Diesel Geplaatst 26 november 2012 Rapport Share Geplaatst 26 november 2012 moggeuh Gefröbelde Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 26 november 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 26 november 2012 ja liep op de andere door, dus hier ook klaar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 26 november 2012 Rapport Share Geplaatst 26 november 2012 Morgu Adrie, koffie is inmiddels doorgelopen die Diesel op het eerste draadje had gezet denk ik, halen we eerst maar even hier naar toe. Even rustig een bakje voor we weer aan de nieuwe week beginnen.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 26 november 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 26 november 2012 was ook vreemd kreeg voor de eerste draad een vette error melding en was ook niet te vinden , pas toen ik hem weer met de 2e opende kwam die opeens ook weer , pfff flauw Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 26 november 2012 Rapport Share Geplaatst 26 november 2012 Ah, Diesel ook weer terug, ik zag je niet meer op aanwezig staan:$, maar voor jou uiteraard ook een goedemorgen Diesel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 26 november 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 26 november 2012 Vonnn ook weer eens vroeg Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 26 november 2012 Rapport Share Geplaatst 26 november 2012 hahaha... nou, deze doet het ook goed hoor Diesel, zeker nu we de koffie hebben overgezet... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 26 november 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 26 november 2012 ja jij ook een heel goeie moggeuh hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 26 november 2012 Rapport Share Geplaatst 26 november 2012 Goedemorgen, Draak, Vonne en A3 Hier al weer even wakker na een korte nacht. Neem nog maar een grote mok koffie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 26 november 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 26 november 2012 Moggeu Kameo waarom zo slecht geslapen alweer? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 26 november 2012 Rapport Share Geplaatst 26 november 2012 Goede morgen Kameleon, inderdaad dan maar een lekker bakje nemen he? Korte nacht, te laat naar bed gegaan of te vroeg wakker geworden? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 26 november 2012 Rapport Share Geplaatst 26 november 2012 We hebben buren die in de nachtelijke uren spelletjes spelen. Ik wil hun daar op aanspreken, maar weet niet precies hoe ik dat moet aanpakken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 26 november 2012 Rapport Share Geplaatst 26 november 2012 Ohohoh.... en die spelletjes maken geluid? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 26 november 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 26 november 2012 gewoon doen joh, dit moeten ze toch ook niet willen Ja weet natuurlijk nie wat jullie relatie is en wat voor spelletjes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 26 november 2012 Rapport Share Geplaatst 26 november 2012 Ja, soms spelen ze Tarzan en Jane of hij blaft en zij maar giechelen.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 26 november 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 26 november 2012 zijn dat die buren die waar alle mensen hun zeilboot voor waarschuwen hun touwen binnen te halen. "De gezel" van de jachthaven worden ze genoemt Vonnn "de Gesel" volgens Vonn, die kent ze ook denk ik woehahaha (thnx meiz, was nog vroeg he ) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 26 november 2012 Rapport Share Geplaatst 26 november 2012 Hahaha, wat een rare buren, slingeren ze ook door de kamer dan? En blaffen doe je niet 's nachts, onze hond mag dat tenminste niet. Ik zou het toch eens met ze er over hebben hoor. Hier in de buurt hebben we Monkey Town, een soortement van speelparadijs.... gewoon vrijkaartjes geven dan toch? ;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 26 november 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 26 november 2012 Ja toch op aanspreken hoor Kameo, zullen ze waarschijnlijk net zo erg vinden als de muziek wat minder hard te doen Alleen wat lastiger, eigen volume lager te zetten he Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 26 november 2012 Rapport Share Geplaatst 26 november 2012 de gezel of de gesel Diesel ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 26 november 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 26 november 2012 ja of hen juist een nieuw "item" aan de hand doen: de bouwvakker die alle gaten komt isoleren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 26 november 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 26 november 2012 LOL Vonnn, zal ut veranderen voor de hele lijst over me heenvalt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 26 november 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 26 november 2012 Zo ook gedaan, maar denk ik toch "gewoon" doen hoor Kameo, zij zullen er makkelijker over praten dan jij waarschijnlijk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 26 november 2012 Rapport Share Geplaatst 26 november 2012 LOL.... Zal mijn moed maar gaan verzamelen en het tactisch gaan zeggen. Manlief stuur ik er maar niet op af, die zal vragen of ze niet sporen:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 26 november 2012 Rapport Share Geplaatst 26 november 2012 Hoeft niet hoor Diesel, had toch ook gekund dat ze zich aanbieden om gezellig mee te spelen, op voorwaarde dat het andere paar touwen heeft? Knopen leggen en zo (om het netjes te houden). Maar zonder gekheid Kameleon, inderdaad best wel moeilijk om je buren daar op aan te spreken. Ik zou ook niet zo 1,2,3 weten hoe ik dat zou aanpakken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 26 november 2012 Rapport Share Geplaatst 26 november 2012 Iets in de trant van " wij horen dat jullie het heeeeel leuk hebben samen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden