Diesel Geplaatst 11 december 2012 Rapport Share Geplaatst 11 december 2012 lekker baakkie , graag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 11 december 2012 Rapport Share Geplaatst 11 december 2012 Nou hier in ut zuiden van Drenth begint het zonnetje te weiken voor donkere wolken Wou toch nog wat buiten doen, maar ach eerst bakkie nu Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
irunalone Geplaatst 11 december 2012 Rapport Share Geplaatst 11 december 2012 staat er al wat ben jij aan het doen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
irunalone Geplaatst 11 december 2012 Rapport Share Geplaatst 11 december 2012 oh, kijk hier in het midden van drenthe is het nog bewolkt! maar ga nu erg hopen op de zon! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
irunalone Geplaatst 11 december 2012 Rapport Share Geplaatst 11 december 2012 oh, t zonnetje begint te wijken, das wat anders he? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 11 december 2012 Rapport Share Geplaatst 11 december 2012 Ben met me honden bezig en de rest van de dieren aan het schoonmaken en de tuin is nu bijna winterklaar, tenminste alles is naar binnen wat niet zo goed tegen de kou en nattigheid kan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
irunalone Geplaatst 11 december 2012 Rapport Share Geplaatst 11 december 2012 alstjeblieft Wijffie! Heb je echt nog zoveel te doen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 11 december 2012 Rapport Share Geplaatst 11 december 2012 Hee ik ben ook moar Hollandsche import hoor, maar het verstaan gaat me steeds beter af Ja hier bijna zon helemaal weg Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 11 december 2012 Rapport Share Geplaatst 11 december 2012 Nu alle voederplekken klaar zijn is het hier zo druk als in volle volierre Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
irunalone Geplaatst 11 december 2012 Rapport Share Geplaatst 11 december 2012 Ik ga mijn zoon zo helpen met zijn werkstuk: ik lees, hij typt. op school hebben ze bedacht dat het in tweevoud moet worden ingeleverd, EN getypt, EN geschreven, DUH! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
irunalone Geplaatst 11 december 2012 Rapport Share Geplaatst 11 december 2012 Wat is LDF Jackie? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
irunalone Geplaatst 11 december 2012 Rapport Share Geplaatst 11 december 2012 @wijffie: one step at the time! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 11 december 2012 Rapport Share Geplaatst 11 december 2012 Ja Jackie WAT zuidelijker de bofkont Maar ach hier nu hele kleine lieflijke sneeuwvlokjes, als je niet beter zou weten zou je met een gesmeere boterham naar buiten lopen en hem vol laten vleien met wit beleg Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 11 december 2012 Rapport Share Geplaatst 11 december 2012 ach mijn gans hete vroeger gakkie, en nu heb jij die gehad Wijffie?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 11 december 2012 Rapport Share Geplaatst 11 december 2012 ah ik dacht Land Der Franken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 11 december 2012 Rapport Share Geplaatst 11 december 2012 Maar besef dat jullie daar nu ook de euro's hebben dus........ Land Der Fransen dan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 11 december 2012 Rapport Share Geplaatst 11 december 2012 werkse Jackie, ja die mot je te vriend houden he, zef als het nog niet vriest Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
irunalone Geplaatst 11 december 2012 Rapport Share Geplaatst 11 december 2012 Ga mijn Engelse Bulldog uit laten waaien...later!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 11 december 2012 Rapport Share Geplaatst 11 december 2012 Nou vind het helemaal niet verkeerd dat van een geschreven werkstuk hoor Al genoeg mensen die amper leesbaar kunnen schrijven Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 11 december 2012 Rapport Share Geplaatst 11 december 2012 leuk een klein UK bulletje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 11 december 2012 Rapport Share Geplaatst 11 december 2012 Originally posted by: irunaloneGa mijn Engelse Bulldog uit laten waaien...later!!!quote> 't omgekeerde is eerder waar, denk ik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 11 december 2012 Rapport Share Geplaatst 11 december 2012 ach een uitgewaaide kop is helemaal nier verkeerd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 11 december 2012 Rapport Share Geplaatst 11 december 2012 Arggggg.....ik schiet totaal niet op hier al 10x mijn woonkamer opnieuw ingericht en dat omdat er opeens een kerstboom staat! eerst maar weer koffie bakkie...?? tel kwijt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 11 december 2012 Rapport Share Geplaatst 11 december 2012 maar.... ik heb wel stofgezogen op plekken waar ik anders nooit kom da's dan weer het voordeel van de interne verhuizing Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 11 december 2012 Rapport Share Geplaatst 11 december 2012 Kameleon en VM een fijne dag gewenst! Wijfie, sterkte morgen, goed van je, zet um op. En je bent niet alleen want er zijn heel wat frummers die aan je denken. Smikkie, goed dat je voor jezelf kiest. Sterkte en kom eerst maar tot rust Ik ben blij dat de vakantie nadert. Kwa werk gaat het best, maar dan zijn er wel weer andere dingen. En zo is er altijd wel wat. Ik vraag maar gewoon een paar keer per dag om helpende gedachten. En om vrede in mijn hart. En zonder dat ik er erg in heb voel ik me dan op een gegeven moment weer beter, het werkt. De vogels komen steeds kijken of ze al uit de kleine vijver kunnen drinken. Maar die is nog bevroren. Ik heb wat appels neergelegd, zijn ze ook dol op. Zit meteen wat vocht in. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden