irunalone Geplaatst 10 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 10 januari 2013 Het blijft wel moeilijk, Jen, maar de keren dat het moeilijk blijft worden uiteindelijk wel minder. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 10 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 10 januari 2013 Ik merk geen stijgende lijn in die zin dat het leven een worsteling blijft. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
irunalone Geplaatst 10 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 10 januari 2013 slaap lekker, vrouw.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 10 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 10 januari 2013 Eigenlijk slaap ik altijd wel ALS ik het maar op mijn eigen manier doe Soms ook effe niet, maar dan Dan blijf ik gewoon liggen Zodra ik de toestand omgooi Is het geheid mis Je weet nooit hoe de stappen gaan Welke stappen trouwens? Het gaat zoals het gaat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 10 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 10 januari 2013 Daarom wil ik niet meer strijden Het werkt bij mij niet Me gewoon maar laten Het allerbest Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
irunalone Geplaatst 10 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 10 januari 2013 het gaat zoals het gaat, Marjo? Mooi.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 10 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 10 januari 2013 Ja, hoe anders? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 10 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 10 januari 2013 En als het niet gaat dan struikelt het Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 10 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 10 januari 2013 Net weer met pillen en strak aan de gang geweest Het werkt bij mij niet Zeker niet als je druk toepast Lijkt soms van buiten, maar zit altijd van binnen Lekker je ding doen En daar is lef voor nodig Of mss lijkt dat ook maar zo Gewoon. Niet te moeilijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
irunalone Geplaatst 10 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 10 januari 2013 niet anders, nemen zoals het komt, verzet heeft geen zin, dat neemt slechts de energie, bedoelt voor andere zaken, verspilt.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 10 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 10 januari 2013 Als het struikelt Kun je altijd weer opstaan Soms snel en soms langzaam Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 10 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 10 januari 2013 Dus voor mij evt nog een klein muziekje En ter vlo-kiste Trust. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
irunalone Geplaatst 10 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 10 januari 2013 truste.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 10 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 10 januari 2013 Zolang het maar niet loopt of rent ik hou van traagzaamheid Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 10 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 10 januari 2013 Ik moet gewoon uitdingesen Na twee bizarre jaren.. Kan even duren Hoeft niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden