Diesel Geplaatst 5 december 2012 Rapport Share Geplaatst 5 december 2012 Moggeuh Gefröbelde, nou koffie en warme koffie en broodjes gebakken ei, tjah en voor wie geen schoen gezet heeft..........jammer hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 5 december 2012 Rapport Share Geplaatst 5 december 2012 Jammer hoor? Straks is mijn schoen weg, zie me al gaan naar mijn werk op 1 dan maar niets lekkers erin is toch niet goed voor me Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 5 december 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 5 december 2012 moggeuh meis, ook een bakkie? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 5 december 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 5 december 2012 ja ja maar die croqs wil toch niemand Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 5 december 2012 Rapport Share Geplaatst 5 december 2012 Nee die laatste staan gewoon op mijn werk hoor ik bedoelde meer mijn eigen knappe schoenen thuis Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 5 december 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 5 december 2012 Nou dan zet je ze toch lekker saampies lekker bij de warme haard, ja zou ze nie poetsen hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 5 december 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 5 december 2012 en.........verstoppen onder een flinke pluk stro, dat geef me toch ook zo'n lekkere zooi Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 5 december 2012 Rapport Share Geplaatst 5 december 2012 Schoenen poetsen doe ik eigenlijk nooit koop gewoon nieuwe als ze vies zijn net als de asbak in de auto als die vol is koop je toch ook gewoon een nieuwe auto! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 5 december 2012 Rapport Share Geplaatst 5 december 2012 Zo is dat Shahire. Ik ga een nieuw huis kopen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 5 december 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 5 december 2012 ja dat dee ik vroeger met m'n verzameling flessen en blikjes, als ze eenmaal open waren en leeg dan dee ik ze weg......ha ha ha zou je als je er op terug kijkt toch niet meer geloven he. ja ja dee wel meer gekke dingen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 5 december 2012 Rapport Share Geplaatst 5 december 2012 haha die Jen! Trek je het allemaal een beetje Jen? Je zal wel druk zijn en een hoop moeten doen en niet te vergeten de emoties die erbij te pas komen natuurlijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 5 december 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 5 december 2012 O jee Jen, heefy de hond weer z'n poten niet schoon gemaakt na het buiten zijn geweest? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 5 december 2012 Rapport Share Geplaatst 5 december 2012 Ja Draak, toen kocht ik ook gewoon weer nieuwe maar ik heb tegenwoordig geen lege flessen meer dus hoef geen nieuwe te kopen ook Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 5 december 2012 Rapport Share Geplaatst 5 december 2012 Hou je overigens een leuke duit aan over als je geen nieuwe flessen meer koopt! Met recht een hoop geld weggespoeld toen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 5 december 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 5 december 2012 Tis hier ook elke ochtend anders zeg, laatste tijd vaak met de "echte" mannen hier vroeg En op pakkjes dag met de mooiste dames hiero:) Nou als dat geen verassing is Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 5 december 2012 Rapport Share Geplaatst 5 december 2012 Ach Shahire, het is nog niet doorgedrongen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 5 december 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 5 december 2012 Sha , wat doe jij zo vroeg op joh, kijk Jen altijd vroeg, ja of laat he. Die hangt hier altijd wel rond. Of moet je vroeg werken ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 5 december 2012 Rapport Share Geplaatst 5 december 2012 Een verrassing in tropische melkchocolade Draak wat wens je nog meer op 5 december Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 5 december 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 5 december 2012 Ach Jen , nu rollercoaster nu he en zoveel te doen/ervaren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 5 december 2012 Rapport Share Geplaatst 5 december 2012 Hahaha, ja, ik hang hier altijd wel rond. Adb zit in mijn broekzak. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 5 december 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 5 december 2012 Ja ik nix meer lieffie helemaal happy met een liedje in mijn hoofd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 5 december 2012 Rapport Share Geplaatst 5 december 2012 Jen, ik denk dat de klap ook pas later komt straks als alles achter de rug is en de rust is terug gekeerd en op alle eerste belangrijke dagen komend jaar waarbij je vader er niet meer is verjaardagen, kerst etc zal enorm vreemd en wennen zijn dan pas zul je zijn gemis pas echt voelen denk ik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 5 december 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 5 december 2012 Jen , echte naam was Annette den Boer toch ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 5 december 2012 Rapport Share Geplaatst 5 december 2012 Ja ben lekker vroeg Draak moet inderdaad straks wel werken maar wilde nog even wat dingen doen zit ik hier Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 5 december 2012 Rapport Share Geplaatst 5 december 2012 Sha, ik heb enorm zitten knoeien aan een afscheidsbrief. Die is er nu. En nu voel ik me vrolijk. Het is niet anders. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden