenlijk liep. Heb wel van die leren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 15 november 2012 Rapport Share Geplaatst 15 november 2012 Trouwens heb Mark nog nooit een krantje mee zien nemen voor hier in de huiskamer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 15 november 2012 Rapport Share Geplaatst 15 november 2012 Was gisteren met mijn dochter langs de snuffel winkels gegaan. Ik zag weer veel leuke spulletjes, ook bloempotten. Zegt ze tegen mij, asjeblieft mama, je wordt oud. Nu wil je die lelijke bloempotten en dan ook nog geraniums zeker... hebben we een bejaarden huis. Ze heeft nu als doel mij te beschermen tegen oude spullen:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 15 november 2012 Rapport Share Geplaatst 15 november 2012 Als je oud wordt, is er toch veel toegestaan? Dus ook leren klompen:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 15 november 2012 Rapport Share Geplaatst 15 november 2012 Doe je mee dan A3? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 15 november 2012 Rapport Share Geplaatst 15 november 2012 Goedemorgen Hannah, Lekker geslapen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 15 november 2012 Rapport Share Geplaatst 15 november 2012 Ja leuk zie ut al voor me op de achterrond, varken aan ut spit , groepje wandelende ganzen, schandpaal en een te vierendelen veroordeelde zakkenroller Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 15 november 2012 Rapport Share Geplaatst 15 november 2012 Lidia fijne reis en hou je 24 jarige rug recht en soepel he Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 15 november 2012 Rapport Share Geplaatst 15 november 2012 Haha, ziet er ingewikkeld uit A3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 15 november 2012 Rapport Share Geplaatst 15 november 2012 goede morgen frummels. doe mij maar een koffie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 15 november 2012 Rapport Share Geplaatst 15 november 2012 en een paar begonia"s maakt het geheel af;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 15 november 2012 Rapport Share Geplaatst 15 november 2012 Hoe gaat het met je teen Hannah? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 15 november 2012 Rapport Share Geplaatst 15 november 2012 Goedemorgen Igor, Alles goed? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 15 november 2012 Rapport Share Geplaatst 15 november 2012 beetje lonley kameo. maar dat komt ook wel weer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 15 november 2012 Rapport Share Geplaatst 15 november 2012 Is de teen nog zwart? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden