MM Geplaatst 19 november 2012 Rapport Share Geplaatst 19 november 2012 Eet smakelijk, Mark! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mark Geplaatst 19 november 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 19 november 2012 Heft is heeft.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mark Geplaatst 19 november 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 19 november 2012 Bedankt, tosso Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 19 november 2012 Rapport Share Geplaatst 19 november 2012 Tja, dat geld moet wel verdiend worden. Houd vol. Ik ben al de hele middag menukaarten en wijnkaarten aan het maken. Het valt me toch zwaarder dan ik dacht. Geen trek, dat niet. Maar het voelt als een soort van verraad. Naar mezelf, al mijn fellows in AA. En als ik het niet doe voelt het als verraad naar mijn partner. Ik geef mezelf tot januari. Dan ga ik keuzes maken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madeleine Geplaatst 19 november 2012 Rapport Share Geplaatst 19 november 2012 Mijn laptop start niet meer op. Nu kan ik de vacature niet nalezen. Word er gek van. Kan ook nooit iets goed gaan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
WijnandA Geplaatst 19 november 2012 Rapport Share Geplaatst 19 november 2012 Mij slechte gevoel heeft behoorlijk doorgezet, ik heb volgens mij de griep o.i.d. te pakken of is dit ontwenning? (hoofdpijn, buikpijn, grieperig gevoel) De lichamelijke klachten na het nuttigen van mijn laatstse borrels op zaterdag 10-11-12 zouden wel wat mogen verminderen, dit is niet goed voor mijn gemoedstoestand. Vandaag drink ik in ieder geval geen druppel, dag voor dag moet het beter gaan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lavendel1 Geplaatst 19 november 2012 Rapport Share Geplaatst 19 november 2012 hey, wijnand, heb al iets geantwoord op je wie is wie draadje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
WijnandA Geplaatst 19 november 2012 Rapport Share Geplaatst 19 november 2012 Originally posted by: Sofie "revenge"van de eksters!quote> Klinkt als een echte hitchcock! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
WijnandA Geplaatst 19 november 2012 Rapport Share Geplaatst 19 november 2012 Lavendel, check! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
WijnandA Geplaatst 19 november 2012 Rapport Share Geplaatst 19 november 2012 Originally posted by: SmikkieWijnand je had het laatst over zweren in je mond, bedoelde je daar aften mee?Sterkte iig en doorzetten.quote> Ja dat bedoel ik, mijn hele weerstand lijkt wel weg te zijn..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
WijnandA Geplaatst 19 november 2012 Rapport Share Geplaatst 19 november 2012 @Sofie, mmm blijf dan nog maar lang lid van ADB, dan slaap ik in ieder geval rustig:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
WijnandA Geplaatst 19 november 2012 Rapport Share Geplaatst 19 november 2012 Ik ga afsluiten voor vanavond, allen bedankt! en een fijne avond, tot morgen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarcelK1970 Geplaatst 19 november 2012 Rapport Share Geplaatst 19 november 2012 Uhm, had met mezelf afgesproken een uurtje op de bank.... Das 2,5 uur geworden:angry: Sjonge, heb spierpijn op plekken waarvan ik niet wist dat er spieren zaten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarcelK1970 Geplaatst 19 november 2012 Rapport Share Geplaatst 19 november 2012 Dat is wel de bedoeling Smik. Maar dat duurt nog even:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 19 november 2012 Rapport Share Geplaatst 19 november 2012 nog even 1... http://www.youtube.com/watch?v...LrOyxUBo&feature=share omdat ik een GRMPF humeur heb en de reden net het huis uit loopt. ik ga banken... ( denk ik) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 19 november 2012 Rapport Share Geplaatst 19 november 2012 sja... geintje.oh w8 daar hoort deus bij.. Pfff zit ik hier op mijn kamertje, kan ik niet douchen want heb geen handdoek mee haha die liggen hier dus ook niet, maar wat verwacht je voor twintig euro :-) . De kok is al in winterslaap dus ik moet zo zelf op jacht, iemand een idee? van Mark.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarcelK1970 Geplaatst 19 november 2012 Rapport Share Geplaatst 19 november 2012 Vroege dienst Smik, dus half 5 op:o Aansluitend BHV dus weer een lange dag zoals vandaag. Altijd leuk, plastieke Jetje tongen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 19 november 2012 Rapport Share Geplaatst 19 november 2012 Smik....X zucht.... ik ben weg Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarcelK1970 Geplaatst 19 november 2012 Rapport Share Geplaatst 19 november 2012 Heb niks met dat BHV, alleen dat het handig is als er wat met de kleine meid gebeurt. Wij moeten het hebben omdat we in de nachtdiensten met zijn 2en zijn in die fabriek. Dus ik zie de noodzaak wel, maar heb er eigenlijk een hekel aan. En ieder jaar leer je weer op een andere manier reanimeren, want dan denken ze dat het weer anders moet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarcelK1970 Geplaatst 19 november 2012 Rapport Share Geplaatst 19 november 2012 Precies, en ik geloof dat we er €300 per jaar voor krijgen. Maar daar doe ik het niet voor, wel leuk meegenomen aan het eind van het jaar, dat dan weer wel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madeleine Geplaatst 19 november 2012 Rapport Share Geplaatst 19 november 2012 Hello! Laptop is weer aan. Dat zonder drank heeft kennelijk één nadelig effect; Ik heb mijn woedebuien weer terug. :$ 'Normaal' nam ik een biertje, na slecht nieuws. Nu werd ik echt boos en moest ik dus tot mezelf komen. Nou ja, ben in ieder geval nuchter. En weer een beetje beter gemutst. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarcelK1970 Geplaatst 19 november 2012 Rapport Share Geplaatst 19 november 2012 Studeerse maatje:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarcelK1970 Geplaatst 19 november 2012 Rapport Share Geplaatst 19 november 2012 Ow Madeleine, bij mij is het juist omgekeerd, heb vele malen meer geduld nu ik niet meer drink. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madeleine Geplaatst 19 november 2012 Rapport Share Geplaatst 19 november 2012 Ik kennelijk niet. Kan ook aan de situatie hebben gelegen. Want ben stikzenuwachtig voor morgen. En ik wilde vanavond nog even alle puntjes op de i zetten. Ik heb dit serieus jaren niet gehad. Maar was bereid om mijn telefoon de kamer door te smijten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
wervelwind Geplaatst 19 november 2012 Rapport Share Geplaatst 19 november 2012 Naaf! @Madeleine, volgens mij kun je morgen maar het beste die sollicitatie binnenwandelen alsof je de baan al hebt. Zo, helemaal vol zelfvertrouwen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden