Jen Geplaatst 1 december 2012 Rapport Share Geplaatst 1 december 2012 toedels Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarcelK1970 Geplaatst 1 december 2012 Rapport Share Geplaatst 1 december 2012 Vond nog een broodje bapao in de koelkast, dus dat is het geworden:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 1 december 2012 Rapport Share Geplaatst 1 december 2012 Dat vind ik nu nooit in mijn frigo. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 1 december 2012 Rapport Share Geplaatst 1 december 2012 Morgen Smik We kregen haar vandaag "toegewezen" in het asiel. Geslaagd in de test Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 1 december 2012 Rapport Share Geplaatst 1 december 2012 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 1 december 2012 Rapport Share Geplaatst 1 december 2012 't Is een lieve, maar een hele felle. En dat is nu net de bedoeling want ik wil actiever worden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 1 december 2012 Rapport Share Geplaatst 1 december 2012 Grinnik. Ik ook haha. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarcelK1970 Geplaatst 1 december 2012 Rapport Share Geplaatst 1 december 2012 George de WCverschrikker:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarcelK1970 Geplaatst 1 december 2012 Rapport Share Geplaatst 1 december 2012 Ik vond die blonde meid toen wel wat, in dat achtergrondkoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MM Geplaatst 1 december 2012 Rapport Share Geplaatst 1 december 2012 Hi Smikkie (en alle anderen die nog op zijn op dit onmogelijke tijdstip), Ik dacht inderdaad altijd dat je een vrouw was. Maar daarmee zeg ik niks verkeerds hoop ik. Gewoon een soort gevoeligheid opgemerkt... Vind het leuk dat ik nu weet dat je een man bent. Knuffel, MM Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MM Geplaatst 1 december 2012 Rapport Share Geplaatst 1 december 2012 kan niet slaaaapen. Ga het wel zo weer proberen. Zucht. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 1 december 2012 Rapport Share Geplaatst 1 december 2012 Ik vond vooral Faith goed. Toen was ik verliefd haha. welkom MM bij de nachtbrakers. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 1 december 2012 Rapport Share Geplaatst 1 december 2012 Originally posted by: SmikkieMM je bent niet de enige hier hoor, alleen de mensen van FB weten het denk ik.Zal de gevoeligheid denk ik idd zijn.Waarom kun je niet slapen, nog steeds slecht weer in Spanje?quote> Bedoel je nu dat in het echte leven iedereen denkt dat je een vrouw bent? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MM Geplaatst 1 december 2012 Rapport Share Geplaatst 1 december 2012 Mijn vader is 16 maanden geleden overleden, Ik mis hem ontzettend. Ik was er niet toen hij overleed. Zou zo graag nog één keer met hem praten. Hij deed me veilig voelen in deze wereld. Nu sta ik alleen. Beetje raar dat zo te voelen op mijn leeftijd, maar het is wel zo. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarcelK1970 Geplaatst 1 december 2012 Rapport Share Geplaatst 1 december 2012 Ja dames:D, dit figuur rolt zijn bedje in. Morgen nog weer genoeg te doen. Slaapse allemaal voor straks. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 1 december 2012 Rapport Share Geplaatst 1 december 2012 Ik voel me ook onveilig nu, MM. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MM Geplaatst 1 december 2012 Rapport Share Geplaatst 1 december 2012 Nee Smik, het weer heeft er niks mee te maken, al is het nog niets verbeterd. Het zijn gewoon de zorgen in mijn kop... Kan niet goed loslaten en dus niet slapen. Ja, denken dat jij een vrouw was is alleen maar positief bedoeld hoor! Vind het heel leuk om nu te zien dat je dus een man bent. Hoe dan ook, ik waardeer je aanwezigheid hier altijd zeer! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 1 december 2012 Rapport Share Geplaatst 1 december 2012 zucht Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MM Geplaatst 1 december 2012 Rapport Share Geplaatst 1 december 2012 Jen (hartje) Nu moeten we het helemaal zelf doen he? Is geen makkelijke opgave. Maar zonder alcohol iets minder moeilijk:-) Sterkte meis. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MM Geplaatst 1 december 2012 Rapport Share Geplaatst 1 december 2012 Weer zoiets. Ik weet dat ik beter af ben als ik nu naar bed ga. En toch doe ik het niet. Waarom is het zo verdomde moeilijk om gewoon goed voor jezelf te zorgen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 1 december 2012 Rapport Share Geplaatst 1 december 2012 Ja MM... en ik heb ook niet het standaard gezinnetje om op terug te vallen. Dat zie ik toch wel bij mijn broer en zussen, dat zij daar nu hun leven hebben. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MM Geplaatst 1 december 2012 Rapport Share Geplaatst 1 december 2012 Ik heb wel standaard gezinnetje... 1 zoon en 1 dochter. Maar ben sinds drie jaar gescheiden, nogwel op mijn initiatief. Ben helemaal dol op mijn kinderen. Heb ook een goeie relatie met m'n ex. En daarbovenop een lieve nieuwe partner. En toch voel ik me ontheemd... Maar dat heb ik eigenlijk altijd gehad. Zit in me. Daarom slik ik AD. En daarom moet/mag ik absoluut géén alcohol! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 1 december 2012 Rapport Share Geplaatst 1 december 2012 Ik heb net koffie gezet. Nog iemand? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MM Geplaatst 1 december 2012 Rapport Share Geplaatst 1 december 2012 Dank je, Jen, maar ik zou graag nog even slapen. Dus geen koffie voor mij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MM Geplaatst 1 december 2012 Rapport Share Geplaatst 1 december 2012 Trusten Smik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden