Dune Geplaatst 11 februari 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 11 februari 2013 zo kwam ik er pas heel laat achter dat spike een meisje is, al was haar pasfoto zo "jongensachtig" hihi Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 11 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 11 februari 2013 Margreeth 44 mens Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MM Geplaatst 11 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 11 februari 2013 En waar mijn lever zit voel ik een soort van voetbal.... Ik ben bang Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dune Geplaatst 11 februari 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 11 februari 2013 sow MM, wat een binnenkomer!!! fijn dat ik weet dat je een meisje bent, maar belangrijker is dat het nu niet lekker gaat.. je onderschrift geeft eigenlijk al de richting aan, waarin je moet gaan denken... onze fout, we weten het zo goed, maar het is zo verdomde lastig deze is voor jouw, voor moed, kracht en sterkte Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MM Geplaatst 11 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 11 februari 2013 Michelle, 45, vrouw/mens Trouwens, Marjo, de 11 jarige dochter van een vriendin zei me al jaren geleden: "guilt (or worry) is a useless emotion", tsja, zij had een wijze moeder.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MM Geplaatst 11 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 11 februari 2013 Dank Dune. Je bent een voorbeeld. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dune Geplaatst 11 februari 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 11 februari 2013 Dank u Marjo.. ik weet wel dat het er niet zoveel toe doet M/V, dat MENS, meer essentieel is,.. maar soms lees ik iemand, je beeld je een persoon in, juist omdat het juist allemaal zo menselijk is,.. toch? de pasfoto's die we van tactive mogen kiezen zijn ook niet zo divers,.. dan is het soms echt heel raar, om iemand een tijd met interesse te lezen,.. en door postings over en weer kom je erachter dat iemand van een ander geslacht is dan je dacht Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 11 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 11 februari 2013 Ach MM toch. Ik zag je de laatste tijd soms al inloggen zonder iets te zeggen, en vreesde te weten hoe laat het was. Ik wens je veel wijsheid toe. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MM Geplaatst 11 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 11 februari 2013 Ik heb hulp nodig Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dune Geplaatst 11 februari 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 11 februari 2013 Originally posted by: MMDank Dune. Je bent een voorbeeld.quote> dat vind ik erg lief van je,... maar waarom een voorbeeld..?ik ben ook zo vaak gestruikeld over dezelfde steen, waar jij nu over gestruikeld bent...struikelen is niet erg, als we maar weer overeind komen..het verleden kunnen we nimmer veranderen, wel hebben we invloed op onze toekomst..het is de kunst om lering te trekken...en vergeet niet, we struikelen nooit over een grote berg, maar over een kleine steenZet um op meisje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MM Geplaatst 11 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 11 februari 2013 Ik weet niet meer hoe het verder moet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dune Geplaatst 11 februari 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 11 februari 2013 Originally posted by: MMIk heb hulp nodigquote> Lieverd, schuif aan, deel je gedachtes,..schrijf schrijf!!we zijn er, ook voor jou!net als dat jullie dat ook voor mij en voor ieder ander zijn..we weten immers hoe moelijk het is... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dune Geplaatst 11 februari 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 11 februari 2013 Originally posted by: MMIk weet niet meer hoe het verder moetquote> morgen is er een nieuwe dag,..dan mag jij weer een beslissing nemen over de rest van je leven,een prachtoptie denk ik!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 11 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 11 februari 2013 Oh ik ben ook een aagje. Soms nog meer naar leeftijd dan naar geslacht. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dune Geplaatst 11 februari 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 11 februari 2013 @MM, heb je nu op dit moment veel gedronken? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dune Geplaatst 11 februari 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 11 februari 2013 @Jen, dacht al dat ik de enige was die me dat soms afvroeg... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 11 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 11 februari 2013 MM... knuffel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dune Geplaatst 11 februari 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 11 februari 2013 het is best zinnige info, denk ik.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dune Geplaatst 11 februari 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 11 februari 2013 Haai Aak,... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MM Geplaatst 11 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 11 februari 2013 Ik ben weer gaan drinken omdat mijn vriend het niet gezellig vindt als ik niet drink. Zijn moeder is NB alcoholiste... hij zou beter moeten weten. Maar het is niet zijn schuld, het is MIJN verantwoordelijkheid. Ergens diep van binnen... ben ik er zo aan gewend geraakt me niet te uiten en alles naar binnen te slaan. Vooral door te drinken/verdoven. Het kan echt niet meer. Ik begin te begrijpen dat ze zeggen dat alcoholisme een progressieve ziekte is, het wordt alsmaar erger. Ik heb het gevoel dat ik dit alleen niet meer aankan. Ben op zoek naar een betaalbare kliniek. Is ook geen oplossing, maar misschien wel een goed begin. Een begin dat ik nu zelf niet kan maken. Ik voel me angstig en alleen. ben blij dat jullie er zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MM Geplaatst 11 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 11 februari 2013 Ik heb er anderhalve fles wijn in zitten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MM Geplaatst 11 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 11 februari 2013 Heb ook dagen gehad van 3 Ã 4 flessen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dune Geplaatst 11 februari 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 11 februari 2013 Heb je al eens hulp gehad? via HA of een verslavingsarts? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dune Geplaatst 11 februari 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 11 februari 2013 lieverd, denk je dat je NU kan stoppen? om het morgen niet erger te maken dan het al is? van drank word je depri,... en dat ben je nu ook Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MM Geplaatst 11 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 11 februari 2013 Ik weet niet waarom, maar ik kan niet goed voor mezelf zorgen. Nuchter blijven, sporten, etc. Terwijl alsmaar drinken veel zwaarder is.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden