Spring naar bijdragen

vrijdag 18 januari

igor

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 314
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Originally posted by: will
Ja okay, dat wel, up's and down's. De drank (meestal) zwaar onder controle, en meestal zelfs helemaal niets. Relationeel ook niet je dat, maar hier ook up's and down's.
Heb het al veel zwaarder en moeilijker gehad, maar of ik "echt" gelukkig ben is nog een ander verhaal.
Ik moet even een bootje gaan vastmaken, dus ff weg, zoef zoef :Dquote>

Nou Will, dat klinkt niet overtuigend optimistisch. Word er nog aan gewerkt of laat je het maar wat gebeuren?
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: AlbertRemmo
Goedenavond allen

Toen ik dat gedaan had dacht ik bij mezelf er zijn vast meer forummers die het nu even niet weten? dus vandaar mijn actie met de hartjes omdat iedereen die wel kan gebruiken en om heel snel naar pagina 2 te verhuizen.
quote>

Was een superlieve actie AR :heart:,.. we hebben er allemaal schaamteloos van genomen...
Dank je wel voor het goede begin van deze dag ;-)
Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Mupke,

Ik heb klachten over m'n onderbuik. M'n lever dus. Die is vergroot, dat staat al vast. Maar ik heb er last van. Niet zozeer een ondragelijke pijn, maar 't voelt onaangenaam en zwaar aan. Tsja, ik kan m'n lever beetpakken. 't kan zich herstellen, maar daar gaat dan maanden - misschien wel jaren - overheen. Vermits er geen schade is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Oei, da's nog lang wachten...

Nee Johan, ik bedoel helemaal niet dat mijn bloed beter zou zijn. Misschien is het een uitdrukking die nogal raar klinkt, ouderwets en zo. Ik bedoelde niet meer dan "we zijn vreemden, mijn vriend en ik". Familie heb je doorgaans voor het leven.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedenavond allen,

Opnieuw begonnen met tellen vandaag, dus dag 1 zit er weer bijna op.

Ga lekker op tijd mijn bed in, veel beter voor me dan dat gekke gedoe :D

Dus ik meld me droog af voor het dagpact, ga een boek pakken, mijn warme bed in en even een uurtje lezen in totale rust.

Een gezellige avond nog allemaal

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: Jen
Als ik me niet vergis is Benoît Sokal een Belg trouwens?quote>

Yep, Benoît Sokal is the man! Hij zal ook Syberia III's verhaal gaan schrijven/illustraties verzorgen/dirigeren. Hij zei dat 'ie alleen mee zou werken als er een ruim bedrag beschikbaar werd gesteld om SIII te maken. SI en SII zijn in een kort tijdsbestek (lees, krap budget) gemaakt. Hoeveel geld dit project gaat kosten is niet gezegd, maar 't zou gaan om vele miljoenen Euros. Tsja, dat kost een game nu eenmaal tegenwoordig. Maar meneer Sokal gaat 't heel druk krijgen de komende tijd.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: Gunn
@Mupke,

Ik heb klachten over m'n onderbuik. M'n lever dus. Die is vergroot, dat staat al vast. Maar ik heb er last van. Niet zozeer een ondragelijke pijn, maar 't voelt onaangenaam en zwaar aan. Tsja, ik kan m'n lever beetpakken. 't kan zich herstellen, maar daar gaat dan maanden - misschien wel jaren - overheen. Vermits er geen schade is.quote>

Dat is schrikken Gunn. Ik weet nu ook niets erover te zeggen. Behalve dan, ik ga voor je hopen dat het allemaal goed komt en je de zaak onder controle hebt nu.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Johan heeft wel een punt. We gamen ons zowat naar 't einde van de wereld toe! Spelcomputers, iphones, ipads, tablets, social media... Overal en altijd word er gegamed! We leven bijna niet meer in de realiteit. Ja, een kwartiertje 20:00u journaal en dat is 't.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...