Jen Geplaatst 5 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2013 Rode wijn in de koelkast? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 5 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2013 Goed zo. Morgen weer een dag. Vandaag drink ik niet. One day at a time. En misschien wil je man wel solidair met je zijn..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Monster Geplaatst 5 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2013 haha, AR, een paar dagen? Terwijl ik een jaar heb gedaan om van minderen tot stoppen te komen? Minderen was WERKEN, moeilijk en gevaarlijk. Stoppen was makkelijk, volhouden zal veel moeilijker zijn dan minderen..............in het begin dan. (En morgen drink ik de eerste niet, OOK AL HEB IK DAN EEN VERJAARDAG.) tot morgenavond allen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 5 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2013 Succes Leeuw Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 5 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2013 Trek voorkomen vond ik ook wel een interessante. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 5 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2013 Door je triggers te leren kennen kun je ze vermijden of leren anders op te vangen. HALT Hungry Angry Lonely Tired zijn meestal de grootse triggers. Dus Zorg dat je goed slaapt, goed eet, omgaan met je boosheid en dat je regelmatig onder de mensen bent. Eenzaamheid is mijn grootste trigger, daarom zit ik nu hier 24/7 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 5 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2013 Trigger is wat je trek "aanzet" Eenmaal trek is zo moeilijk om droog te blijven. Dus trek vermijden, triggers vermijden. Dat is veel minder moeilijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 5 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2013 Ja, boosheid doet het bij mij ook goed. Vooral als het lang duurt, dan komt de rebelsheid naar boven. Dan denk ik het * en kan alles me gestolen worden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 5 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2013 Je kan vermijden om naar de kroeg te gaan, woman, als dat een trigger is, maar hoe leef je als je allerlei triggers wilt vermijden? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
acer Geplaatst 5 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2013 Hierbij meld ik me nuchter af! En ik verheug me op de morgen die komen gaat. Slaap lekker allemaal! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 5 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2013 Triggers zijn vooral HALT Dus als je goed voor jezelf zorgt, goed eet, slaapt, sport, enz enz dan kom je al een heel eind. Daar bewust van zijn en bewust mee omgaan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 5 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2013 Ik zorg nu ook voor een volle koelkast. En een gevuld glas in handbereik. Soms gaan er wel twee flessen spa doorheen. Steeds een gevuld glas op tafel hebben staan. En wat gezonde hapjes. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 5 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2013 Ja ik ben ook een nachtvlinder. Mensen zoals wij zouden eigenlijk in de nachtdienst moeten werken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 5 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2013 Maar 's nachts zijn mijn beste momenten, dus dan wil ik natuurlijk niet werken maar op dit forum schrijven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 5 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2013 Ik wens de nachtvlinders welterusten:lips: Ik ga slapen tot morgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 5 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2013 Ja ik hou ook van de nacht. Heerlijk stil. Over Big Silence gesproken..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 5 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2013 Ik ben nog in zapstemming. Erg he? Op de achtergrond nu Requiem for a dream, echt geen film die als behang kan dienen. Wie geeft me concentratie? Vandaag heb ik "lekker", zoals je dat zegt, drie uur met de hond gewandeld. Wat er door mijn hoofd ging was telkens 'waar zou ik eens aan gaan denken?" Ik vind geen rust momenteel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 5 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2013 Dat is echt lekker, 3 uur met je hond wandelen. Hoe lang sta je ook al weer droog ? vergeef me mn korsakofje Je gaat toch even door een detox heen....na 1,5 week voel je echt veel verschil. Dan is die gifrotzooi uit je lijf. Echt fijn is dat Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 5 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2013 Ja zeg Wijffie. heel herkenbaar. Dat rare gevoel omschrijf je goed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 5 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2013 Dag Wijffie, tot morgen xx Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diana Geplaatst 6 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2013 Zo ik kruip ook droog mijn mandje. Welterusten allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 6 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2013 Welterusten Diana x Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 6 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2013 Ah ! Goed zo ! jeej !! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 6 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2013 Proficiat Smik! Ben blij voor je. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 6 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2013 Ja, zonder drank is het zelfs nog leuker dan met...... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden