Diesel Geplaatst 16 november 2012 Rapport Share Geplaatst 16 november 2012 MadeL nu een komplete schoonmaak dus aan het maken? ach het is nog geen winter he dan jij miss onmisbaar idd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 16 november 2012 Rapport Share Geplaatst 16 november 2012 Dat moet wel een heel goed gevoel geven... dat je er meteen achter kwam dat drank het niet was, op dat moment. In mijn geval zou het een greep uit "oud gedrag" zijn geweest. Gelukkig is daar nieuw gedrag voor in de plaats gekomen. Meditatie, meeting, hollen,....dat soort dingen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 16 november 2012 Rapport Share Geplaatst 16 november 2012 Draak, In no time krijgen ze nu dikke vachten. Mooi om te zien. Het is een mooi koppeltje katjes. De winterdekentjes liggen alweer in de hokken. A3, ook goedemorgen. Werk ze. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 16 november 2012 Rapport Share Geplaatst 16 november 2012 Ja maar das was het bij jou toch ook MadeLief ? oud gedrag dus de fles en daarna realiseren : bellen en hulp Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 16 november 2012 Rapport Share Geplaatst 16 november 2012 Oh Gwen, het mag ook nog even duren in feite. Als ik maar een datum wist. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 16 november 2012 Rapport Share Geplaatst 16 november 2012 goeienmorgen madelief....sterkte:present: vanmiddag het gesprek vannacht duizend keer door me hoofd gegaan wat ik allemaal wil zeggen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 16 november 2012 Rapport Share Geplaatst 16 november 2012 Gwen, Oud gedrag, ik voelde het opkomen. Zelfs mijn dochter zei het achteraf tegen me. Die kent me als geen ander. Maar ach, wat heb ik haar teleurgesteld. Dat doet me zeer. Vertrouwen komt te voet en gaat te paard he? Dat voel ik nu ook bij haar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 16 november 2012 Rapport Share Geplaatst 16 november 2012 De begeleiding is ook gebaseerd op de 12 Stappen? Fijn, dan kun je voort op je reeds ingeslagen pad, en alles ineenvlechten tot de nieuwe leefwijze waar de 12 Stappen steun in biedt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 16 november 2012 Rapport Share Geplaatst 16 november 2012 Snoepje, Goedemorgen! Ik heb niet alles gelezen de laatste tijd. Maar volg je hart meis! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 16 november 2012 Rapport Share Geplaatst 16 november 2012 Snoep, koffie? Wat kun je dan malen hè? Jen, hoor je die datum vandaag wellicht? Ik hoop het voor je. Wachten is not nice. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 16 november 2012 Rapport Share Geplaatst 16 november 2012 Gwen, Ja het is gebaseerd op de 12 stappen. Had ik niet verwacht, maar ben er blij om. Het is een nieuw onderdeel van de GGZ. Trubendorffer Crisis Care. Weet niet of ik dat mag noemen hier. Zal toch wel he? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 16 november 2012 Rapport Share Geplaatst 16 november 2012 Ja maar MadeLief je weet misschien waar de grens ligt en wanneer het mis drijgt te gaan en je hulp moet inroepen. Dat moet je dochter toch ook wel inzien, tjah dat je toch de fles pakte is niet leuk voor haar en ontmoedigend, maar je hebt wel zelf ingegrepen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 16 november 2012 Rapport Share Geplaatst 16 november 2012 Snoep! Ga ervoor als dat zo moet! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 16 november 2012 Rapport Share Geplaatst 16 november 2012 Gwen, wellicht wel. Ik vermoed dat het antwoord zal zijn "zo snel mogelijk". En ik moet nog administratie regelen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 16 november 2012 Rapport Share Geplaatst 16 november 2012 Draak, Inderdaad, en dat was goed. Ik had zo weinig op dat ik 0.0 blies toen ik aankwam in de kliniek... Maar dat maakte het voor mij niet minder erg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 16 november 2012 Rapport Share Geplaatst 16 november 2012 Niet dat het mijn zaken zijn Madelief, maar lukt het thuis allemaal? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 16 november 2012 Rapport Share Geplaatst 16 november 2012 toch maar om wakker te worden, met bakkie natuurlijk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 16 november 2012 Rapport Share Geplaatst 16 november 2012 Jen, De uiterlijke rust is er. Bij mij dan toch. Maar ik probeer uit de gevarenzone te blijven. Dus conflicten vermijden etc... De therapie zal hierop gericht zijn. Ik moet weer op eigen benen kunnen gaan staan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 16 november 2012 Rapport Share Geplaatst 16 november 2012 Nee snap het hoor, al had je de fles alleen maar open gemaakt he, zelfs zonder slok. Maar is ook zo'n gewoonte gebaar geworden, zeker als je in paniek bent ........... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 16 november 2012 Rapport Share Geplaatst 16 november 2012 Ik heb even gekeken, Made. Ziet er echt goed uit. Ze zitten ook hier, in A'dam. Snelle intake en behandeling. Dat is wel belangrijk. En behandeling wordt vergoed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 16 november 2012 Rapport Share Geplaatst 16 november 2012 ja mijn ochtendmuziek was misschien niet zo ochtendlijk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 16 november 2012 Rapport Share Geplaatst 16 november 2012 Ja dan kan die uiterlijke rust er mooi zijn, maar je eigen benen mogen er ook zijn he Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 16 november 2012 Rapport Share Geplaatst 16 november 2012 Ach Madelief meiske, sterkte. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 16 november 2012 Rapport Share Geplaatst 16 november 2012 Originally posted by: gwenIk heb even gekeken, Made.Ziet er echt goed uit.Ze zitten ook hier, in A'dam.Snelle intake en behandeling.Dat is wel belangrijk.En behandeling wordt vergoed.quote> Ja, de sfeer was er heel prettig.Er zijn maar 2 vestigingen in NL.A'dam is net iets verder dan Tilburg.Ik heb goede hoop. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 16 november 2012 Rapport Share Geplaatst 16 november 2012 Ik scoorde op 9 van de 10 punten in de test van codependency... Daar moet aan gewerkt worden, en dat ga ik doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden