Jen Geplaatst 1 december 2012 Rapport Share Geplaatst 1 december 2012 Nog een afsluitertje dan. Vroeger dacht ik dat dit over een enge ziekte ging. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 1 december 2012 Rapport Share Geplaatst 1 december 2012 A propos MM, ik weet niet of het gemakkelijker is, alles, als je een standaard gezin hebt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mark Geplaatst 1 december 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 1 december 2012 Ik pak wel een bakje van je Jen. Ben nu toch klaar wakker. Moet nog gedichten schrijven... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 1 december 2012 Rapport Share Geplaatst 1 december 2012 Gedichten schrijven Mark? Je hebt mijn aandacht vast nu. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mark Geplaatst 1 december 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 1 december 2012 Niks speciaals jen Sinterklaas he Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 1 december 2012 Rapport Share Geplaatst 1 december 2012 Ah ja, sinterklaasgedichten. Dat bestaat in België niet. Lijkt me wel een plezante gewoonte. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 1 december 2012 Rapport Share Geplaatst 1 december 2012 Moggeuh nachtvlinders Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 1 december 2012 Rapport Share Geplaatst 1 december 2012 Jen nog wakker en Mark.....ja moet ik ook nog doen idd, maar hoop toch nog ff te kunnen slapen zo, was er al koffie eigenlijk? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mark Geplaatst 1 december 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 1 december 2012 Morge Diesel Ja is ook wel leuk hoor Jen, maar niet als je niet kan dichten haha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mark Geplaatst 1 december 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 1 december 2012 Ja, bij Jen Diesel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 1 december 2012 Rapport Share Geplaatst 1 december 2012 Lekker Jen, Mark ook nog ies van suprises gemaakt van kaootjes? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 1 december 2012 Rapport Share Geplaatst 1 december 2012 Nou zal nog een verse pot zetten dan ook Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 1 december 2012 Rapport Share Geplaatst 1 december 2012 Bij ons zeggen ze: rijmen en dichten zonder uw gat op te lichten. Of ça rime et ça rame comme le trou d'une vieille femme. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mark Geplaatst 1 december 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 1 december 2012 Nee Diesel, dat vind ik dan weer wel leuk, maar de dames niet.. Voor school heb ik wel wat moois gemaakt met mijn jongste . Een soort paard van troje vol met kado's Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mark Geplaatst 1 december 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 1 december 2012 Bij ons: ik kan rijmen en dichten zonder mijn hemd te lichten. De Friese versie bespaar ik je maal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 1 december 2012 Rapport Share Geplaatst 1 december 2012 De Vlaamse verrsie is weer veel vulgairder haha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 1 december 2012 Rapport Share Geplaatst 1 december 2012 Ben je nu de dagen aan 't aftellen Mark? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 1 december 2012 Rapport Share Geplaatst 1 december 2012 Ja ik vind idd de suprises en gedichten het leukst, ja als kid natuurlijk niet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mark Geplaatst 1 december 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 1 december 2012 Absoluut Jen. Koffer staat al klaar en ik ben er ook klaar voor. Woensdag 10:00 moet ik me melden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 1 december 2012 Rapport Share Geplaatst 1 december 2012 Ik was als kind bang van Sinterklaas :$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mark Geplaatst 1 december 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 1 december 2012 Sint heeft lang naar een presentje voor Isa moeten zoeken, hij keek op Internet, op tv en ook in alle boeken. Sint blijft maar winkelen, telkens weer, van al dat lopen doen zijn voeten zeer. Sint was de laatste weken ontzettend druk, Daarbij telde hij ieder uitgegeven geldstuk. Nu al is Isa voorzien van een brede glimlach, dit is nog leuker dan je eigen verjaardag! De Sint heeft voor Isa veel loftrompetten, voor Isa gaat hij alles opzij zetten. Sint kocht geschenken voor mannen en vrouwen, één ervan wordt nu de jouwe. Het wordt tijd dat Isa haar cadeau ontvangt, en de Sint daar dan hartelijk voor bedankt. Hiermee ben je vast tevree, nu moet Sint nodig naar de wc. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 1 december 2012 Rapport Share Geplaatst 1 december 2012 Wat een motivatie! Ik hoop dat je er veel kan uithalen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 1 december 2012 Rapport Share Geplaatst 1 december 2012 Ja , Mark dit jaar voor jou sinterklaas wel speciaal , de datum dan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mark Geplaatst 1 december 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 1 december 2012 haha nou de kop is eraf Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mark Geplaatst 1 december 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 1 december 2012 idd. Hoorde dat de oude man ook daar langskomt, hoop dan maar dat hij me niet gelijk meeneemt.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden