Jen Geplaatst 12 februari 2013 Rapport Geplaatst 12 februari 2013 Ze gaat nu zitten als ik iets lekkers vast heb, maar niet als ik zit zeg. Ze komt als ik wandelen zeg, maar niet als ik haar naam noem. Ze doet eigenlijk dik haar goesting.
Mai Geplaatst 12 februari 2013 Rapport Geplaatst 12 februari 2013 Prachig! Ben jij van Down South? Belgiek? Je taal..
Jen Geplaatst 12 februari 2013 Rapport Geplaatst 12 februari 2013 jaja, goesting is een Vlaams woord he. En ik gebruik inderdaad vaak het vemaledijde "zenne".
Jen Geplaatst 12 februari 2013 Rapport Geplaatst 12 februari 2013 Ha ik moet slapen en ben klaarwakker. Wat doe je eraan he?
Mai Geplaatst 12 februari 2013 Rapport Geplaatst 12 februari 2013 Ah! Zenne. Vermaledijde vind ik ook een heerlijk bekkend woord. Ik wil gaan slapen Marja.. Hmmm...
Jen Geplaatst 12 februari 2013 Rapport Geplaatst 12 februari 2013 Ik vind overigens dat Danneels paus moet worden.
Jen Geplaatst 12 februari 2013 Rapport Geplaatst 12 februari 2013 De eerste jongen die, voor zover ik weet, verliefd op me was, heette Mario. Hij plaste in zijn broek en wilde in de paardenmolen steeds naast mij zitten.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden