Otje Geplaatst 6 januari 2013 Rapport Geplaatst 6 januari 2013 Hahahaha ja zeg, en ik ben nog steeds niet klaar met schrobben.....echt ! nu slapen dagdag xx
Jen Geplaatst 6 januari 2013 Rapport Geplaatst 6 januari 2013 1. In het algemeen. Mijn ouders zijn niet meer, en mijn ex gaat hertrouwen. 2. Hier. Madeleiene en Johan komen niet meer. Genoeg gezeurd. Veel succes met het bellen.
Jen Geplaatst 6 januari 2013 Rapport Geplaatst 6 januari 2013 Ik zet net ashes to ashes op, begint het met een reclame voor spaargeld. Slecht bekeken qua doelgroep lijkt me.
Jen Geplaatst 6 januari 2013 Rapport Geplaatst 6 januari 2013 En modern love heeft geen reclame... Ik kan volgens mij geld verdienen door dat eens psychologisch uit te diepen.
Jen Geplaatst 6 januari 2013 Rapport Geplaatst 6 januari 2013 Je kan best alleen zijn, en wie zegt er dat je lang alleen moet zijn. De angst om het alleen zijn is sowieso een slechte raadgever.
Jen Geplaatst 6 januari 2013 Rapport Geplaatst 6 januari 2013 Wij hebben gek genoeg veel gemeen. Mijn ex-man en ik hebben een paar jaar geleden een punt gezet achter een relatie van 20 jaar. Beetje bang mag je dan zeker wel zijn, ja. Dat doet pijn.
Jen Geplaatst 6 januari 2013 Rapport Geplaatst 6 januari 2013 En oh, ik blijf niet voor jou op maar voor de koffie van Yvonne he.
Jen Geplaatst 6 januari 2013 Rapport Geplaatst 6 januari 2013 Zullen we dan maar alvast aan de koffie gaan? Ik moet morgen nieuwjaar gaan wensen bij de ouders van mijn lief.
Jen Geplaatst 6 januari 2013 Rapport Geplaatst 6 januari 2013 Eigenlijk zocht ik een leuke versie versie van "leven na de dood" , maar vind alleen versies die ik niet leuk vind.
Jen Geplaatst 6 januari 2013 Rapport Geplaatst 6 januari 2013 Is nog aftasten voor mij. Ze mogen me graag denk ik.
Jen Geplaatst 6 januari 2013 Rapport Geplaatst 6 januari 2013 Maar nee, hij zit gebakken. Ik betaal alles voor hem. En dat blijft ook niet duren.
Jen Geplaatst 6 januari 2013 Rapport Geplaatst 6 januari 2013 Snap ik, Smik, maar ik betaalde ook aan mijn schoonouders wat hij hen schuldig was. Niet normaal eigenlijk.
Jen Geplaatst 6 januari 2013 Rapport Geplaatst 6 januari 2013 De dag moet, naar ik vrees, opgestart worden door een on schuldige blom die heerlijke dromen gehad heeft.
Jen Geplaatst 6 januari 2013 Rapport Geplaatst 6 januari 2013 Die ken ik niet. Tekstueel denk ik aan Breek uit jezelf
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden