MarcelK1970 Geplaatst 1 december 2012 Rapport Share Geplaatst 1 december 2012 Avond nachtbrakers. Zat een spelletje te spelen, ineens kwart over 2:huh: Jen, we leven met je mee meis, dat weet je toch Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 1 december 2012 Rapport Share Geplaatst 1 december 2012 Ik raad je aan om ook het boek te lezen jane. - Jezus ik val in herhaling :$ - Jij ook sloppel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 1 december 2012 Rapport Share Geplaatst 1 december 2012 En dat doet deugd Marcel, echt wel. Welk spelletje speelde je? - kijkt nieuwsgierig - Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarcelK1970 Geplaatst 1 december 2012 Rapport Share Geplaatst 1 december 2012 Ow, had maar weer eens een ouwe uit de kast getrokken. Age of empires 3. Meer om even mijn gedachten te verzetten, op vrije dagen willen mijn gedachten nog wel eens gaan daar waar het pijn doet. Ik mis die kleine meid gewoon. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 1 december 2012 Rapport Share Geplaatst 1 december 2012 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarcelK1970 Geplaatst 1 december 2012 Rapport Share Geplaatst 1 december 2012 Heel mooi nummer Lenie;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 1 december 2012 Rapport Share Geplaatst 1 december 2012 oh ja dat hoor ik ook wel es ne keer graag. Wat me eraan doet denken dat "is" schrijven in de voorgaande zin een veel gemaakte taalfout is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 1 december 2012 Rapport Share Geplaatst 1 december 2012 ik hou er van Ãk word er ook rustig van Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 1 december 2012 Rapport Share Geplaatst 1 december 2012 hey Smik! apart je nog even te zien/ spreken nu Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 1 december 2012 Rapport Share Geplaatst 1 december 2012 Het is inderdaad mooi Smik. Geruststellend ook. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 1 december 2012 Rapport Share Geplaatst 1 december 2012 Het hoort bij het proces, schat, ik kan er niks aan doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 1 december 2012 Rapport Share Geplaatst 1 december 2012 Ikke wel en gelder nie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 1 december 2012 Rapport Share Geplaatst 1 december 2012 Ik weet dat je het over jezelf had, Smik. Mijn uitspraak was als grapje bedoeld: ik stelde me voor dat jij dat tegen je vriend zou zeggen. Wat bedoel je met mijn max? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 1 december 2012 Rapport Share Geplaatst 1 december 2012 met mij wel hoor.. ;-) http://www.youtube.com/watch?v=MzefvCGGwKY muziekje weer.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 1 december 2012 Rapport Share Geplaatst 1 december 2012 Ah, ik begrijp je. Gaat een pak beter. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 1 december 2012 Rapport Share Geplaatst 1 december 2012 liever deus.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarcelK1970 Geplaatst 1 december 2012 Rapport Share Geplaatst 1 december 2012 Die fout maak ik niet meer Smik:D Alles blijft ook gewoon zitten bij Nelson he (en dan bedoel ik het publiek) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 1 december 2012 Rapport Share Geplaatst 1 december 2012 Tja, je zit in de zorgsector en je hebt een vriend, natuurlijk denkt iedereen dat je een vrouw bent want wie houdt dat anders vol? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarcelK1970 Geplaatst 1 december 2012 Rapport Share Geplaatst 1 december 2012 Ik zit te twijfelen, heb wat honger, ff een bak soep maken ofzo. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 1 december 2012 Rapport Share Geplaatst 1 december 2012 Wat ik toch voornamelijk zoek/zocht in een roes: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarcelK1970 Geplaatst 1 december 2012 Rapport Share Geplaatst 1 december 2012 Ekstra gevuld van uniks Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 1 december 2012 Rapport Share Geplaatst 1 december 2012 ik ga maar eens kijken of mijn bed mij nog accepteerd. 'k ga het doen zonder "slaapvriendjes" truste Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarcelK1970 Geplaatst 1 december 2012 Rapport Share Geplaatst 1 december 2012 Groente En als ik er een bakje tomatenpuree ingooi heb ik groente/tomaat. En dat doen ik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarcelK1970 Geplaatst 1 december 2012 Rapport Share Geplaatst 1 december 2012 Truste Lenie. Sweet dreams... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 1 december 2012 Rapport Share Geplaatst 1 december 2012 hope so... toedels..x Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden