Spring naar bijdragen

3 februari 2013


Dune

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 191
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Wat is dat nou? Nog steeds hier, foei toch!

Ja, de oudste v/h forum komt controleren of oedereen wel braaf in bed ligt.

Ik heb een excuus: werd pas tegen 2 uur wakker.

Bedankt Smikkie dat je vraagt hoe het met me gaat, gebeurt niet zo vaak.

Het gaat eigenlijk wel goed, alleen zou ik wat meer de deur uit moeten gaan, wordt een beetje mensenschuw.

En dan, waar ik al een tijd over klaag, die vermoeidheid, sta er mee op en ga er mee naar bed, terwijl ik eigenlijk goed en lang slaap.

En dan een soort hoofdpijn zoals je het bij een verkoudheid.

Maar heb er een goed gevoel over dat het stoppen met roken gelukt is.

Heb net nog iets voor Madeleine op de rookmelder geschreven.

Ze vertelde daar dat haar peuken 70ct. duurder waren geworden en andere wel een euro.

Dat is 1 v.d. redenen die de doorslag gaf om nu echt te stoppen.

Het is v.d. gekke wat je allemaal met dat geld kunt doen.

Hoe staat dat met jullie? Roken jullie?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Niemand weet wat middelbare leeftijd precies is. In feite betekent het het midden van je leven.

Maar in de tijd van John Lennon werden de mensen minder oud dan nu, dus die middelbare leeftijd is ook aan het verschuiven.

Heb de discussie over doodsangst met interesse gelezen want ik ben daar ook bang voor en, laten we eerlijk zijn, statitisch gezien ben ik er dichterbij dan de jonkies van middelbare leeftijd.

Ben er wel van overtuigd dat er niets is na de dood.

Dawson , fel atheïst, heeft eens uitgelegd dat atheïsten meer uit het leven halen dan mensen met een geloof in het hiernamaals, die hopen het in een later leven beter te krijgen. Maar de mensen die ervan overtuigd zijn dat dit het enige leven is dat je krijgt, doen de dingen die ze willen doen en bereiken. Of proberen het althans.

En denk je eens in: eeuwig leven!!!

Ik moet er niet aan denken, je kunt dan namelijk niet besluiten dat je er uit wilt omdat je het allemaal wel gezien hebt, nee, je moet en zal door leven.

Staat in de bijbel en de koran, als je nu maar dit en dat doet dan krijg je als beloning eeuwig leven. Eeuwig, net zo min te bevatten voor de mens als oneindig.

Had even moeten nalezen voor de tikfouten

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou Smik toch, dat je dat woord niet kende, wij hebben hier toch Ketnet en Canvas en al die Vlamingen op het forum.

Ik ben al meer dan 12 uur wakker en ga dus maar slapen.

Mijn pc staat 20 cm van mijn bed, dus dat is een kleine stap.

Heb ik een heel huis en neem zelf het kleinste kamertje en gebruik het dan ook nog als kantoor, kan er mijn .... niet keren.

Welterusten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...