Mupke Geplaatst 18 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2013 Gunn, ik las iets over onderzoeken. Is dat omdat je fysieke klachten hebt of wil je zelf het e.e.a. testen? Je hebt het vast wel geschreven maar ik loop wat achter. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 18 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2013 Originally posted by: willJa okay, dat wel, up's and down's. De drank (meestal) zwaar onder controle, en meestal zelfs helemaal niets. Relationeel ook niet je dat, maar hier ook up's and down's.Heb het al veel zwaarder en moeilijker gehad, maar of ik "echt" gelukkig ben is nog een ander verhaal.Ik moet even een bootje gaan vastmaken, dus ff weg, zoef zoef quote> Nou Will, dat klinkt niet overtuigend optimistisch. Word er nog aan gewerkt of laat je het maar wat gebeuren? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dune Geplaatst 18 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2013 Originally posted by: AlbertRemmoGoedenavond allenToen ik dat gedaan had dacht ik bij mezelf er zijn vast meer forummers die het nu even niet weten? dus vandaar mijn actie met de hartjes omdat iedereen die wel kan gebruiken en om heel snel naar pagina 2 te verhuizen.quote> Was een superlieve actie AR ,.. we hebben er allemaal schaamteloos van genomen...Dank je wel voor het goede begin van deze dag ;-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dune Geplaatst 18 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2013 Goedenavond Mupke, Will en Johan en Gunn en Marjo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 18 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2013 Originally posted by: DuneGoedenavond Mupke, Will en Johan en Gunn en Marjoquote> Goedenavond Dune. Zo, dus jij bent fan van Frank Herbert's boeken? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 18 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2013 Goeienavond allemaal. Dag Gunn, ik heb de afgelopen weken The longest journey, syberia 1 en syberia 2 gespeeld Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 18 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2013 @Mupke, Ik heb klachten over m'n onderbuik. M'n lever dus. Die is vergroot, dat staat al vast. Maar ik heb er last van. Niet zozeer een ondragelijke pijn, maar 't voelt onaangenaam en zwaar aan. Tsja, ik kan m'n lever beetpakken. 't kan zich herstellen, maar daar gaat dan maanden - misschien wel jaren - overheen. Vermits er geen schade is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 18 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2013 Dag Johan - geen bloedverwanten. Mijn moeder zei dat altijd tegen mij "Je man blijft een vreemde." Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 18 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2013 @Jen, Aha! Dat zijn de P&C adventure games! Vooral Syberia II vond ik geweldig. Prachtige achtergronden, mooi verhaal, pakkend sfeertje, de muziek, de puzzles. Heel mooi spel! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 18 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2013 Heel knap getekend! Binnenkort den 3 zeker? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 18 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2013 24 UUR gekeken. Mooi. Nu naar buiten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 18 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2013 Als ik me niet vergis is Benoît Sokal een Belg trouwens? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 18 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2013 Syberia III komt eraan, dat is bevestigd. Binnenkort, niet echt. Pas in 2015... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 18 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2013 Oei, da's nog lang wachten... Nee Johan, ik bedoel helemaal niet dat mijn bloed beter zou zijn. Misschien is het een uitdrukking die nogal raar klinkt, ouderwets en zo. Ik bedoelde niet meer dan "we zijn vreemden, mijn vriend en ik". Familie heb je doorgaans voor het leven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
NickyLJ80 Geplaatst 18 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2013 Goedenavond allen, Opnieuw begonnen met tellen vandaag, dus dag 1 zit er weer bijna op. Ga lekker op tijd mijn bed in, veel beter voor me dan dat gekke gedoe Dus ik meld me droog af voor het dagpact, ga een boek pakken, mijn warme bed in en even een uurtje lezen in totale rust. Een gezellige avond nog allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 18 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2013 Originally posted by: JenAls ik me niet vergis is Benoît Sokal een Belg trouwens?quote> Yep, Benoît Sokal is the man! Hij zal ook Syberia III's verhaal gaan schrijven/illustraties verzorgen/dirigeren. Hij zei dat 'ie alleen mee zou werken als er een ruim bedrag beschikbaar werd gesteld om SIII te maken. SI en SII zijn in een kort tijdsbestek (lees, krap budget) gemaakt. Hoeveel geld dit project gaat kosten is niet gezegd, maar 't zou gaan om vele miljoenen Euros. Tsja, dat kost een game nu eenmaal tegenwoordig. Maar meneer Sokal gaat 't heel druk krijgen de komende tijd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 18 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2013 Ik heb in ieder geval geen adellijk bloed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 18 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2013 Onkruid vergaat niet gauw, Johan. Ik kijk idd wel veel naar ASMR filmpjes op YouTube. Dat is voorlopig voldoende voor mij. Ik zie nog niet geel, dus zo erg is 't nog niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 18 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2013 Je klinkt goed Gunn, monter of zo. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 18 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2013 Het hoeft niet per se verstrooiing op negatieve wijze te zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 18 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2013 Originally posted by: Gunn@Mupke,Ik heb klachten over m'n onderbuik. M'n lever dus. Die is vergroot, dat staat al vast. Maar ik heb er last van. Niet zozeer een ondragelijke pijn, maar 't voelt onaangenaam en zwaar aan. Tsja, ik kan m'n lever beetpakken. 't kan zich herstellen, maar daar gaat dan maanden - misschien wel jaren - overheen. Vermits er geen schade is.quote> Dat is schrikken Gunn. Ik weet nu ook niets erover te zeggen. Behalve dan, ik ga voor je hopen dat het allemaal goed komt en je de zaak onder controle hebt nu. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 18 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2013 Johan heeft wel een punt. We gamen ons zowat naar 't einde van de wereld toe! Spelcomputers, iphones, ipads, tablets, social media... Overal en altijd word er gegamed! We leven bijna niet meer in de realiteit. Ja, een kwartiertje 20:00u journaal en dat is 't. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 18 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2013 Ik meld me alvast droog af voor vandaag. Ik ga vroeg in mijn mandje. Weltrusten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 18 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2013 truste Jootje:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 18 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2013 Herman Van Molle zei ooit dat hij televisie een prachtig iets vindt. Hij kijkt alleen naar documentaires en dergelijke (volgens zijn zeggen). Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden