irunalone Geplaatst 13 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 13 januari 2013 heb mij met dekbed en laptop op de bank geinstalleerd. Sliep de afgelopen tien jaar vaak op de bank as ik te ziek was om naar boven te klimmen, de laatste drie jaar omdat ik te dronken was.. het triggert niet: het voelt warm en knus en gezellig.. Hoe vergaat het jullie vandaag? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
irunalone Geplaatst 13 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 13 januari 2013 ha, ha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
irunalone Geplaatst 13 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 13 januari 2013 hoezo onzinnig? Ontroerend.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
irunalone Geplaatst 13 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 13 januari 2013 lieve mensen, lekker slapen, ik duik nog wat verder onder mijn dekbed, muziekje op de achtergrond. Tot morgen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Monster Geplaatst 13 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 13 januari 2013 Johan, jouw opmerking is hopelijk grappig bedoeld, maar voegt niet toe. Truitje, we zijn geen losers. Leren lopen doe je met vallen en opstaan. Ik heb vrijdag geleerd dat het geeneens fijn was "om weer even terug te zijn". Het was niet fijn, dus na vrijdag had ik het helemaal niet moeilijk. Hopelijk was dit eens maar nooit meer. (en een loser zou het gebruik niet melden) truste allen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 13 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 13 januari 2013 Goedenavond lieve mensen, Ik ben hier niet zo vaak, lees het forum ook niet altijd meer. Wil toch graag iedereen sterkte en succes wensen in de strijd tegen alcohol. Maar vooral wil ik Jopie, die zag ik net ingelogd, groeten en kond doen van mijn diepe virtuele liefde Het ga jullie allemaal goed, Harry Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden