Lytse Geplaatst 25 november 2012 Rapport Share Geplaatst 25 november 2012 Hallo Leeuw, Ik ben aan het bijlezen en zag dat je een uur geleden zo'n trek had. Ik kom zo op de laatste blz. dus blijf nog even hangen.... Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 25 november 2012 Rapport Share Geplaatst 25 november 2012 'k ga naar bed, mensen. Dag achttien. Droog. Welterusten. ZZZZzzzz... * Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 25 november 2012 Rapport Share Geplaatst 25 november 2012 Leeuw en Gunn, goed gedaan. Fijn dat jullie het gered hebben! MM: geldt ook voor jou. Welterusten. Ik ga ook maar naar bed. Tot morgen. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 26 november 2012 Rapport Share Geplaatst 26 november 2012 Goede nacht...mogguh voor mij Hopelijk slaapt iedereen nog Jemig wat gaat de nacht weer snel om als je vroege dienst hebt. tegenwoordig heb ik niet meer zo hekel aan deze dienst, kan hem goed volhouden sinds ik niet meer drink,sport,gezond eet dat alles maakt het dat ik weer een beetje beter slaap en echt veel minder droom Slapen jullie nog maar ff lekker door Ik ga ff de mensheid voorzien van broodbeleg Fijne nacht nog Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Esperanza Geplaatst 26 november 2012 Rapport Share Geplaatst 26 november 2012 Voor jou straks een fijne werkdag huttula. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden