Jen Geplaatst 10 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 10 januari 2013 Er gewoon zijn lieve truitje, en een beetje babbelen. Ik ging vanavond naar een "vriend" maar ik zie er niet veel vriendschap meer in. Hoe was jouw dag? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
truitje Geplaatst 10 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 10 januari 2013 vanavond naar Hans Liberg geweest, ik heb in tijden niet zo gelachen, mijn lijf doet er zeer van, ook meld ik me droog af voor vanavond Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 10 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 10 januari 2013 Da's mooi. Ik herken de naam vaag, maar weet niet wie het is. Zelf had ik dat een keer bij Kamagurka voor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
truitje Geplaatst 10 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 10 januari 2013 we hadden die kaartjes vier maanden geleden al besteld en nu was je niet heengegaan als je vanavond nog een kaartje moest kopen, omdat er zoveel gebeurd is afgelopen twee weken. Maar het was heerlijk, even onbekommerd lachen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
truitje Geplaatst 10 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 10 januari 2013 hij speelt piano, gitaar, banjo trommel saxofoon de idiootste liedjes doorelkaar slaat nergens op maar wel leuk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
truitje Geplaatst 10 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 10 januari 2013 ja soms heb je dat gewoon Jen dan blijken vrienden eigenlijk geen vrienden meer te zijn en dat kan eenzaam voelen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 10 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 10 januari 2013 Mn danslesje, Jen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 10 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 10 januari 2013 Vooral als je er niet veel (of eerder geen) hebt, trui. 'k Ga me weer eens nieuwe bezigheden moeten zoeken. Vrienden zoek je niet, die vind je. Denk ik. Is er zoveel met je gebeurd de afgelopen twee weken? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 10 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 10 januari 2013 Oh ja, de ene leerling. 't Was een tof geval dus? Vlinders in de buik en zo? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 10 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 10 januari 2013 Daar heb ik dus ook last van :s Originally posted by: truitjeja soms heb je dat gewoon Jen dan blijken vrienden eigenlijk geen vrienden meer te zijn en dat kan eenzaam voelenquote> Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 10 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 10 januari 2013 Laten wij dan vriendjes worden woman. Nu ik weet dat je je oksels scheert kan het wel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 10 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 10 januari 2013 Eigenzinnig pubermeisje. Enthousiast, merk echt dat ze graag wil leren. leuk om mee te werken. Originally posted by: JenOh ja, de ene leerling. 't Was een tof geval dus? Vlinders in de buik en zo?quote> Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 10 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 10 januari 2013 :D:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 10 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 10 januari 2013 Nou ik ga niet mee buikdansen. Lijkt me wel heen sensueel en zo. Dat wel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 10 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 10 januari 2013 Nee, nix voor jou ? leuk hoor ! Met dingen op je hoofd enzo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 10 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 10 januari 2013 Ik heb geen gevoel voor ritme. Ik kan niet dansen. Ik heb een buikje. Nee, ik denk niet dat ik moet solliciteren voor een of andere vacante betrekking als danseres. Als het nu nog paaldansen was, dan deed ik meteen wat aan mijn gebrek aan lenigheid. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 10 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 10 januari 2013 Buikje is juist goed. Echt ! Zonder buik zie je nix van de bewegingen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sieraad Geplaatst 10 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 10 januari 2013 67 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 10 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 10 januari 2013 Eigenlijk zijn panlatten ook niet sexy he? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 10 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 10 januari 2013 Of vind jij van wel, sieraad? Ik spreek je maar eens aan nu ik het niet over honden heb. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kunsie Geplaatst 10 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 10 januari 2013 Sieraad telt alleen maar:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kunsie Geplaatst 10 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 10 januari 2013 Hallo, leven jullie nog? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 10 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 10 januari 2013 Proficiat met je 10 kunsie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 10 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 10 januari 2013 Ja zeer zeker leef ik nog, 't is hier een beetje stil he. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kunsie Geplaatst 10 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 10 januari 2013 Jen, dank je wel, maar het is niet terecht. Ik zal het meteen veranderen. Heb nl af en toe gedronken. Ik zet er van nu af aan geen stopdatum meer bij. Dan hoeft ik het ook niet aan te passen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden