irunalone Geplaatst 23 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 23 februari 2013 vervelend meis! Is er iets dat je bezighoudt? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Runningliesje Geplaatst 23 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 23 februari 2013 Tsja, heleboel kleine dingetjes eigenlijk... je kent dat wel, piekeren. En dan maar denken dat ik me morgenavond goed ga bezatten als troost en om te slapen, wat ik natuurlijk NIET GA DOEN, hihi. Ik loop ook al weken met keelpijn en hoofdpijn. Ik schijn niet de enige te zijn... Maar irri is het wel. Hoe gaat het met jou? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
irunalone Geplaatst 23 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 23 februari 2013 Weet je Rl, piekeren heeft geen enkele functie, de dingen zijn nu even hoe ze zijn en daar kun jij om 2 uur 20 even niets aan doen. Dus he, probeer te ontspannen. Wat morgen komt is morgen. Voor nu is er alleen maar ontspannen en slapen, urenlang. En als je niet slaapt is het ook oke; je ligt, ontspannen en hoeft de komende uren niets te doen, er wordt niets van je verwacht... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Runningliesje Geplaatst 23 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 23 februari 2013 Dank je lieverd! Ik ga maar wat lezen en hoop er het beste van. Morgen toch (tenzij ik me niet kan inhouden) nog niet sporten vanwege de griep. Truste! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
irunalone Geplaatst 23 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 23 februari 2013 eerst maar eens uitzieken, lies! belangrijk voor je herstel. Sporten kan immers ook overmorgen nog? Wees niet te streng voor jezelf! Liefs, I Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
irunalone Geplaatst 23 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 23 februari 2013 oke, ik ben heulemaal alleen, op dit forum. Eens even denken...waar gaan we t over hebben... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
irunalone Geplaatst 23 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 23 februari 2013 voor morgen op t programma; was in de wasmachine, was opvouwen, boodschappen doen, uitslapen, de hal dweilen, tussendoor kind opvoeden, eten koken, bedden verschonen, oke..dat was t wel. Voordeel bij mij is dat alles mag en niets moet, geen druk, geen stress, het komt vanzelf en anders maar niet! Dus lieve mensen, welterusten en tot morgen!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
irunalone Geplaatst 23 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 23 februari 2013 Das jammer Joanne, maar he, t is niet t einde. Hoe voel jij je nu? Ben je nog aan t drinken? Hoe kunnen we/ik helpen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
irunalone Geplaatst 23 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 23 februari 2013 joanne? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
irunalone Geplaatst 23 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 23 februari 2013 ik wacht nog een paar minuten meis, ik val zowat om van slaap. Kan ik je helpen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
irunalone Geplaatst 23 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 23 februari 2013 oke, ik zie dat ik alleen ben. ik wens iedereen een goede nachtrust toe. De ochtendmensen wens ik een goedemorgen en een fijn begin van de dag (of is dat t zelfde?) Tot later! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden