Diesel Geplaatst 4 december 2012 Rapport Share Geplaatst 4 december 2012 moggeuh Gefröbelde Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madeleine Geplaatst 4 december 2012 Rapport Share Geplaatst 4 december 2012 Als er al een nieuwe dagdraad is, dan wordt het voor mij wel weer tijd om te gaan slapen. :$ Ging zo op in mijn schrijven, dat ik kennelijk de tijd vergeten ben... Maar goedemorgen iedereen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 4 december 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 4 december 2012 nou de koffie is in de maak, app zijn in werking gezet en fluitketeltje staat te pruttelen. @Jen heel veel sterkte nog komende tijd meiz en hoop daarna wat rust en hopenlijk stukje berustng, @Frodo gefeliciteerd Opa, voor jou http://www.youtube.com/watch?v=GIr9uw0n5bU @Lidia welkom thuis, pfff is ellendig zo'n thuiskomst, succes @Gwen geweldig dat restaurant vol zat nou ik kan het nie zo, rest sterkte indien nodig, @Mark zeker , hou ja haaks en voor jou ff choco taart zo klaar, want wordt spannende tijd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 4 december 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 4 december 2012 Madeleine, ook goeie moggeuh, bakkie T voor naar je gaat pitten? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 4 december 2012 Rapport Share Geplaatst 4 december 2012 Goedemorgen Diesel, dag is alweer begonnen, Madeleine is gaan slapen blijkbaar... Heb je groene thee Diesel of zal ik even zetten? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 4 december 2012 Rapport Share Geplaatst 4 december 2012 Goede morgen Adrie, inderdaad goed uitkijken hoor. Voor je het weet lig je op je snufferd. Pfff, wat haat ik die gladheid toch... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 4 december 2012 Rapport Share Geplaatst 4 december 2012 Morgu Smik, ik help het je hopen hoor, soms kun je het inderdaad helemaal niet zien. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 4 december 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 4 december 2012 groene T klaae Vonn en Smikkie toch optijd wakker A3 heb je buitenshuis afspraken joh ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 4 december 2012 Rapport Share Geplaatst 4 december 2012 Lekker Diesel, heb ik trek in. En moet ook nog even snel door de dag van gisteren zit ik net te denken.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 4 december 2012 Rapport Share Geplaatst 4 december 2012 Goed uitkijken dan hoor Smik, oftewel je chauffeur, ongeluk zit ook in de auto in een verdraaid klein hoekje dan. Lees net dat de vader van Jen is overleden toch nu. Heel veel sterkte Jen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 4 december 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 4 december 2012 Ach A3 is toch verplichting he, o heb je wel gestrooid op trappetje ? Nou hier geen ruiten hoeven te krabbelen in elk geval. Wel zat er een hond in ut bos achter, vertrouw dat nou ook weer niet. Miss stropers, zal eens navragen wat mag kwa jacht op het ogenblik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 4 december 2012 Rapport Share Geplaatst 4 december 2012 Nou, heb even wel heel snel door de dag gebladerd. Hoop dat Lenie vannacht goed heeft kunnen slapen... en verder is er weinig blijven hangen. Tijd ook om te gaan douchen. Lijkt me geen prettig idee dat er iemand snachts in de buurt van je huis loopt te scharrelen Diesel... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mark Geplaatst 4 december 2012 Rapport Share Geplaatst 4 december 2012 Morge weer. @ diesel bedankt voor de taart! Lekker voor bij de koffie :-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mark Geplaatst 4 december 2012 Rapport Share Geplaatst 4 december 2012 Ben wel eens een moederzwijn met kleintjes tegen gekomen, maar dan wil je wel wewezen hoor. Heb ze liever op mijn bord :-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 4 december 2012 Rapport Share Geplaatst 4 december 2012 Goedemorgen allen, Eerst maar eens een lekkere bak koffie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 4 december 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 4 december 2012 Ja maar dit was om 4.30 weet niet of er dan gejaagd mag worden en wij hebben alleen reeen als groot wild en het is een beschermt gebied. Vonnn fijne dag, ach en Mark is makkelijke taart hoor vanuit magnetron Lenie hoop dat de nacht je ook wat rust heeft gebracht Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mark Geplaatst 4 december 2012 Rapport Share Geplaatst 4 december 2012 @diiesel, uit de magnetron? @a3 nou geloof je op je woord, maar dat beest maakte zo,n herrie dat ik graag uit de buurt blijf :-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 4 december 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 4 december 2012 nou mijn idee Mark, zitten joekels bij, alhoewel heb er gezien in ut oostblok dat waren monsters zeg poehhee ongehoord groot Ja ken uit de magnetron ik kwartiertje klaar met stukjes choco xtra erop Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mark Geplaatst 4 december 2012 Rapport Share Geplaatst 4 december 2012 Haha, zie het helemaal voor me :-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 4 december 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 4 december 2012 nee bomen rooien ze hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 4 december 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 4 december 2012 onze zwijnen zien eruit als bv tatjana en die oostblokkers als die oostduitse zwemsters van vroeger Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 4 december 2012 Rapport Share Geplaatst 4 december 2012 Goede morgen DAGPACT Albert Lytse Fijne dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Josefine Geplaatst 4 december 2012 Rapport Share Geplaatst 4 december 2012 DAGPACT Albert Lytse Josefine Goeiemorgen allemaal. Ik wens jullie een fijne droge dag. Voor mij begint dag vijf. En nu proberen mijn energie te kanaliseren, anders ben ik vanmiddag alweer op.................. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarcelK1970 Geplaatst 4 december 2012 Rapport Share Geplaatst 4 december 2012 Goedenmorgen allen, eerste nachtje zit er weer op:) Ik kreeg vanacht ineens zo heel allemachtig heftig trek in een biertje:huh: Zat aan het feestje van mijn ouders te denken van zondagavond, waar mijn familie vrolijk aan het drinken was en hoe ik daar eigenlijk helemaal geen last van had, en toen kwam het ineens. Was ook zo weer weg gelukkig. Raar wel, aangezien ik eigenlijk niet meer naar drank taal, er bijna niet meer aan denk ook. Maar goed, zo lekker koesen. Een fijne dag allemaal en hou het zo droog als je wilt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarcelK1970 Geplaatst 4 december 2012 Rapport Share Geplaatst 4 december 2012 Ow ja Mark, alvast heel veel sterkte gewenst voor je opname maat, morgen. Maak er goed gebruik van en hou je niet van de domme, laat ze je helpen met de achterliggende problemen. Het grootste probleem heb je zelf al aardig verholpen dacht ik zo:) Succes!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden