witte Geplaatst 23 november 2012 Rapport Share Geplaatst 23 november 2012 Wat ben je laat Bor? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 23 november 2012 Rapport Share Geplaatst 23 november 2012 hoi Bor.... Je bent laat? alles ok? Oeps sorry Bor ik moet ff offline Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madeleine Geplaatst 23 november 2012 Rapport Share Geplaatst 23 november 2012 Ik meld me droog af. Welterusten iedereen!;moon: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pjotr59 Geplaatst 23 november 2012 Rapport Share Geplaatst 23 november 2012 Nog iemand op het forum? en ook nog iets leuks te melden. Ik lees en luister....... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pjotr59 Geplaatst 24 november 2012 Rapport Share Geplaatst 24 november 2012 Hey borretje, ook een nachtbraker! Happy me, zie iedere keer die draadjes beginnen rond 6 uur in de ochtend. Hoe krijgen ze het voor elkaar? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pjotr59 Geplaatst 24 november 2012 Rapport Share Geplaatst 24 november 2012 U2 liefhebber dus! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pjotr59 Geplaatst 24 november 2012 Rapport Share Geplaatst 24 november 2012 OK, STER! Ikke ook een liefhebster, niet per definitie van U2, wel van heel veel muziekstromingen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pjotr59 Geplaatst 24 november 2012 Rapport Share Geplaatst 24 november 2012 Die linken komen morgen (of later) wel. Maar ik hou van zowel the beatles als de rolling stones. Ook van Nederlandstalig (de dijk p.e) en bovenal van bandjes waar vrienden van zoonlief druk doende mee zijn. Vooral heel uiteenlopend. Maar ja, dat ben ik ten voeten uit. Ga nu lekker pitten. We spreken elkaar nog wel, hoop ik? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden