Jen Geplaatst 23 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2013 Ik ga deze zomer waarschijnlijk ook kamperen, maar dat is eerlijk gezegd gewoon omdat we niet veel budget hebben. Als kind vond ik het wel heerlijk. En kook je dan ook zelf? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kunsie Geplaatst 23 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2013 En dan drink ik nooit, omdat ik op mezelf aangewezen ben. Maar ik slaap ook bijna niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kunsie Geplaatst 23 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2013 ik maak koffie bij mijn tentje en ik haal eten bij HA (omgekeerd dan) en dat pruttel ik dan op mijn brandertje. Ik kan bijna zonder alles wat betreft luxe. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 23 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2013 Eigenlijk ben je altijd op jezelf aangewezen. Maar ik snap wel wat je bedoelt hoor. Ik ging maar een keer alleen op reis, en toen dronk ik zeer matig, wat toen thuis niet bepaald het geval was. En het kostte me geen enkele moeite. Gek he? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kunsie Geplaatst 23 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2013 maar wel apart he? dat je het dan in je eendje wel kan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 23 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2013 Ik ben eigenlijk gek op luxe. Op een goed hotel en een heerlijk diner. En toch vind ik mensen die daar geen behoefte aan hebben, over het algemeen sympathieker. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kunsie Geplaatst 23 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2013 eentje bedoel ik, zonder d Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 23 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2013 Heel apart ja. En eenzaam voelde ik me ook niet. 't Waren wel maar vijf dagen, maar toch. Het verraste me, en was eigenlijk heel goed voor mijn zelfvertrouwen. Ik denk er vaak aan terug, dat ik dat toch maar even gedaan heb, op m'n eentje naar Spanje en Gibraltar. Ja ik ben best een beetje trots :$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kunsie Geplaatst 23 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2013 Ik heb geen enkele behoefte aan luxe. Ben blij dat mijn kachel werkt (die was 24 uur kapot) ik ben blij met de rust die ik heb enweer een leuke tocht voor deze zomer bedenken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 23 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2013 Weet je al waar je gaat fietsen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kunsie Geplaatst 23 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2013 Jen, voor jouw ook een idee voor de zomer?in je eentje op vakantie? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 23 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2013 Ik denk niet dat mijn lief dat tof zou vinden, kunsie. Het is dus geen optie. Als ik single was, zou ik het wellicht wel doen. Ik vermoed dat ik dan een verre reis zou maken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kunsie Geplaatst 23 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2013 Ja, Misschien Satiago de compostella Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kunsie Geplaatst 23 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2013 Ken je Lotje van Bennie Nijman? Zo mooi:moon: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 23 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2013 Is dat als bedevaart bedoeld? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 23 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2013 Nee dat ken ik niet. Maar Bennie Nijman is niet zo mijn ding. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kunsie Geplaatst 23 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2013 maakt niet uit. Heb nu Bluff weer op. Die ken je vast wel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 23 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2013 Nee :$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 23 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2013 Een vriend van me heeft zijn vrouw leren kennen tijdens een voettocht in Santiago de Compostella Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kunsie Geplaatst 23 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2013 oke Jen, jij bent vlaams toch? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 23 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2013 Goeienacht nachtbrekers Heb eindelijk mijn lasagna kunnen eten, zo druk al geweest. Thanks Kate, iemand moet het doen hé Aangenaam Kunsie Jen, hoe gaat het met de baclo ?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 23 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2013 Klopt ja, hoezo? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 23 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2013 Dag Vlaamse lotgenoot Met de baclo gaat het goed hoor, maar ik moet nu wel hard grijnzen omwille van huttula's opmerking op het jaarpact wat dat betreft Mijn trek om zat te zijn is verdwenen eigenlijk. En bij jou? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 23 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2013 Hahaha, jawadde. Huttula dus Tja, verdwenen is het niet, maar laat ons zeggen zo'n 80% gereduceerd. Hetgeen me wel op is gevallen dat ik wel eens normaal kan drinken. D.w.z. samen een flesje wijn drinken bij een candle light dinner of zo, zonder er nadien nog 3 flessen bij te kappen. Zeker de laatste tijd is het heel erg rustig en zoals je zegt, ik mis het niet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 23 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2013 Ik kan nu altíjd normaal drinken. Alleen met oudjaar heb ik wat overdreven, maar dat mocht van mezelf. Zalig he? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden