igor Geplaatst 16 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2013 een spagaatje jen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 16 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2013 Gezien niemand mijn eitjes moet, heb ik ze zelf maar opgegeten. Zacht gekookt, nog net vloeibaar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 16 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2013 Glad weer maakt lenig, igor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 16 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2013 Maar hoe zit het met Yvonne? Heeft zij haar beenspieren al los gemaakt? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 16 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2013 Originally posted by: JenGezien niemand mijn eitjes moet, heb ik ze zelf maar opgegeten. Zacht gekookt, nog net vloeibaar.quote> een snotei dus. jakkieen yvonne wil het bed niet uit. is lekker warm en ze komt toch te laat. reden de sneeuw natuurlijk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 16 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2013 De luie doos Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 16 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2013 Gááááááááááp..... Morgu luitjes. Heb inderdaad het gevoel dat ik tot 3013 heb geslapen:$. Gauw maar een bakje koffie. Inderdaad beenspieren geoefend, maar dan in mijn slaap. Jeminee, wat heb ik gedroomd, pffff, moest mijn huis uittvluchten met hond omdat er een moordenaar rondliep en weet ik veel allemaal. Moet er nog even van bijkomen.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 16 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2013 OOOoooooohhhh heb ik niet gezegd. ik ga gauw weg voordat ze komt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 16 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2013 Ik een luie doos? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 16 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2013 Hihi.... weet niet of die term hier wel mag worden gebezigd, hahahaha.... Igor, je bent een schijtebak:P Maar ben wel gelijk helemaal wakker. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 16 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2013 Gelukkige verjaardag angie! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 16 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2013 Hihi, klets er maar overheen Jen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 16 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2013 Ga jij je spieren nou maar stretchen. De hond wacht Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 16 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2013 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 16 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2013 Die ligt nu lekker te slapen na onze nachtelijke vlucht Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 16 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2013 Originally posted by: Jenquote> Hahahahahah..... en bedankt Jen! Ik hoop niet je mij als dat dwergkonijn ziet? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 16 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2013 Da's eigenlijk een nummertje om je te excuseren nadat je iemand hebt uitgescholden he Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 16 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2013 Dan heb ik ook nog een mooie voor Jen: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 16 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2013 Yvonne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 16 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2013 Kan er niets aan doen Jen, maar ik vindum zooooo vreselijk leuk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 16 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2013 Originally posted by: JenDa's eigenlijk een nummertje om je te excuseren nadat je iemand hebt uitgescholden he quote> Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 16 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2013 Originally posted by: YvonneKan er niets aan doen Jen, maar ik vindum zooooo vreselijk leuk. quote> Ja en ik kan me voorstellen dat je dan gelijk aan mij denkt?Gaat twee dagen hangen in haar verontwaardigde bui. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 16 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2013 hihi, nee hoor, ik dacht eigenlijk gelijk aan mijn jongste. Heeft het me een hele poos geleden laten horen toen zij zelf heel heel verdrietig was. En mij ging opbeuren omdat ik het zo erg voor haar vond. En echt... ik wordt er altijd een stukje vrolijker van:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 16 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2013 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 16 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2013 Originally posted by: JenGaat twee dagen hangen in haar verontwaardigde bui.quote> Mijn oma zei altijd: Ben je boosPluk een roosZet um op je hoedDan is alles weer goed Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden