kameleon Geplaatst 22 december 2012 Rapport Share Geplaatst 22 december 2012 Goedemorgen, Het is hier nog stil, zit ik dan in mijn eentje aan de koffie. Onze huisspin is ook al wakker, doet op het gemak een rondje langs de muur. Wens iedereen een fijne droge dag, binnen en buiten:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 22 december 2012 Rapport Share Geplaatst 22 december 2012 goede morgen kameo, jij bent ook nog op de wereld de rest van de frummels ook goede morgen. draai jullie nog maar lekker om, en blijf nog een paar uurtjes onder de wol. dan ga ik ondertussen boodschappen doen :) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 22 december 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 22 december 2012 Mij krijgen ze er niet onder Igor:D Goedemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 22 december 2012 Rapport Share Geplaatst 22 december 2012 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 22 december 2012 Rapport Share Geplaatst 22 december 2012 Goedemorgen dames. Deze hier is ook weer paraat hoor. Een gewone werkdag hier. Maar eerst een lekker bakje koffie met een beschuitje erbij Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 22 december 2012 Rapport Share Geplaatst 22 december 2012 ik zat nog even een stukje terug te lezen van gisterenavond. hierin gaf iemand aan nog 1x te willen drinken oudejaarsavond. bij mij zat ook steeds het idee om alleen met kerst en oudjaarsavond wat te drinken. maar hoe dichter het bijkomt, hoe meer ik twijfel. 1 kan ik het binnen de perken houden? 2 voegt het iets toe aan de feestdagen? 3 wordt ik er vrolijker van? 4 als ik heeeel eerlijk ben, vindt ik het echt lekker? 5 krijg ik weer giga kringen onder de ogen? 6 krijg ik weer een opgeblazen kop? 7 krijg ik weer lichamelijke klachten? 8 slaap ik weer slecht? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 22 december 2012 Rapport Share Geplaatst 22 december 2012 1 NEE 2 NEE 3 NEE 4 NEE 5 JA 6 JA 7 JA 8 JA DUSSSSSS maar niets halen, hoef ik ook niet te twijfelen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 22 december 2012 Rapport Share Geplaatst 22 december 2012 och arme yvonne werken. toch niet een lange dag? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 22 december 2012 Rapport Share Geplaatst 22 december 2012 Al ik een gokje mag doen: Vragen 1,2 en 3 beantwoord je met nee. 4 weet ik niet en 5,6,7 en 8 gaan je een ja opleveren. Tel uit je winst Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 22 december 2012 Rapport Share Geplaatst 22 december 2012 ik had hem al opgeteld bespaart me minimaal €16.-- Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 22 december 2012 Rapport Share Geplaatst 22 december 2012 Een hele dag ja. Een lange dag dus:P Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 22 december 2012 Rapport Share Geplaatst 22 december 2012 En dan moet je er nog de kosten van de 'kringencreme' bij optellen. De pijnstillers en de k'dootjes die je voor jezelf mag kopen als je maaaaanden later weer in het gareel loopt. Verder voorkom je een enorme hoeveelheid schuldgevoel. Je ontloopt de kosten van een haargroeimiddel omdat je niet de haren uit je hoofd hebt getrokken van spijt...... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 22 december 2012 Rapport Share Geplaatst 22 december 2012 ik koop zelden een kadootje voor mezelf. die heb ik al hier naast me zitten, en voor hun is het ook veeeeeeel leuker dat ik nuchter ben. (ps roep nu niet dat ik stink van eigenwaarde, ik zeg niet dat ik leuk ben ) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 22 december 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 22 december 2012 Doe maar niet Igor, Zelf komt het niet in mij op om die dagen te gaan drinken. Het zal wel lastig worden maar ook de drank krijgt mij er niet meer onder:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 22 december 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 22 december 2012 Ik heb vandaag een druk dagje, lp's sorteren, heb er gisteren 500 meegenomen bij een snuffelmarkt. Helemaal gratis:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 22 december 2012 Rapport Share Geplaatst 22 december 2012 Ik vind jou niet stinken hoor igor, je riekt lekker. En je bent inderdaad gewoon leuk Was even aan het teruglezen... Had voor de bijl gegaan met een shaggie zag ik... Hoe staat het met jouw minderen Kame? Ik had het op het rookdraadje gevraagd, maar zie geen Kameleon verschijnen ... is dat een teken aan de wand misschien? En ook Gestopt zie ik niet daar, die had dit keer 21 12 geprikt? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 22 december 2012 Rapport Share Geplaatst 22 december 2012 kameo als ik niets in huis heb kan ik ook niet drinken. en op zich het zit puur tussen m'n oren. ik moet ook nog rijden met de kerst dus ik hoef geen smoezen te verzinnen waarom ik geen alcohol hoef en achteraf ben ik blij dat ik de dagen nuchter ben doorgekomen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 22 december 2012 Rapport Share Geplaatst 22 december 2012 Leuk Kameleon. Maar grats? Die dingen worden weer steeds populairder.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 22 december 2012 Rapport Share Geplaatst 22 december 2012 jij bent nog steeds gestopt met roken yvonne??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 22 december 2012 Rapport Share Geplaatst 22 december 2012 heb je wel een pick-up dan kameo??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 22 december 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 22 december 2012 Yvonne, ben eigenlijk niet een draadjes mens:D Het minderen lukt aardig, ik rook niet meer in de auto, neem mijn shag niet meer mee als ik met de hond loop, boodschappen doe. Ben op weg maar ben er nog niet:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 22 december 2012 Rapport Share Geplaatst 22 december 2012 Nog steeds Igor, maar mis het nog wel hoor. Hmmmm zou zo nu een peukje op willen steken bij een lekkere bak koffie. Die koffie ga ik nu even halen..... neem gelijk voor jullie wel even mee, en nee, geen peuk erbij hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 22 december 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 22 december 2012 Yvonne ze stonden daar in de weg, ik ga ze proberen te verkopen, geld ligt op straat he? Nee ik heb geen pick-up, Igor jij wel? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 22 december 2012 Rapport Share Geplaatst 22 december 2012 nee kameo, maar waarom heb jij dat icoontje geplaatst???? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 22 december 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 22 december 2012 LOL, ben ook geen bier mens. heb het aangepast Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden