Jen Geplaatst 17 november 2012 Rapport Share Geplaatst 17 november 2012 Hi Spud, alles goed? Nog dieren gered? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 17 november 2012 Rapport Share Geplaatst 17 november 2012 Dank voor je antwoord, kirky. Dit forum gaat natuurlijk ook over meer dan drank alleen. Ik ben inmiddels aan de mensen gehecht geraakt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 17 november 2012 Rapport Share Geplaatst 17 november 2012 Ken je "Meningen van een clown" van Heinrich Böll, kirky? Steengoed boek. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 17 november 2012 Rapport Share Geplaatst 17 november 2012 Ik stel mij bij een clown altijd een zeer eenzame mens voor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 17 november 2012 Rapport Share Geplaatst 17 november 2012 Ach, liefde die alleen door de maag gaat, da's wel grof! Mijn hond ziet me echt graag omwille van wie ik ben hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 17 november 2012 Rapport Share Geplaatst 17 november 2012 Je jaagt me angst aan, kirky. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 17 november 2012 Rapport Share Geplaatst 17 november 2012 Verwijderd wegens te persoonlijk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 17 november 2012 Rapport Share Geplaatst 17 november 2012 Natuurlijk mag je je gevoel uitdrukken kirky. Het raakt me. Dat mag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 17 november 2012 Rapport Share Geplaatst 17 november 2012 Nee, Spud. Het is een beetje een trauma, zullen we maar zeggen. Kirky toch. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 17 november 2012 Rapport Share Geplaatst 17 november 2012 Ik heb me ook wel eens afgevraagd of ik er niet liever zou uitstappen. Maar nu denk ik: ach, dood ga ik sowieso wel. Wat niet wegneemt dat ik er begrip voor heb. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lumbini Geplaatst 17 november 2012 Rapport Share Geplaatst 17 november 2012 Heb zojuist ingelogd op dit forum en zoek hoe het werkt...en stuit hierbij op een dispuut wat ik niet begrijp en zie dat jij nog on line bent...vandaar deze mail... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 17 november 2012 Rapport Share Geplaatst 17 november 2012 Ik ben ook onvrijwillig op de wereld geschopt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 17 november 2012 Rapport Share Geplaatst 17 november 2012 Veel succes, kirky. Dag Lumbini. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 17 november 2012 Rapport Share Geplaatst 17 november 2012 Spud, als het leven ondraaglijk is, moet zelfdoding zeker een mogelijkheid zijn. Ik heb mijn broer dat ook gegund. Mijn trauma is van existentiële aard. Het klinkt onnozel, maar het is niet anders: ik keek heel erg naar hem op, dus als hij niet wilde leven, wat is dat hele leven dan? Daar klopt iets niet voor mij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 17 november 2012 Rapport Share Geplaatst 17 november 2012 Weet je dat ik lang heb doorgeleefd omdat ik het mijn ouders niet wilde aandoen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 17 november 2012 Rapport Share Geplaatst 17 november 2012 Ik zou het een en ander willen schrappen, want ik wil niet de drama queen uithangen. Maar goed, dat is te laat. Nu hou ik erover op. Bedankt voor het luisterend oor, Spud. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 17 november 2012 Rapport Share Geplaatst 17 november 2012 Op dit moment wil ik eigenlijk zuipen Spud. Maar doorgaans wil ik wel leven, ja. Ik zei het al tegen kirky: dood ga ik sowieso wel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 17 november 2012 Rapport Share Geplaatst 17 november 2012 Ik vrees dat ik pas morgen geholpen kan worden. Vandaag ben ik boven mijn limiet gegaan. Ik had het gevaar al zien aankomen. En heb niet tijdig ingegrepen. Mijn excuses. Morgen weer een nieuwe dag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 17 november 2012 Rapport Share Geplaatst 17 november 2012 Dank... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 17 november 2012 Rapport Share Geplaatst 17 november 2012 Ik ga een slaappoging wagen. Dank voor het luisteren Spud. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 17 november 2012 Rapport Share Geplaatst 17 november 2012 Goedemorgen, de draad deels gelezen, ik ben gechoqueerd hoe er uitgehaald wordt naar ouders met een alcohol probleem c.q. verleden. Hoe pijnlijk en veroordelend, in mijn optiek zijn dit soort postings buiten proportie en ik mag van harte hopen dat hier door Tactive op wordt ingegrepen. Dit forum heeft een breed scala aan onderwerpen, er kan en mag veel maar dit gaat alle perken te buiten. Nogmaals, zeer pijnlijk en veroordelend en zeker niet helpend. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 17 november 2012 Rapport Share Geplaatst 17 november 2012 Originally posted by: albertinaGoedemorgen,de draad deels gelezen,ik ben gechoqueerd hoe er uitgehaaldwordt naar ouders met een alcoholprobleem c.q. verleden.Hoe pijnlijk en veroordelend,in mijn optiek zijn dit soortpostings buiten proportie en ik mag van harte hopen dat hier door Tactive op wordt ingegrepen.Dit forum heeft een breed scala aan onderwerpen, er kan en magveel maar dit gaat alle perken te buiten.Nogmaals, zeer pijnlijk en veroordelenden zeker niet helpend.quote> Tina,Daar sluit ik me helemaal bij aan.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 17 november 2012 Rapport Share Geplaatst 17 november 2012 "We willen ervoor zorgen dan forummers zich uitgenodigd en veilig voelen om iets te schrijven. Vandaar dat we hier op letten." Dit schreef Tactive me een keer. Er is heel beperkt wat gemodereerd maar als ik ouder met kind zou zijn met een alcohol probleem voelde ik me ook na moderatie nog lang niet veilig laat staan uitgenodigd. !00% eens met Albertina ook na moderatie nog. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden