Spring naar bijdragen

Zaterdag,8 december 2012


Hanneke

Aanbevolen berichten

Goedemiddag, Hannah,Will en Mark,

Mark,

Van harte met je verjaardag, en maak er een fijne dag van.

Nog even een uurtje over

Prachtig weer buiten.

Heel verschil met gisteren!

Will,

Reageer nooit zo veel op jou, maar lees wel steeds je twijfel,

Jammer joh, wat dat betreft sluit ik me bij Hannah aan.

Valt allemaal niet mee he!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 278
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Will, vergelijken met vroeger, met je eigen jeugd, kun je denk ik beter niet doen.

De tijd is nu heel anders, met alle "social media". Mijn kinderen bv doen het minimum aan huiswerk, net genoeg om over te gaan. De rest besteden ze aan playstation, faceboek (of is dat alweer ouderwets?) etc.

Mijn man vergelijkt ook altijd alles met vroeger en wordt daar behoorlijk chagerijnig en mopperig van. Ik probeer me een beetje te verplaatsen in de tegenwoordige tijd en maak me daardoor minder druk.

En nagels met spijker slaan lijkt me niet zo handig. Spijkers met koppen of desnoods nagels met koppen slaan lijkt me zinvoller.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bijna niemand hier, dus laat ik eens een duit in het zakje doen.

Wat een zegen, vandaag (bijna) geen rugpijn, kan eindelijk eens wat gaan doen.

Het "voordeel" van inbrekers die letterlijk alles uit de kast halen (en buren die het er weer in gooien, zodat je je niet een hartverlamming schrikt), is dat je je zut eens echt uit moet zoeken en niets steeds een stukje.

Ik heb een opstapje uit de keuken mee naar boven genomen en kast voor kast gedaan. Ben nu bijna klaar. Vond een lekkere warme broek voor in huis, als hij nu ook nog past, is dat meegenomen.

Hoe zou het toch komen dat je de ene dag bijna niet lopen kunt en de vlg. dag er zelfs aan denkt om te gaan dweilen.

Niet alles tegelijk, dan gaat het zeker mis.

Gisteren toch maar paracetamol genomen, maar hielp niet.

Als ik een paar x per nacht eruit moet, heb ik, geloof ik, minder last dan wanneer ik vast slaap.

Ook zal de stress v/h inbreken en de fysiek zware reis wel wat verminderen.

Denk i.i.d. geval niet aan drinken, dat scheelt.

Waar is iedereen toch?

Verlaat St.Nikolaas vieren of smeltende sneeuwpoppen maken?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Shit had ik een heel bericht getypt, is het verdwenen, in de ether?

Opnieuw.

Lydia ik begrijp uit je posting dat er bij je is ingebroken en dat de buren alles weer hebben teruggebracht inclusief een lekkere warme broek? Ik lees de laatste tijd niet meer zoveel op het forum dus ben niet van alles op de hoogte.

Ik kan me heel goed voorstellen dat je rugpijn minder is als je een paar keer per nacht opstaat.

Een smeltende sneeuwp:op maken lijkt me net zo zinlo:)s als nagels met spijkers slaan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ben aan het bijlezen op 10 november, anders begrijp ik niet meer wie de nwe mensen zijn en wat er gebeurd is.

Heel toevallig zit Rudy daar ook een dialoog met zichzelf te houden.

Maar hier is het ook niet erg levendig, moet ik zeggen.

Las dat Hannah ook salmonella heeft gehad.

Nou, Hannah, ik had dus een klacht bij de Voedsel en Warenautoriteit en

de leverancier ingediend.

En wat denk je? Eergisteren was er de somma van € 5.50 (incl. portokosten) op mijn rekening bijgeschreven met de tekst:"

excuses voor het ongemak.

Vind ik nogal een understatement.

Voor de liefhebbers TOINE vanavond om 20.15 uur weer Downton Abby,

lekker genieten met een pot thee

Weer terug naar 10 november.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dag Rosa,

gezellig dat jij er bent!!

Het was zo: ik kwam terug van een grandioze reis door de Western Dessert

(Egypte, kant van Libië op) en vond de sloten geforceerd.

Het is gebeurd een paar dagen na mijn vertrek en was onderdeel van een reeks inbraken.

Om mijn niet te erg te laten schrikken (het was of de duivel gejongd had),

hebben ze alles lukraak in kasten en laden gepropt.

Er is, behalve mijn portemonnaie met wat kleingeld zo te zien niets weg, maar de ravage is verschrikkelijk.

Heb toen wel de taxfree fles in 2 dagen leeggedronken.

Weet het, had ik niet moeten kopen, maar is een gewoonte en niet eens goedkoper, maar nu was ik er wel blij mee.

Gelukkig ben ik nu weer op koers en hoop dat te blijven.

De politie heeft direct sporenonderzoek gedaan en woe. heb ik nwe sloten gekregen, die ook op een paar ramen die niet zo goed meer waren.

Moet nog aangifte doen, maar de sneeuw hield dat tegen.

Je kunt hier maar 2x p.wk. terecht en ik ga echt niet helemaal naar een andere gemeente.

Daarna naar de verzekering, voor het geval ik 1 slot niet vergoed krijg, omdat het op een deur zat die mijn eigendom is.

Huurwoning met aangebouwde stukken.

Lekker praktisch.

Bent je daar nog Rosa?

Weet je nu wat er is gebeurd en een ander onwetende ook.

Brand is erger, maar dit is ook geen leuk thuiskomen.

Is bij mij steeds de laatste tijd, gesprongen leidingen en ernstige lekkage in mijn deel v.d. woning.

ook een keer minder bericht v.d. BOB foto's (borstonderzoek.)

Maar goed, het leven is geen picknick, uiteindelijk.

Ik denk altijd bij zo iets, :waarom altijd bij een ander en niet bij mij?

Dank voor het eventuele lezen.:heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dag Rosa,

gezellig dat jij er bent!!

Het was zo: ik kwam terug van een grandioze reis door de Western Dessert

(Egypte, kant van Libië op) en vond de sloten geforceerd.

Het is gebeurd een paar dagen na mijn vertrek en was onderdeel van een reeks inbraken.

Om mijn niet te erg te laten schrikken (het was of de duivel gejongd had),

hebben ze alles lukraak in kasten en laden gepropt.

Er is, behalve mijn portemonnaie met wat kleingeld zo te zien niets weg, maar de ravage is verschrikkelijk.

Heb toen wel de taxfree fles in 2 dagen leeggedronken.

Weet het, had ik niet moeten kopen, maar is een gewoonte en niet eens goedkoper, maar nu was ik er wel blij mee.

Gelukkig ben ik nu weer op koers en hoop dat te blijven.

De politie heeft direct sporenonderzoek gedaan en woe. heb ik nwe sloten gekregen, die ook op een paar ramen die niet zo goed meer waren.

Moet nog aangifte doen, maar de sneeuw hield dat tegen.

Je kunt hier maar 2x p.wk. terecht en ik ga echt niet helemaal naar een andere gemeente.

Daarna naar de verzekering, voor het geval ik 1 slot niet vergoed krijg, omdat het op een deur zat die mijn eigendom is.

Huurwoning met aangebouwde stukken.

Lekker praktisch.

Bent je daar nog Rosa?

Weet je nu wat er is gebeurd en een ander onwetende ook.

Brand is erger, maar dit is ook geen leuk thuiskomen.

Is bij mij steeds de laatste tijd, gesprongen leidingen en ernstige lekkage in mijn deel v.d. woning.

ook een keer minder bericht v.d. BOB foto's (borstonderzoek.)

Maar goed, het leven is geen picknick, uiteindelijk.

Ik denk altijd bij zo iets, :waarom altijd bij een ander en niet bij mij?

Dank voor het eventuele lezen.:heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het is trouwens wel grappig, vind ik zelf dan, dat sinds ik per 1 augustus wegbezuinigd ben dat ik alles wat makkelijker opneem.

Alles is relatief.

Er zijn altijd mensen die het moeilijker hebben dan ik.

De rollator is uit het basispakket las ik vanochtend in de krant, maar gelukkig kan ik zonodig een rollator aanschaffen als ik dat nodig mocht hebben. Dus heb ik niets te klagen.

Ik heb een proefplaatsing van 2 maanden sinds 1 november. Mocht ik geen halfjaarcontract krijgen heb ik toch weer mooi wat ervaring opgedaan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Rosa45 :$, idd nagels met koppen hé :D

Ik kan je man trouwens 100% begrijpen hoor. Waarom werken aan de grens als je beter kan presteren. Het is eens zo moeilijk om in te grijpen als het dreigt mis te lopen, dan dat je een beetje reserve hebt. Allez ja, mijn gedacht hé. (de ouderwetse) ;)

Han, alles is lopende, of ze nu blijft of iet. Ik zit straks met een 4-slpkmr app, willens nilles. Verkopen dan maar zeker en hopen dat ik uit de kosten geraak ??

Ik ben zelf veel te hard van stapel gelopen, maar LAT was niks voor haar. Ze heeft zich eigenlijk heel subtiel binnen gewerkt en haar positie verstevigd. Natuurlijk met mijn goedkeuring, ik zeg dit niet om haar zwart te maken, maar zo is het gegaan. Haar aanwezigheid overwelmde me zo, en nu zit ik daar een beetje mee gewrongen natuurlijk.

Ik leen mijn (grote) wagen morgen uit aan een vriendin in nood die gaat verhuizen, en ze doet daar verschrikkelijk moeilijk over. Dat mag niet van haar. Allez ja, mijn wagen, mijn diesel, mijn eigendom.... snap je ???? Ik help zelfs niet mee, gewoon afzetten en 's avonds heb ik hem terug. Gewoon om te helpen, snap je ??

Ach wat, langs de éne kant is ze de goedheid zelve, langs de andere kant heel drukkend en verstikkend. Moeilijk.

Weg nu, scheepje losgooien ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Rosa

ik en velen met mij maken zich grote zorgen over de bezuinigingen in de zorg en de slinkse wijze waarop dat gebeurt.

Bijv. door bijstandsgerechtigden, die daar niet voor zijn opgeleid, dit werk te laten doen en degenen die dat wel zijn, te ontslaan.

Juist nu er steeds meer ouderen komen en iedereen geacht wordt te gaan werken. Wie moet er dan mantelzorg verlenen?

Dit is al eerder gebeurd met de Alpha werkers. Bestaat nu niet meer, maar het kwaad was al geschied.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja, jij had geluk!

Ik ga maar eens champ.soep maken, kan ik om 6 uur naar het nieus kijken, word je ook niet vrolijk van.

Omdat ik mijn fotorolletje weg moest brengen (ja, u leest het goed!)

kwam ik bij de € super terecht en scoorde een grote bak champ.

Dat is wel veel voor een kleine eter.

Gisteren een gerecht met spekkies, ui, champ. en kippelevertjes, mosterd en room gemaakt. Rijst uit de vriezer, gaat heel goed.

Maar dat is genoeg voor 3x.

Vanmorgen gebakken champ., spek en eieren, dus de rest in de soep.

Het goede van niet (veel) drinken is, dat ik mezelf niet meer hoef te dwingen te eten.

Voor iedereen die dit nog voor hij/zij gaat eten, leest:

eet smakelijk!!

Kom me later droog afmelden, want dat gaat zeker lukken, als ik tenminste niet naar de buren ga, waar ik iets moet vragen, want die bieden altijd wat aan.

Ga morgen wel, dan zijn de kleinkinderen daar en dat is veiliger.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...