Dune Geplaatst 27 december 2012 Rapport Share Geplaatst 27 december 2012 Beste mensen, ook ik ben weer terug, ik zal even mijn voorstel zoeken bij wie is wie.. ik ben zo radeloos,... ik weet het gewoon niet meer ik heb een mantra in mijn hoofd, ik kan het niet, ik kan het niet.. ik kan er echt niet meer zonder!! Hoe kom ik er ooit echt vanaf, na 1000 stoppogingen??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Travel Geplaatst 27 december 2012 Rapport Share Geplaatst 27 december 2012 Lilly, welkom hier. Je kunt beter naar de ditjes en datjes draad van 27-12 gaan. Ik wilde hier nog even terugkomen op een posting van mij gisteren en daarom staat deze nu bovenaan. Sollie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dune Geplaatst 27 december 2012 Rapport Share Geplaatst 27 december 2012 ik voel me zie, heb een kater, en schaam me weer eens diep.. ik wil het jaar 2013 totaal niet drinken,.. maar ik ga het zwaar krijgen, omdat die stelling na een paar dagen weer minder stellig word,.. en ik tegen mezelf zeg, och iedereen drinkt toch.. terwijl ik weet dat ik echt een serieus probleem heb, ik denk er de hele dag aan,... drink 3 tot 4 x in de week 1 of 2 flessen wijn leeg, en doe allemaal stomme foute dingen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dune Geplaatst 27 december 2012 Rapport Share Geplaatst 27 december 2012 Beste mensen, ook ik ben weer terug, ik zal even mijn voorstel zoeken bij wie is wie.. ik ben zo radeloos,... ik weet het gewoon niet meer ik heb een mantra in mijn hoofd, ik kan het niet, ik kan het niet.. ik kan er echt niet meer zonder!! ik voel me ziek, heb een kater, en schaam me weer eens diep.. ik wil het jaar 2013 totaal niet drinken,.. maar ik ga het zwaar krijgen, omdat die stelling na een paar dagen weer minder stellig word,.. en ik tegen mezelf zeg, och iedereen drinkt toch.. terwijl ik weet dat ik echt een serieus probleem heb, ik denk er de hele dag aan,... drink 3 tot 4 x in de week 1 of 2 flessen wijn leeg, en doe allemaal stomme foute dingen Hoe kom ik er ooit echt vanaf, na 1000 stoppogingen??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lavendel1 Geplaatst 27 december 2012 Rapport Share Geplaatst 27 december 2012 Travel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 27 december 2012 Rapport Share Geplaatst 27 december 2012 Dank je Travel voor je uitgebreide uitleg. Ik kan me er wel in vinden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden