Otje Geplaatst 6 januari 2013 Rapport Geplaatst 6 januari 2013 Zonder rottig vriendje trouwens ook btw
Otje Geplaatst 6 januari 2013 Rapport Geplaatst 6 januari 2013 Ja, echt. En ik weet dat hij het weer gaat proberen. Over 3 dagen, 3 weken of 3 maanden. maar het is genoeg geweest. Sterk zijn.
Otje Geplaatst 6 januari 2013 Rapport Geplaatst 6 januari 2013 wow..... Ja das wel beetje bazig zeg......
Otje Geplaatst 6 januari 2013 Rapport Geplaatst 6 januari 2013 Ja, dat ken ik. Hij had nooit een cent. En nix was goed genoeg. Overal een zooitje van maken en ook aan mijn leven knabbelen. Ik heb zo hard gewerkt om te komen waar ik nu ben. Nix ervan ik verdien nu de oogst waar ik zo voor geknokt heb.
Jen Geplaatst 6 januari 2013 Rapport Geplaatst 6 januari 2013 Ok 'k laat jullie zeuren over degenen die jullie kwijt willen.
Otje Geplaatst 6 januari 2013 Rapport Geplaatst 6 januari 2013 Wauw. Flink bommetje ? Zo zeg.... lang leve soberheid nu, echt hoor ! Koppie helder en goed nadenken !
Jen Geplaatst 6 januari 2013 Rapport Geplaatst 6 januari 2013 Ok Smik. Raar hoe de dingen kunnen lopen. Sterkte?
Jen Geplaatst 6 januari 2013 Rapport Geplaatst 6 januari 2013 Ik voel me raar om onterechte redenen. Mijn ex gaat wellicht hertrouwen.
Otje Geplaatst 6 januari 2013 Rapport Geplaatst 6 januari 2013 Ja Smikki. Voor mij geldt echt dat ik veeeeeel beter af ben alleen. Mijne is artiest net als ik maar hij verwacht toch dat ik zn sokken was. Terwijl we niet samenwonen ik altijd alles betaal en hij nooit tevreden is. Hij komt nooit zn afspraken met mij na. Soms wel 3x in de week. Niet eens afbellen.
Jen Geplaatst 6 januari 2013 Rapport Geplaatst 6 januari 2013 Het is heel dubbel, Smik. Ik dacht zelf maar een keer te trouwen.
Jen Geplaatst 6 januari 2013 Rapport Geplaatst 6 januari 2013 Ik gun hem een nieuw leven, maar dat trouwen... dat was toch echt iets exclusief van ons haha.
Otje Geplaatst 6 januari 2013 Rapport Geplaatst 6 januari 2013 Ja. Okay. Dan gaan we samen sterk zijn. Hand in hand. Genoeg is genoeg. Altijd ruzie. We doen het niet meer, afgesproken ?
Jen Geplaatst 6 januari 2013 Rapport Geplaatst 6 januari 2013 Zoiets veroorzaak je niet zelf, Smik, niet echt.
Otje Geplaatst 6 januari 2013 Rapport Geplaatst 6 januari 2013 Ja Jen. Dat heeft dan toch iets definitiefs he.....
Jen Geplaatst 6 januari 2013 Rapport Geplaatst 6 januari 2013 Ik leef soms te veel in het verleden, woman. Dat moet dus echt gedaan zijn nu.
Otje Geplaatst 6 januari 2013 Rapport Geplaatst 6 januari 2013 Jeemig ja zeg..... Je kan afspraak maken dat jij de spullen klaarzet en zelf wegggaat. Misschien wil een vriend dan voor jou in de plaats. Ik ben al zolang bezig om los te komen van hem. Steeds weer smelt ik en laat ik hem toe. Verwoesting achterlatend in mn hart.
Jen Geplaatst 6 januari 2013 Rapport Geplaatst 6 januari 2013 Ik mis Madeleine en Johan. Smik. Doe wat goed is voor JOU.
Otje Geplaatst 6 januari 2013 Rapport Geplaatst 6 januari 2013 Dan gaan we er nu voor Smikkie, echt hoor, die van mij is ook dominant en denkt dat ie de baas is. Ik ga nu mn bad vol laten lopen. Namaste
Jen Geplaatst 6 januari 2013 Rapport Geplaatst 6 januari 2013 Een vreemd moment om het te vragen, maar toch: mijn haar is gestopt met groeien. Moet ik me daar zorgen over maken?
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden