Romualdus Geplaatst 16 november 2012 Rapport Share Geplaatst 16 november 2012 Goede morgen forummers, Ik sla dit keer jullie virtuele koffie over, twee soepkommen Kopi Tubroek met mijn dagenlijkse Nasi Goreng als ontbijt zitten al weer achter de kiezen. Danzij baclofen nu de vierde droge week ingegaan. Zie de toeristen hier op Bali zich tegoed doen aan het Bintang bier, doet mij niets meer. Vraag mij ook af waarom ik het mateloos gedronken heb. Nee ik hou het bij een Avocadojuice met chocoladesaus! Iedereen een droge dag gewenst. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 16 november 2012 Rapport Share Geplaatst 16 november 2012 Goede morgen mensen, ik deel even mijn ochtendmuziek: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 16 november 2012 Rapport Share Geplaatst 16 november 2012 Mogeuh Gefröbelde, Nou de slow loopt de andere apparatuur staat ook te borrelen, melk opgezet en het fluitketeltje begint wat stoom te gorgelen. Romu , ja en de bintang blauw (0.0 %) is eigenlijk ook maar een soort limonade, smaakt nergens naar en is harstikke duur dan weer, kan je beter idd zo'n verse juice voor nemen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 16 november 2012 Rapport Share Geplaatst 16 november 2012 Goedemorgen. Om half 6 mn bed uitgerold. Er zitten al een paar sterke bakkies in. Romu, Ben een beetje nieuwsgierig wat voor werk je doet. Ik ben jarenlang heel veel op Java en Bali geweest. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 16 november 2012 Rapport Share Geplaatst 16 november 2012 een fijne dag gewenst Jen, al weer op joh. Zal wel ff wennen zijn dan met baan, hoe laat moet je dan beginnen dan? bakkie? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 16 november 2012 Rapport Share Geplaatst 16 november 2012 Ja ik neem een tas Diesel. En dat worden glijdende uren. Alleen mag ik ze niet zo hard laten glijden als ik vroeger deed Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 16 november 2012 Rapport Share Geplaatst 16 november 2012 Ha Made Lieffie, jah is wel erg vroeg he en nog zo donker buiten. Romu toch maandje op vakantie daar, wat k begreep tenminste Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 16 november 2012 Rapport Share Geplaatst 16 november 2012 Jen! Heb je een baan?? Gefeliciteerd hoor! Voor hoeveel uur in de week? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 16 november 2012 Rapport Share Geplaatst 16 november 2012 Drakie, Oh ik dacht dat Romu daar aan het werk was. Hoe is het met je keel/kaakontsteking? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 16 november 2012 Rapport Share Geplaatst 16 november 2012 Ja Madelief, ik begin binnenkort halftijds Dank je! Ga je een beetje? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 16 november 2012 Rapport Share Geplaatst 16 november 2012 Jen, Het gaat iedere dag iets beter. Kleine stapjes vooruit. Maar ik heb wel een klap gehad vorige week. Al was het geen echte terugval, toch ben ik erg van mezelf geschrokken. Fijn om halftijds te beginnen. Wie weet worden dat meer uren in de loop van de tijd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 16 november 2012 Rapport Share Geplaatst 16 november 2012 Nou ff kijken of ik toch nie ff bij de HA langs kan komen, kan nog steeds nie gewoon eten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 16 november 2012 Rapport Share Geplaatst 16 november 2012 Goedemorgen Jen, Diesel, Madelief! Koffie! Ik lag hyperdepiep te wachten op nog wat slaap.... Deze rustige uurtjes zijn altijd heerlijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 16 november 2012 Rapport Share Geplaatst 16 november 2012 Jeetje Diesel, wat ellendig. Ga je zo snel een afspraak maken? Het duurt al veel te lang, die ontsteking. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 16 november 2012 Rapport Share Geplaatst 16 november 2012 Je hebt zo snel ingegrepen dat het geen terugval werd. Dat is toch iets om trots op te zijn? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 16 november 2012 Rapport Share Geplaatst 16 november 2012 Vervelend Draak. Ja maar even langs HA gaan. Ha Gwen, Jij ook al zo vroeg? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 16 november 2012 Rapport Share Geplaatst 16 november 2012 Made, kan je je rust thuis wel lekker vinden ? met al je poezebeessies Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 16 november 2012 Rapport Share Geplaatst 16 november 2012 Ik zie Diesel online op nachtelijke uren die normaal gezien aan Jen zijn voorbehouden... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 16 november 2012 Rapport Share Geplaatst 16 november 2012 Goh Madelief, eigenlijk niet te geloven dat het pas een week geleden is... Jouw dipje. Goed dat je het kalm aan doet hoor! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 16 november 2012 Rapport Share Geplaatst 16 november 2012 Jen, Ja ik ben na 2 slokken eigenlijk direct gaan bellen. Nu krijg ik naast de AA ook therapie. Er zit nog een hoop rommel wat opgeruimd moet worden. Dus al met al heeft het me ook weer iets goeds gebracht. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 16 november 2012 Rapport Share Geplaatst 16 november 2012 moggeuh Gwen, ja eens kijken of ze tijd hebben. Ja ik werd 5.00 wakker , honden oo dus :-)en toen kwam ik er achter dat ik eigenlijk pas om 7.00 eruit hoefde, tjah dan ook geen nut om nog terug te gaan, de puppies willen dan aandacht en eten en eruit he Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 16 november 2012 Rapport Share Geplaatst 16 november 2012 Jen, toch wel heerlijk, aan de slag.. Het kan je niet snel genoeg gaan, begreep ik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 16 november 2012 Rapport Share Geplaatst 16 november 2012 Draak, Ja, ik beleef veel plezier aan ze. Moet er niet aan denken dat ik ze achter zou moeten laten. Mijn rust is er nog niet, dat gaat wel weer goed komen hoor. Ja Gwen, En het blijkt maar weer dat je van klimmen spierballen krijgt. Maar qua drank heb ik niet in een dip gezeten, als ik eraan denk moet ik weer kokhalzen. Ik heb nu goede hoop op adequate begeleiding. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 16 november 2012 Rapport Share Geplaatst 16 november 2012 A3, koffie! Fijn, dat je veel werk hebt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 16 november 2012 Rapport Share Geplaatst 16 november 2012 Ach Jen ken jou hier toch moeilijk te lang alleen rond laten dolen he A3 maak jij dan niet veel overuren als je nuniet hoeft te reizen? en toch zo vroeg begint Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden