igor Geplaatst 27 december 2012 Rapport Share Geplaatst 27 december 2012 goede morgen frummels. OOOOOOOoooooooopppstaaaaaaaaaan derde kerstdag bestaat niet dus hop het bedje uit en vandaag weer gewoon aan 'het werk'. ik zal even een pot koffie zetten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 27 december 2012 Rapport Share Geplaatst 27 december 2012 Goedemorgen Igor. Lekker, een bakje koffie. Ik was er al even uit, maar moest een kind dat vroeg moet beginnen even de deur uitwerken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 27 december 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 december 2012 goede morgen yvonne. dat heb je zeker met een big smile gedaan en er achteraan gezegd ik kruip er nog eventjes in?????? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 27 december 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 december 2012 hopelijk heeft iedereen de kerstdagen goed doorstaan. ik in elk geval wel. heb het droog gehouden, kon ook niet anders want ik zat in de arreslee. en ze zouden me meteen ruiken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 27 december 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 december 2012 er is nog een restje kersstol. wie wil??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 27 december 2012 Rapport Share Geplaatst 27 december 2012 Hihi, inderdaad met een big smile, vond het wel sneu voor haar, maar ja, tis niet anders. En als ik eenmaal op ben blijf ik ook wel op. Ook ik heb de kerstdagen goed doorstaan hoor Igor, zij het dan niet in de arreslee. Moet wel eerlijk zeggen dat ik het behoorlijk slopend vind om vanaf de middag voor kerst tot en met vandaag het huis vol 'gasten' te hebben. Maar ook wel heel heel gezellig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 27 december 2012 Rapport Share Geplaatst 27 december 2012 Nou.... misschien over een half uurtje Igor, ik heb nu nog niet zo'n trek, sorry... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 27 december 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 december 2012 dat het gezellig was is toch het voornaamste? je hebt bijna weer weekend, kun je bijkomen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 27 december 2012 Rapport Share Geplaatst 27 december 2012 Heb je ook helemaal gelijk in hoor. Morgen nog een dagje en dan is het al weer weekend. Ben ook helelmaal het gevoel voor wat voor dag het is kwijt. MOet jij vandaag al weer gewoon werken? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 27 december 2012 Rapport Share Geplaatst 27 december 2012 Goedemorgen Igor en Yvonne, Even een paar dagen het gewone leven en dan oud en nieuw. Hier ook de kerstdagen goed door gekomen, heb het wel moeilijk gehad met het niet drinken. Was gisteren even op de koffie bij een vriendin, trof haar in een huilbui aan. Ze had een fles wijn leeg gedronken op 1e kerstdag en baalde verschrikkelijk van haarzelf. Ze is gestopt samen met mij, op eigen kracht. Voordeel hiervan is dat ze nu weer weet waarom ze niet meer wil drinken, zei ze. Na een leuk gesprek met haar, kon ze gelukkig weer lachen. Voor mij was het een eyeopener en ben blij dat ik niet heb toegegeven aan de zucht. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 27 december 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 december 2012 ja kameleon die spiegels................. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 27 december 2012 Rapport Share Geplaatst 27 december 2012 Ook goedemorgen Kameleon. Goed dat ze toch de draad weer gelijk oppakt dan hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 27 december 2012 Rapport Share Geplaatst 27 december 2012 Bijzonder was dat ik voelde dat ik even naar haar toe moest gaan. Inderdaad Igor, spiegels zijn zo belangrijk.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 27 december 2012 Rapport Share Geplaatst 27 december 2012 Dat is inderdaad heel bijzonder Kameleon, alsof je het aanvoelde dus. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 27 december 2012 Rapport Share Geplaatst 27 december 2012 Heb dat wel vaker sinds ik niet meer drink, ook dromen die achteraf echt blijken te zijn. Dat vind ik best eng. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 27 december 2012 Rapport Share Geplaatst 27 december 2012 Goede morgen allemaal, Kerstdagen goed doorgekomen en vandaag ruim ik de kerstboom ook weer op Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 27 december 2012 Rapport Share Geplaatst 27 december 2012 Nou, kan me best indenken dat je dat eng vindt. Ik wil sowieso niet weten wat ik gedroomd heb, geen enkele behoefte aan.. Goedemorgen AR. Jeetje, nu al? Vroeger bleef hij bij ons altijd staan tot het einde van de kerstvakantie van de de kinderen, tegenwoordig mag hij de jaarwisseling nog meemaken en daarna is het weer mooi geweest. Ik vind het gewoon nog best gezellig staan die extra lichtjes.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 27 december 2012 Rapport Share Geplaatst 27 december 2012 Hij blijft hier ook staan tot na de jaarwisseling. Traditie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 27 december 2012 Rapport Share Geplaatst 27 december 2012 Herkenning van dromen heb ik in gesprekken of n.a.v gebeurtenissen. Het zal toch iets zeggen alleen weet ik nog niet wat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 27 december 2012 Rapport Share Geplaatst 27 december 2012 Lieved en sales staan in de gang. Goedemorgen en welkom op het forum! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 27 december 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 december 2012 kom maar binnen hoor. er staat koffie en T en een stukje kersstol Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 27 december 2012 Rapport Share Geplaatst 27 december 2012 Ben bang dat Saled al weer weg is, misschien even de post opgehaald? Volgens mij zag ik Diesel er wel aan komen inmiddels. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 27 december 2012 Rapport Share Geplaatst 27 december 2012 Zo, de wasmachine draait, de vaatwasser staat aan, nu even wachten tot het licht wordt, dan de hond uitlaten, de dagelijks dingen, toch fijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 27 december 2012 Rapport Share Geplaatst 27 december 2012 Goeie Moggeuh kerstfröbelaars, lekker een bakkie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 27 december 2012 Rapport Share Geplaatst 27 december 2012 Klopt, Kameleon, de gewone dingen zijn ook weer fijn. Hier al bezig met de tweede inruim van dat vaatwasser... Hond ligt nog heerlijk te pitten.... ik kan dus nog even heerlijk van de stilte genieten hier. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden