Spring naar bijdragen

maandag 24 december 2012

zonnetjes

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 316
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Goede kerstnacht samen,

ik log even in voor Travel om te zeggen dat Rop Kamhues vlakbij mij woont, ha, ha, had je niet gedacht hè?

Mijn tante die nu dement is, had een paar jaar geleden een artikel speciaal op tafel gelegd omdat hij erin stond en ze werd kwaad dat ik hem niet kende.

Niet van zien, maar alleen vaag zijn naam eens gehoord had. Geen idee dat hij hier woont, er wonen zoveel BNers.

Karin Bloemen bijv. Of mss is ze al weer vertrokken.

Ik heb het boek: Naar de haaien, van hem gelezen, een aanbeveling.

Over die rare stunts die hij gedaan heeft.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja, Gwen, al 3 weken geloof ik. Ik begrijp dat je met al dat verven geen tijd hebt gehad om alles hier te lezen.

Dus speciaal voor jou: het was heel mooi, de sterrenhemel kon zo figureren vannacht.

Alleen jammer dat inbrekers hun slag hadden geslagen, nou ja, ze hebben veel werk gehad voor niets, want hier valt niets te halen.

Pluspuntje: mijn huis en adm. zijn nu opgeruimd.

Is een ware plaag hier op het ogenblik.

Rob mag wel oppassen, zijn huisje is een ideaal object, donker, niemand die het ziet en snel weer weg. Dat is wat ze zoeken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ik trippel hier even stilletjes mee binnen met Travel's muisje....het huis is stil....het bezoek weg....ik heb zoveel mogelijk tussendoor met de kids gesport op de Wii, voor mijn eerste keer..de kinderen vonden het geweldig...het bezoek heeft me niet echt gemist ;-)

ik zit me nu toch af te vragen hoeveel jaren het geleden is dat ik kerstavond nuchter heb doorgebracht???

en verder: ik heb zonet bij het teruglezen keihard zitten lachen met het draadje van de arreslee!! schitterend gewoon :heart:

ben ontroerd van heel dit forum :present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...